Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Oh, hi || LEAFSTAR

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lukas

Lukas


Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)

Cat Profile
Gender: Male
Age: 23 moons
Status: Stuck with that idiot -.-

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 6:34 pm

@Leafstar
''Hmph... Waar hangt die idioot nu weer uit...?'' De kater sprak met een zachte, monotone stem, niet zoals Matthias' stem, die luid en grof was. Hij was dan ook niet bang om betrapt te worden op Clan Territory. Het was Matthias die zich zorgen moest maken, hij kon namelijk voor geen meter sluipen. Een zachte grom -die achteraf gezien misschien niet zo heel zacht was- verliet zijn keel. Er haakten allemaal planten in zijn vacht, en er zat overal modder. Kortom, hij zag er niet uit. En wiens schuld was dat? Goed geraden. Die van Matthias. Als die sukkel niet zo nodig Clangebied in moest, was niet nooit gebeurd. Dan lag hij nu gewoon in zijn comfortabele nest, een dutje te doen. En niet op zoek naar die stomme kater, riskerend gepakt te worden door een Clankat. Hij wist dat Matthias graag bij een Clan zou willen, maar Lukas wilde dit niet. Clankatten waren volgens hem katten die niets zelfs konden doen. Maar Matthias wist natuurlijk de echte reden. Lukas had een vreselijke angst voor vreemde katten. Daarom liep hij nu dus in het oerwoud op die vreselijke idioot te schelden. Totdat hij een takje hoorde kraken. Shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 6:47 pm

Leafstar liep alleen door het bos. Ze was op jacht gegaan. Of eigenlijk was ze weer het kamp ontvlucht. Maar ze joeg dan wel altijd. Het zal raar zijn om vijf keer, soms wel meerdere keren, op ene dag het kamp uit te gaan. Zonder iets te doen voor de Clan. En dat was het niet alleen. Leafstar was altijd enorm loyaal geweest aan haar Clan, en dat wilde ze niet veranderen. Dus als ze uit het kamp was, joeg ze altijd even. En meestal ging ze niet terug naar het kamp voordat ze iets te pakken had. Opeens hoorde ze geluid, een soort gegrom. Verstijfd van angst bleef de gevlekte poes staan. Wie of wat was daar? Ze zwaaide geërgerd met haar staart. Waarom nou zo bang zijn? Ga liever even kijken wie of wat het is, dacht Leafstar. Ze liep door het oerwoud, in de richting van het geluid. Ze stapte per ongeluk op een takje, die doormidden brak. Oh nee, nu had ze zichzelf verraden. Ze durfde eigenlijk niet meer verder te lopen, maar ze deed het toch. In gedachte gaf ze zichzelf uitgebreid complimentjes over dat ze het goed gedaan had en dat ze gewoon haar angst had overwonnen. Opeens kwam ze een andere kat tegen. Het was zo ineens, dat Leaf wel een halve meter in de lucht sprong van schrik. Daardoor stootte ze haar hoofd tegen een tak aan. 'Au!' Riep ze uit. Nog nooit was ze zo lomp geweest. En nog nooit had ze zich zo erg geschaamd. Ze keek naar de andere kat. De kater voor haar was spierwit. Ze herkende hem niet en door de geur die om hem heen hing kon ze opmaken dat het geen Clankat was. Een Rogue dus. Ze vermande zichzelf en ging rechterop staan. De pijn negerend. 'Wie ben jij en wat doe je op Thunderclan Territory?' Vroeg ze, proberend haar stem zo zelfverzekerd te laten klinken, wat niet helemaal lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lukas

Lukas


Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)

Cat Profile
Gender: Male
Age: 23 moons
Status: Stuck with that idiot -.-

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 6:58 pm

'Wie ben jij en wat doe je op Thunderclan Territory?' De kater voelde zijn vacht opwarmen. Hij was altijd extreem verlegen tegen vreemdelingen. ''Err, tja...'' Hij keek weg en haalde diep adem. Komaan, je kunt het. Ze gaat je niet bijten, hoor! ''Ik ben op zoek naar mijn idiote reisgenoot. Hebben jullie de afgelopen dagen misschien een rode, er raar uitziende kater gezien die hier niet thuishoort? Hij is weer eens afgedwaald.'' Lukas zuchtte. Waarom moest Matthias hem weer in zo'n benarde situatie helpen?

--Kort, lol xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 7:06 pm

'Err, tja...' Begon de witte kater. Even wist Leafstar niet wat ze moest denken. Was deze kater nou ook verlegen? Ze schudde haar hoofd. Nee, hij deed maar alsof. 'Ik ben op zoek naar mijn idiote reisgenoot. Hebben jullie de afgelopen dagen misschien een rode, er raar uitziende kater gezien die hier niet thuishoort? Hij is weer eens afgedwaald,' zei de kater toen. Leaf moest even nadenken. Een rode kater... Nee, ze had er niemand over horen praten. Ze zouden toch wel verslag uitbrengen aan haar als ze iets vreemds zagen? Of aan Swallowflight. En die zou het toch wel tegen haar zeggen? Opeens werd ze weer onzeker. Wat nou als de katten haar niets zouden zeggen! Omdat ze een waardeloze Leader was. Dat kon ze niet geloven. Of nou ja, ze geloofde wel dat ze geen goede Leader was. Maar als Clankat had je toch wel de loyaliteit dat je zoiets aan de Leader zou vertellen...
Ze merkte dat ze al een tijd stil was. 'Ehm, nee. Niet gezien...' Zei ze een beetje afwezig, nog helemaal bij haar gedachtes over de loyaliteit van de katten van Thunderclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lukas

Lukas


Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)

Cat Profile
Gender: Male
Age: 23 moons
Status: Stuck with that idiot -.-

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 7:40 pm

Hij gromde opnieuw. Het duurde hem te lang. De poes was heel diep in gedachten. Zijn blik dwaalde af naar haar schouder, waar een van zijn elfjes zat. Zijn gezicht bleef echter emotieloos, wat het al die tijd al was geweest. De poes liet het elfje opvliegen, omdat ze begon te praten. 'Ehm, nee. Niet gezien...' Geïrriteerd omdat ze hem uit zijn gedachten had gehaald, zei hij met zijn altijd monotone stem: "Nou, tak*, ik ga weer door." Irritatie was nergens te vinden. Zijn gezicht bleef emotieloos. Zijn stem bleef emotieloos. Veel katten dachten daarom dat hij ook emotieloos was. Ze vermeden hem daarom. En dat vond Lukas eigenlijk wel prima.

Tak = bedankt in het Noors
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 8:10 pm

'Nou, tak, ik ga weer door,' Zei hij. Leafstar keek hem verbaasd aan. Opeens gaat hij weg. En waarom zei hij tak? Betekende dat iets voor hem? Toen hij weg wilde gaan deed Leaf een stap naar voren. 'Wacht!' Riep ze. Geschrokken van haarzelf klapte ze snel haar kaken weer op elkaar en deed een stap naar achter. Zo iets had ze nog nooit gedaan! Nog nooit had ze zo hard, zo... Ze keek de kater met verbaasde ogen aan. Wat was er aan de hand met haar?! Verbaasdheid ging over in paniek. Verwilderd keek ze om haar heen. 'I-i-i...' Ze had haar stem niet meer onder controle. 'S-so-r-ry...' Kreeg ze er stotterend uit, haar stem zo zacht dat je het nauwelijks kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lukas

Lukas


Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)

Cat Profile
Gender: Male
Age: 23 moons
Status: Stuck with that idiot -.-

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 8:26 pm

"Wacht!" De kater draaide zich om, in zijn hoofd verbaasd maar op zijn gezicht niet. "I-i-i..." De poes leek in paniek. "S-so-r-ry..." Hij haalde zijn schouders op. "Denk voortaan na voor je spreekt, scheelt mij weer wat tijd." Lukas draaide zich weer om. "Ik ga, poging nummer twee." Hij wilde hier weg. Snel. Weg van die rare poes. Een elfje vloog op een stam. "Oh, hallo daar." Lukas richtte zijn volledige aandacht nu op het wezentje dat alleen hij kon zien. "Ben jij verdwaald? Weet jij toevallig wel waar die sukkel is?" Het elfje schudde haar tere hoofdje. Lukas zuchtte. "Jij ook al niet? Dan zal ik maar weer eens teruggaan naar ons kamp, denk ik..." Hij draaide zich om om terug te gaan naar zijn kamp, verbaasd om te zien dat die poes daar nog stond. "Wat doe jij hier nog? Heb je niet iets beters te doen, nesten verschonen ofzo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimezo apr 17, 2016 10:46 pm

De kater haalde zijn schouders op. Hij zei dat hij weer ging. Leaf kon wel door de grond zakken van schaamte. Had nou maar gewoon je mond gehouden! Opeens begon de kater te praten. Leaf luisterde verbaasd maar ook geïnteresseerd naar wat de kater zei. Tegen wie had hij het nou? Hij kon het niet tegen haar hebben, toch? Toen draaide hij zich weer om en vroeg wat zij hier nog deed en of ze niet iets beters te doen had, zoals nesten verschonen. Leafstar zwaaide geïrriteerd met haar staart. Wist deze kater dan niets? Ze was verlegen, bang en onzeker. Maar nu niet. Ze wist niet wat er met haar aan de hand was. 'Wat ik hier nog doe? Ik ben toevallig wel de Leader van Thunderclan en dit is territorium van Thunderclan. Dus ik mag hier zijn, maar jij niet.' Zo, dat was eruit. Opeens keek ze weer geschrokken. H-had... Had ze nou net iemand... tegengesproken? Ze had zelfs gezegd dat ze Leader van Thunderclan was. Dat was ze ook, maar zelf vond ze dat niet echt. 'H-hoe heet je eigenlijk?' Vroeg ze toen. Dat was misschien wel handig, om te weten wie deze witte kater was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimema apr 18, 2016 10:54 pm

Matthias slenterde door het dichtbegroeide woud . Hij had al uren zitten lopen , zijn vacht overal achter hangend , liet hij een spoor van wit goude plukken haar achter . Hij had het warm erg warm , maar glimlachte erdoor heen . Dus dit was hoe thunderclan eruitzag ?! . Dacht hij opgewonden een nieuwe plek te kunnen verkennen . Hij wist niet of lukas ook daad werkelijk naar hem opzoek was maar ach . Hij was de leader hij mocht doen wat hij wauw ! . Zelfverzekerd stapte hij verder , hoever zou het nog zijn ?!. Hij keek naar de velgekleurde vogels boven hem en de vel groene blaadjes aan de bomen . Het was mooi hier dat was zeker , hij passeerde een klein beekje liep er moeiteloos overheen en begon wat harder te lopen . Hij hield van het gekwetter van de tropische vogels op de achter grond , het maakte hem minder eenzaam . Misschien kwam hij wel berwald en tino tegen , smekend om vergiffenis . Hij lachtte scherp bij het idee ja hij was een geweldige leader !. Plots hoorde hij een luide stem duidelijk afkomstig van een poes. Misschien kon hij haar versieren?. Hij verstijfde toen hij de tweede stem hoorde , lukas , lukas was hier . Blij rende hij er heen , hij zag de twee , en hoe awkward ze erbij stonden . Hij trippelde door de bosjes toen hij de poes iets hoorde vragen " hoe heet jij eigenlijk ?". Matthias begon te lachen en stapte voor lukas"Dit is Lukas mijn loyale rechterhand !". Hij glimlachte vrolijk om weer sociaal te kunnen zijn ...


Verrassing izza !!!!!!!!!*evil laugh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lukas

Lukas


Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)

Cat Profile
Gender: Male
Age: 23 moons
Status: Stuck with that idiot -.-

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimedi apr 19, 2016 8:07 am

De poes werd opeens brutaal. 'Wat ik hier nog doe? Ik ben toevallig wel de Leader van Thunderclan en dit is territorium van Thunderclan. Dus ik mag hier zijn, maar jij niet.' Lukas rolde met zijn ogen. ''Nou, gefeliciteerd. Maar je bent wel een erg lekkere leider als je je Clan in de steek laat, niet?" 'H-hoe heet je eigenlijk?' Wat een verandering in gedrag. Lukas wilde antwoorden, maar zag een flits rode vacht. Matthias. De rode kater sprong tussen de twee, en zette zijn 'charmante' lach op. "Dit is Lukas mijn loyale rechterhand !". Lukas rolde  opnieuw met zijn ogen. Waarom moest Matthias zich overal mee bemoeien? De witte kater draaide zich om en liep weg. Hij had hier geen zin meer in.

// Lukas topic uit, tenzij iemand iets tegen hem zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimedi apr 19, 2016 3:28 pm

Matthias begon te lachen Ik zie wel wat er hier aan de hand is !"hij draaide zich naar lukas "jij hebt een crush op haar !. Zeg dat dan meteen , ik ben zo trots .. Hij kon wel springen van blijdschap "dan zal ik jullie verder met rust laten !". Hij wende zich naar de onbekende clan kat "Wat hij ook zegt hij heeft een crush op je !. Bye!"schreeuwde hij bijna terwijl hij terug keerde naar rogue gebsied ...

Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimedi apr 19, 2016 3:47 pm

Opeens kwam er een andere kater. 'Dit is Lukas mijn loyale rechterhand!' Zei de andere kater. Leafstar schrok van zijn plotselinge verschijning. Wie is dit? De witte kater, die dus Lukas heette, draaide zich om en wilde weer weglopen. Ze was nu zo in de war dat ze weer vergat om ''stoer'' te doen en zette een klein stapje achteruit, en keek ongemakkelijk naar de twee katten voor haar.
Opeens begon de rode kater te lachen. 'Ik zie wel wat er hier aan de hand is!' De gevlekte poes keek verbaasd naar de rode kater, die zo opeens was vershenen. 'Jij hebt een crush op haar! Zeg dat dan meteen ik ben zo trots..' Leaf verstijfde bij het woord crush. Nee, toch? Was het waar? Nu al helemaal verelgen zette ze nog een stapje naar achter. 'Dan zal ik jullie verder met rust laten! Wat hij ook zegt hij heeft een crush op je! Bye!' Leaf verstijfde nog meer en toen de onbekende kater weg ging, kwam er paniek in haar op. Was het waar wat die kater zei? Had Lukas echt een crush op haar? Ze kon het niet geloven, wie wilt haar nou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lukas

Lukas


Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)

Cat Profile
Gender: Male
Age: 23 moons
Status: Stuck with that idiot -.-

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimeza apr 23, 2016 10:11 pm

Wat liep Matthias nu weer te zeggen? 'Tsk...' Hij keek om naar de calico, die er verbaasd bij stond. Hij schudde zijn hoofd. 'Wat een idioot...' zei Lukas, voordat hij achter Matthias aanspurtte.
-Lol, kort, maar ik moest Lukas het topic uitkrijgen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitimeza apr 23, 2016 11:17 pm

Verbaasd en in paniek stond ze daar verstijfd naar de witte kater te kijken. Had hij echt een crush op haar? Nee, dat kon toch niet! 'Tsk...' Zei Lukas. 'Wat een idioot...' vervolgde hij terwijl hij zich naar haar omdraaide en zijn hoofd schudde. Daarna rende hij weg, achter de andere kater aan.
Nog steeds verstijfd stond ze daar, tussen de bosjes. Ze stond er wel een paar minuten. Tot op een gegeven moment haar spieren pijn begonnen te doen van het aanspannen. Ze ontspande zich een beetje en liet een diepe zucht ontsnappen uit haar mond. Langzaam draaide ze zich om en begon met kleine, stijve en trillende pasjes terug naar het kamp te lopen. Ze was nu te lang weggeweest om nog langer in het territorium te hangen, vond ze. Ze moest zichzelf wel laten zien... Verward dacht ze terug aan de witte kater, Lukas. Het leek er niet op dat hij een crush op haar had... Was het gelogen? Wat die andere kater zei? Maar het kon ook waarheid zijn... Verward schudde ze haar hoofd. Nee, hij kon geen crush op haar hebben. Die andere kater had gewoon gelogen, een grapje uitgehaald... Ze moest het uit haar hoofd zetten...

- Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oh, hi || LEAFSTAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hi || LEAFSTAR   Oh, hi || LEAFSTAR Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh, hi || LEAFSTAR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The fallen....(Leafstar)
» Hi! (Leafstar)
» Let me tell you....(Leafstar)
» :. Leafstar .:
» What do you want now! [Leafstar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan :: ThunderClan Territory-
Ga naar: