Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Till this day (Leafstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 04, 2017 4:41 pm

'Je hoeft geen u te zeggen,' mauwde leafstar. Wolfstar grinnikte "Als jij het zegt". Ze staarde naar hun omgeving, ze herkende iedere steen, iedere boom ieder geluid. "Het is raar...hoe de ene dag..je alles nog hebt...maar de volgende alles kwijt bent...en iedere keer dat je je ogen sluit..je alles weer voor je ziet..al het bloed..alle tranen en alle angstige gezichten,," mauwde ze zachtjes "Ik herinner me alles nog leafstar..van beide rellen..." zij ze met een bijna ontzichtbare glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 04, 2017 4:48 pm

'Als jij het zegt,' grinnikte Wolfstar. 'Het is raar... Hoe de ene dag.. Je alles nog hebt... Maar de volgende alles kwijt bent... En iedere keer dat je je ogen sluit.. Je alles weer voor je ziet.. Al het bloed.. Alle tranen en alle angstige gezichten.. Ik herinner me alles nog Leafstar.. Van beide rellen...' mauwde Wolf zachtjes. Ze wist waar ze het over had. 'Het spijt me Wolf.. Het moet vreselijk zijn...' mauwde ze warm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 04, 2017 4:59 pm

Ze knikte langzaam "Het is vreselijk ja...Brookfall was een slechte leadster, ze gebruikte haar warriors als...als slaven! Ze voerde onnodige oorlogen. Het werd zo erg dat iedereen behalve elite haar niet eens mochten aankijken of aanspreken zonder toestemming, ze mochten het kamp pas n als ze vis hadden en de medicene cat mocht alleen maar elite helpen. Ze haalde rogues in de clan om orde te houden" mauwde ze zachtjes "De revolutie zelf kwam veel te laat en bestond uit twee aanvallen...apprentice's stierven niet veel ouder dan fernpaw. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 04, 2017 5:08 pm

'Het is vreselijk ja... Brookfall was een slechte Leadster, ze gebruikte haar Warriors als... Als slaven! Ze voerde onnodige oorlogen. Het werd zo erg dat iedereen behalve elite haar niet eens mochten aankijken of aanspreken zonder toestemming, ze mochten het kamp pas in als ze vis hadden en de Medicine Cat mocht alleen maar elite helpen. Ze haalde Rogues in de Clan om orde te houden. De revolutie zelf kwam veel te laat en bestond uit twee aanvallen... Apprentices stierven niet veel ouder dan Fernpaw.' mauwde Wolfstar. Zelf had ze niets van de revolutie meegekregen. Het had ook niks met ThunderClan te maken. Als ze toen al Leadster was geweest had ze Wolfstar geholpen. Niet dat ze veel aan haar had, aangezien niemand ooit wat aan haar had, maar het zou misschien ietsje schelen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 2:24 pm


Wolfstar zuchtte en keek om haar heen, haar zachte blauwe ogen waren dof en haar zilver grijze pels leek bijna wit in het vage maanlicht dat zich een weg baande door de rotsen die zich om hen heen verspreiden er verscheen een zachte en warme glimlach op haar vermoeid uitziende gezicht "Maar...het verleden is het verleden" mauwde ze, haar stem kalm en warm "Wat gebeurd is, is gebeurd" met pijn dacht ze terug aan de dag dat ze haar kit verloor, hoe zij en swanfeather door het langzaam vol stromende waddengebied rende, haar kittens in hun bek, op weg naar schadowclan. Ze herinnerde zich nog goed hoe het heldere water haar kit uit haar bek sloeg..en hoe ze moest door rennen om er voor te zorgen dat de andere niet verdronken. Ze wist nog goed hoe leeg ze zich voelde doen ze het levenloze lichaampje aangespoeld zag liggen, darkstar aan haar zijde. Oh darkstar..wolfstar wist dat her oorlog zou gaan worden...ze wist dat ze niet voor altijd onpartijdig kon blijven, maar hoe kon ze kiezen? hoe kon ze kiezen tussen leafstar en thunderclan...waar ze niks mee had, geen vriendschap, geen relatie geen geschiedenis, naja behalve hier en daar een ruzie of gvecht over de nu begroeide sunning rocks, een conflict dat al eeuwen speelde tussen de twee clans. En dark en schadowclan...de clan die haar opnam, de clan waarin ze opgroeide, de clan die zij, samen met andere krijgers weer had opgebouwd, en darkstar, de poes waarvoor zij haar kits had opgegeven!. De keuze zou niet zo moeilijk moeten zijn...maar dan...darkstar zou dit gaan verliezen...zeker zonder riverclan's hulp...wat zou betekenen dat zij ook zou verliezen...kon ze dat haar clan aandoen?! haar loyalty was riverclan! niet darkstar...ze zou haar gevoelens opzij moeten schuiven, bovendien wat kon shadowclan haar geven? riverclan had niks aan hun territory...haar ogen gleden over leafstar..."Leafstar..." mauwde ze, haar stem ijzig "Hoe ben je van plan de komende storm te overleven?. Ik weet dat Smokestar je helpt, maar is dat genoeg? die windclanner mag je dan wel helpen..maar heb je nagedacht aan de prijs dat dat jou gaat kosten? hoe denk je dat jou clan erop gaat reageren als hun leader, hun trots in eens geholpen word door een windclanner, ze zullen je zwak vinden, en katten volgen geen zwakken katten, smokestar heeft nu deels de leiding over jou clan leafstar! denk je dat jou warriors dat gaan accepteren?" mauwde ze koeltjes, haar dikke staart netjes over haar poten gekrult, voordat zij een kant zou gaan kiezen, wou ze eerst weten of leafstar dat waard was, de stean van riverclan was niet iets wat je zo maar kon krijgen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 2:39 pm

'Leafstar...' mauwde Wolfstar ijzig. Leaf keek op. 'Hoe ben je van plan de komende storm te overleven? Ik weet dat Smokestar je helpt, maar is dat genoeg? Die WindClanner mag je dan wel helpen... Maar heb je nagedacht aan de prijs dat dat jou gaat kosten? Hoe denk je dat jou Clan erop gaat reageren als hun Leader, hun trots in eens geholpen word door een WindClanner, ze zullen je zwak vinden, en katten volgen geen zwakke katten, Smokestar heeft nu deels de leiding over jouw Clan Leafstar! Denk je dat jou Warriors dat gaan accepteren?' mauwde Wolf koeltjes. Leaf liet de woorden doordringen. 'Tja, mijn Clan vind me al zwak en ik kan alle hulp gebruiken. Je weet wie ik ben Wolf... Een zwakkeling die niet eens zichzelf kan leiden, laat staan haar Clan...' mauwde ze zacht. 'Na de oorlog zal alles anders zijn... Waarschijnlijk winnen we niet eens en er komt een andere Leader voor ThunderClan, iets wat alleen maar goed is. Ik twijfel ook of ik niet Arcanewish moet aanwijzen als nieuwe Leader...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 2:54 pm


"Tja, mijn Clan vind me al zwak en ik kan alle hulp gebruiken. Je weet wie ik ben Wolf... Een zwakkeling die niet eens zichzelf kan leiden, laat staan haar Clan...' mauwde ze zacht. 'Na de oorlog zal alles anders zijn... Waarschijnlijk winnen we niet eens en er komt een andere Leader voor ThunderClan, iets wat alleen maar goed is. Ik twijfel ook of ik niet Arcanewish moet aanwijzen als nieuwe Leader...'. Wolfstar legde haar oren in haar pluizige nek "Die gedachten is wat jou zwak maakt leafstar!" grauwde ze, haar nagels in de vochtige aarde geboord "Starclan gaf jou negen levens! Niet om ze te verspillen aan zelfmedelijden! Wordt volwassen en besef dat er een hele clan op jou rekent! Kits! Elders!" spatte ze haar ogen tot spleetjes geknepen "En kijk wat je al veroorzaakt hebt! Crow verliet je clan! Fernpaw raakte verminkt en verliet je clan!" siste ze "Stop ,et aan jezelf te denken! STOP MET AL DAT ZELF MEDELIJDEN! Smokstar maakt er gebruik van! Zie je dat dan niet! Hij weet dat hij nu macht kan uitoefenen op thunderclan! en strategisch nu sterker staat! Heb je het dan echt niet door?! Smokstar wilt zijn clan weer op de kaart zetten door de ooit machtige thunderclan eraf te gooien! Hij speelt een spel met je leafstar!
en jij bent aan het verliezen!"
haar stem was stug en er was geen spoor van warte of medelijden in haar hoor blauwe ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 3:15 pm

'Die gedachte is wat jou zwak maakt Leafstar!' grauwde Wolf, haar oren plat in haar nek. Leaf deinsde wat achteruit. 'StarClan gaf jou negen levens! Niet om ze te verspillen aan zelfmedelijden! Wordt volwassen en besef dat er een hele Clan op jou rekent! Kits! Elders! En kijk wat je al veroorzaakt hebt! Crow verliet je Clan! Fernpaw raakte verminkt en verliet je Clan!' Dat deed pijn. 'Stop met aan jezelf denken! STOP MET AL DAT ZELF MEDELIJDEN! Smokestar maakt er gebruik van! Zie je dat dan niet! Hij weet dat hij nu macht kan uitoefenen op ThunderClan! En strategisch nu sterker staat! Heb je het dan echt niet door?! Smokestar wilt zijn Clan weer op de kaart zetten door de ooit machtige ThunderClan eraf te gooien! Hij speelt een spel met je Leafstar! En jij bent aan het verliezen!'
Leaf bleef stil. Haar ogen groot van schrik en haar spieren gespannen zat ze in elkaar gedoken naar Wolfstar te staren. Ze verwerkte wat de grijze kattin had gezegd, nee geschreeuwd naar haar. Ze had gelijk, dat wist ze. Maar ze was zo stom om het niet te zien. Ugh, ze was zo stom. Waarom had StarClan haar geaccepteerd? Waarom had Willowstar gedacht dat ze een goede Leader zou zijn? Wat bezielde ze? Ze had groot respect voor ze maar dit was echt iets waarin ze een grote fout hadden gemaakt. Ze was zelf één grote fout.
'I-Ik weet niet wat ik moet doen Wolf... Ik weet niet hóé,' mauwde ze zacht en met bevende stem. 'Ik had nooit Leader moeten worden. Kijk wat ik heb aangericht! Waarom steek je nog energie in me? Ik kan net zo goed gewoon opstappen en dan zal alles beter worden. Dat is het beste. Voor iedereen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 3:44 pm

Ik weet niet hóé, ik had nooit Leader moeten worden. Kijk wat ik heb aangericht! Waarom steek je nog energie in me? Ik kan net zo goed gewoon opstappen en dan zal alles beter worden. Dat is het beste. Voor iedereen...' wolfstar kon haar oren niet geloven, wat dacht de poes wel niet?! dat dit allemaal een grap was?! Ze stapte op de poes af en torende boven haar uit, vlammen in haar blauwe ogen "Ik steek nog energie in jou omdat ik weet dat jij leader moet zijn! en ik niet wil dat smokestar de volledige leiding heeft in thunderclan! Ben jij echt zo blind leafstar?! Zo dom?! Dat je liever opgeeft dan door vecht!" ze ontblote haar tanden
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 3:54 pm

'Ik steek nog energie in jou omdat ik weet dat jij Leader moet zijn! En ik niet wil dat Smokestar de volledige leiding heeft in ThunderClan! Ben jij echt zo blind Leafstar?! Zo dom?! Dat je liever opgeeft dan door vecht!' Leaf schudde haar kopje. 'Ik ben jou niet Wolf! Ik kan het niet zo makkelijk als jij! Begrijp dat dan! Ik doe mijn best okay! Ik weet alleen niet hoe ik het moet doen, ik ben wanhopig en onzeker en ik weet niet wat ik moet doen! Ik ben geen Leader! Ik hoor geen Leader te zijn!' sprak ze Wolf tegen. Haar stem beefde, een mix van angst en woede. Waarom konden ze niet gewoon zien dat ze hier niet thuishoorde?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 5:47 pm

'Ik ben jou niet Wolf! Ik kan het niet zo makkelijk als jij! Begrijp dat dan! Ik doe mijn best okay! Ik weet alleen niet hoe ik het moet doen, ik ben wanhopig en onzeker en ik weet niet wat ik moet doen! Ik ben geen Leader! Ik hoor geen Leader te zijn!' mauwde de thunderclan poes. Wolfstar's ogen schoten wijd open en haar vacht schoot omhoog, woede borrelde op toen ze met al haar kracht de leadster tegen de vochtige aarde douwde "Denk je dat het voor mij makkelijk was? Dat het voor mij makkelijk is!" schreeuwde de poes "Want dat is het niet! haar ogen waren nu tot spleetjes geknepen "Ik heb alles opgegeven! Ik heb alles verloren! ik heb mijn gevoelens verschoven zodat ik leader kon zijn! ik slaap in het hol waar ik mijn moeders hoofd kapot duwde tegen een rots! ik heb gevochten om leadster te worden! ik heb alles weg gegooid om leadster te worden! en jij gaat mij vertellen dat het makkelijk is voor mij?! dat jij het zwaar hebt?
laat het mij je dan maar effetjes vertellen thunderclannertje! Willowstar koos jou! jij hebt er niks voor hoeven doen! en jij gaat mij nu vertellen dat het makkelijker voor mij was?! STOP MET AL DAT ZELFMEDELIJDEN!"
Haar stem was hard en kil en vol met afschuw "JIJ bent niet de enige die aan zichzelf twijfelt! maar je ben gewoon te schijterig omdat toe te geven! Jij hebt tenminste geen bloed aan je poten! bloed van onschuldige en schuldige katten! En als je echt alleen maar zelfmedelijden kan hebben, misschien ben je dan het leven niet eens waard! je clan niet waard! open is je ogen leafstar! ja de wereld is niet mooi! de wereld is gruwel en duister! het leven is kut! maar ga er wat aan doen! help je clan er door heen in plaats van ernaar te staren!" haar stem galmde door het rotsachtige gebied en ergens klonk het geluid van de snelstromende rivier, terwijl de poes de thunderclan leadster tegen de grond aangedrukt hield...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 6:00 pm

Ze zag Wolfstars haren overeind schieten en ze wist dat ze weer eens een fout gemaakt had. Ze werd tegen de grond aan geduwd en zat klem onder Wolfs grijze poot. Ze luisteren naar de schreeuwende Wolf. Ze had gelijk, dat wist ze. Maar ze moest ook begrijpen dat zij er anders in stond, dat ze het niet zo makkelijk kon als Wolf. Wolf is een geboren Leider, dat zie je zo.
'Dat probeer ik!' schreeuwde ze terug. 'Het lukt alleen niet! Daarom heb ik Smokestars hulp ingeschakeld! Ik kan het niet alleen! Denk niet dat ik dit voor mezelf doe Wolf! Ik probeer zo goed mogelijk mijn Clan te leiden MAAR DAT LUKT NIET!' Ze spande haar spieren en duwde de poot van de grijze kattin weg. Ze krabbelde overeind en zette een paar stappen weg van de RiverClan Leader.
'Ik doe mijn best. Ik weet. niet. wat. ik. moet. doen,' mauwde ze duidelijk. 'Begrijp dat dan...' Ze zette nog een paar stappen weg van de grote poes zodat ze uit haar bereik was. Ze wilde niet nog eens tegen de grond aangedrukt worden. 'Ik weet waar je doorheen gegaan bent Wolf. Het is vreselijk en ik leef met je mee. Ik zeg niet dat mijn problemen erger zijn of even erg als die van jou maar, alsjeblieft, probeer te begrijpen dat het voor mij moeilijk is. Ik ben niet zoals jij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 7:00 pm


aandachtig luisterde ze naar wat de poes te zeggen had , haar ogen kalm en nadenkend. Ze glimlachte zacht en haar oren stonden weer overeind "Ik zei het toch" mauwde ze kalmpjes "Je hebt een goede keus gemaakt willow" mauwde ze haar ogen op de sterrenhemel gericht  ze draaide zich naar leafstar "je nam het voor jezelf op, dat is een leaders vaardigheid" ze stapte op de leadster af en grijnsde "zie, je hebt toch leiders vaardigheden, misschien ben jij niet zoals mij, of dark of smoke en misschien heb je niet zoveel zelfvertrouwen als stormheart of arcanewish ,
maar jij bent leafstar, je hebt andere kwaliteiten en willow zag dat"
mauwde ze zachtjes haar volledige houding verandert
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 7:14 pm

Leaf zag met verbazing de hele houding van Wolfstar veranderen. 'Ik zei het toch,' mauwde ze kalmpjes. 'Je hebt een goede keus gemaakt Willow,' mauwde Wolf met haar ogen naar de sterrenhemel gericht. 'Je nam het voor jezelf op, dat is een Leaders vaardigheid,' mauwde Wolf nu naar haar gericht. De grijze kattin deed een stap naar haar toe. Leaf zette een klein stapje achteruit, bang dat Wolf weer een woede uitbarsting zou krijgen. 'Zie, je hebt toch leiders vaardigheden, misschien ben jij niet zoals mij, of Dark of Smoke en misschien heb je niet zoveel zelfvertrouwen als Stormheart of Arcanewish, maar jij bent Leafstar. je hebt andere kwaliteiten en Willow zag dat,' mauwde Wolf zachtjes. Leaf luisterde met verbazing. Wát was er zojuist gebeurd? Ze keek met stomheid geslagen op naar de poes voor haar. 'I-Ik... W-Wat voor andere kwaliteiten?' vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 16, 2017 7:35 pm

'I-Ik... W-Wat voor andere kwaliteiten?' mauwde leafstar. wolfstar glimlachte " jij weet als geen ander hoe het voelt om alleen te zijn, je hebt medelijen met diegene zwakker dan jou, je bent eerlijk en rechtvaardig" mauwde ze toen ze naar de rand van het ravijn en staarde naar het snel stromende water...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Till this day (Leafstar)   Till this day (Leafstar) - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Till this day (Leafstar)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hi! (Leafstar)
» Let me tell you....(Leafstar)
» A new life (Leafstar)
» Oh, hi || LEAFSTAR
» What do you want now! [Leafstar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: