Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Till this day (Leafstar) ma feb 27, 2017 8:32 pm
Zand en modder hadden zich aan haar grijze glinsterende pels vastgeplakt, water droogde langzaam op aan haar poten en haar kop had ze geheven naar het vage beeld van sterren die hun ijzige zwakke zilveren licht deelden met het woud waren de clans zich hadden gevestigd. Zo lag ze opgerold op de ijskoude grond . Whirlpool had ze de leiding gegeven in het kamp, voor deze ene nacht die zij niet zou doorbrengen in het kamp. Ze bevond zich op rogue gebied op de plaatst waar zij en haar trouwe vrienden voor het laatst normale gesprekken hielden, waar ze gezellig nachten lang konden door halen. Waar ze de opstand hadden voorbereid, waar ze samen kwamen, vaker dan zij zou willen toegeven. Maar nu..nu was het stil, een stilte die alleen onderbroken werd door het geluid van de hard stromende rivier die zich onder in de afgrond waar zij niet meer dan 30 staartlengte vanaf lag, diezelfde klif waar zowel swanfeather als waterstream hun eigen leven hadden ontnomen en in haar poten stierven. Ergens hoorde ze nog altijd het gelach en gepraat van haar vrienden ergens diep in haar gedachten. Ze zag ze voor haar. whiteflake,de energieke witte kater die altijd aan haar zijde stond en haar aan het lachen maakte. Goldenpelt, de ijdele kater met een loyaal en goed hart, zijn broer lionstep die altijd uitging van pure kracht, wat ook wel mocht voor een kater zo groot als een berg kat. Lionstep de poes die eigenlijk tegen de opstand was maar toch meevocht uit ware loyaliteit. Waterstream de onschuldige vriendelijke poes, swanfeather..waar ze altijd op kon rekenen en scorchtail, die na de revolutie haar deputy zou zijn geworden. Ze zag ze voor haar, lachend en vrolijk, en ze was al bijna vergeten dat zij niet meer waren...dat ze gestorven waren....dat ze alleen was...
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 9:17 pm
Uit haar ooghoek zag ze een grijze vacht glinsteren. Ze draaide haar kopje en bewoog zich door de bosjes heen. Jup, ze had het goed gezien, het was Wolfstar. Ze vroeg zich af wat de grijze kattin hier aan het doen was. Ze zag de Leadster omhoog kijken, naar de sterren. Leaf zuchtte geluidloos, het was ook moeilijk. Ze wist dat Wolf veel vrienden verloren was. Het moest vreselijk zijn. Zelf had ze nooit echt vrienden gehad maar de gene waar ze bevriend mee was, waren allemaal weg. De meeste dan.. Ze wilde Wolfstar niet verder bespioneren en wilde zachtjes teruglopen toen ze opeens haar naam hoorde. Shit, Wolf moest haar geroken of gezien hebben of zo. Ze draaide langzaam om en stapte met een verlegen lach de bosjes uit. 'Hallo Wolfstar..'
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 9:27 pm
Ze draaide haar oren, had ze dat goed gehoord? Had ze dat goed geroken? Was leafstar hier?. Wat moest zij nou hier?! Zo ver van thunderclan? ze draaide zich niet om, ze haalde haar blik niet van de sterren af toen ze de leaders naam mompelde, zacht, om de brok in haar keel te verbergen. Haar blauwe oog waren betraand en er was een vage glimlach op haar kop vol verdriet en vermoeidheid. Ze hoorde een verlegen glimlach gevolgd door de stem van de thunderclan leadster 'Hallo Wolfstar..'. Even keek ze weg van de steren hemel om de poes te begroeten met een plechtig knikje en gebaarde haar dichterbij te komen. Ze stond niet op en bleef op de koude rotsgrond liggen toen ze haar bek opende "Zilverpels maakt me altijd rustig" mauwde ze kijkend naar de sterren , haar stem was zacht maar vriendelijk, alle vijandigheid en hardheid van hun vorige ontmoetingen was verdwenen. "Het laat je geloven dat er nog licht is, maar zelfs je schaduw verlaat je in het donker... mauwde ze ton ze haar blik op haar poten legde "Nou vertel me, leafstar, wat brengt jou zo ver van huis?"
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 9:35 pm
Wolfstar gebaarde haar dichterbij te komen dus dat was wat ze deed. Ze bleef een beetje awkward naast Wolf staan maar niet te dichtbij. 'Zilverpels maakt me altijd rustig,' mauwde de grijze kattin. Leaf knikte, ze kende dat gevoel. Al kon het soms ook erg frustrerend zijn. 'Het laat je geloven dat er nog licht is, maar zelfs je schaduw verlaat je in het donker...' mauwde Wolf. Weer knikte Leaf. 'Nou vertel me, Leafstar, wat brengt jou zo ver van huis?' vroeg de Leadster. Leaf bleef even stil. Wat deed ze hier eigenlijk? 'Ehm, gewoon wat eh, wandelen,' antwoordde ze.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 9:43 pm
Het antwoord van de leadster de haar grinniken 'Ehm, gewoon wat eh, wandelen,' . Met een zwakke grijns op haar verdrietige gezicht keek ze de leadster aan "Gewoon wandelen?...nou ja als dat het is dan is het zo." mauwde ze kalmpjes "Nou, als je toch hier heen bent gekomen, laten we daar dan maar het beste van maken niet waar?" ze ging zitten, haar staart netjes om haar pootjes gekruld. "Het spijt me voor het vertrek van je aprentice trouwens, ik hoorde een aantal van je jonge warriors erover spreken toen ik mijn grenzen controleerde." mauwde ze om niet meer aan haar vrienden te hoeven denken "Begrijp me niet verkeerd, ik was uw warriors niet aan het afluisteren, maar ik raak altijd geintreseerd in de nieuwtjes" ze keek leafstar medelevend aan "Zeker als het om familie gaat" mauwde ze zachtjes...
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 9:55 pm
Ze hoorde Wolfstar zachtjes grinniken. Shit, was het een verkeerd antwoord geweest? Ze keek op toen Wolf weer begon te praten. 'Gewoon wandelen? ...Nou ja als dat het is dan is het zo,' mauwde ze. Leaf liet zachtjes wat lucht ontsnappen wat ze ongemerkt binnengehouden had. Ze knikte een keer. 'Nou, als je toch hier heen bent gekomen, laten we daar dan maar het beste van maken niet waar?' zei de RiverClan Leafdster en ging zitten. Leaf glimlachte zwakjes en knikte weer. 'Het spijt me voor het vertrek van je Apprentice trouwens, ik hoorde een aantal van je jonge Warriors erover spreken toen ik mijn grenzen controleerde,' mauwde Wolfstar. Leafs kopje schoot omhoog toen ze dat zei. Er verscheen een verdrietige glimlach op haar gezicht. 'Dank je,' mauwde ze zachtjes. 'Begrijp me niet verkeerd, ik was uw Warriors niet aan het afluisteren, maar ik raak altijd geïnteresseerd in de nieuwtjes,' vervolgde de grijze kattin. Leaf knikte begrijpend. 'Zeker als het om familie gaat,' mauwde Wolfstar zachtjes. Weer schoot Leafs kopje omhoog en haar ogen werden groter. Ze kon haar oren niet geloven, wat zei Wolfstar nou net? 'F-Familie..?'
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 10:05 pm
Ze hief haar kop weer naar de sterren "Ja...familie, na haar moeders dood en zeker na die van haar vader had ik er naar riverclan willen brengen, maar toen zag ik haar, op een great gathering. Ze was zo....zo geliefd, zo..vrolijk, ik kon haar gewoon niet scheiden van haar vrienden, van de clan waar haar hart nu ligt....maar nu heeft ze het zelf gedaan heb ik vernomen" mauwde ze iets wat harder "Ze is mijn nichtje...de dochter van mijn broer. Maar het is beter als zij dat niet weet, ze is jong en naif, ze hoeft niet te weten dat haar vader een eikel is, en dat hij in de darkforest is" mauwde de leadster plechtig "Maar ze is met een goed man nu, crowfeather is een goede en nobele kater, dus maak ik me ook geen zorgen" zei ze statig maar met een zachtere toon....
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 10:17 pm
'Ja... Familie, na haar moeders dood en zeker na die van haar vader had ik er naar RiverClan willen brengen, aar toen zag ik haar, op een Great Gathering. Ze was zo... Zo geliefd, zo... Vrolijk, ik kon haar gewoon niet scheiden van haar vrienden, van de Clan waar haar hart nu ligt... Maar nu heeft ze het zelf gedaan heb ik vernomen,' mauwde Wolf. Leaf luisterde met verbazing en interesse. 'Ze is mijn nichtje... De dochter van mijn broer. Maar het is beter als zij dat niet weet, ze is jong en naif, ze hoeft niet te weten dat haar vader een eikel is, en dat hij in de Darkfores is,' mauwde de kattin tegen over haar plechtig. Leaf knikte langzaam, verwerkend wat ze net allemaal gehoord had. 'Maar ze is met een goed man nu, Crowfeather is een goede en nobele kater, dus maak ik me ook geen zorgen,' zei Wolf. Het deed even pijn om de naam te horen van de kat die haar Clan verliet. Ze wilde dat dat nooit gebeurde, was ze maar een betere Leader geweest. Nu is één van de betere Warriors vertrokken en boos op haar. Had Willowstar haar maar nooit benoemd als Deputy... Maar ze wist dat Fernpaw veilig was met Crow, dat is alles wat telt.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 10:55 pm
Wolfstar keek de poes zacht aan "Je bent zo stil, dat goed" mauwde ze met een gebroken glimlach op haar gezicht "Stillen katten hebben altijd de hardste en diepste gedachten, dat zegt was over je mijn besten." Ze keek om zich heen "Hoe kan een stuk grond...niet eens clan gebied zo veel herinneringen opbrengen?" mauwde ze vol pijn "Het geluid van de rivier...het geluid van bladeren die waaien in de ijzige wind...ze zeggen dat je niet naar je verleden terug moet kijken maar naar de toekomst? Maar wat als je verleden alles is wat je hebt?" mauwde ze met een glimlach, haar ogen nog altijd betraand...
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 11:06 pm
'Je bent zo stil, dat goed,' mauwde Wolf met een gebroken glimlach. Leaf voelde haar verdriet en het brak haar hart om haar zo te zien. Geen enkele kat zou zo moeten lijden. Ja, verdriet is ook lijden. 'Stille katten hebben altijd de hardste en diepste gedachten, dat zegt wat over je mijn beste.' Leaf keek naar de grond en bloosde. 'Hoe kan een stuk grond... Niet eens Clan gebied zo veel herinneringen opbrengen? Het geluid van de rivier... Het geluid van bladeren die waaien in de ijzige wind... Ze zeggen dat je niet naar je verleden terug moet kijken maar naar de toekomst? Maar wat als je verleden alles is wat je hebt?' mauwde de kattin met een glimlach maar betraande ogen. Leafstar keek vol medeleven naar de gebroken Leadster. Ze kon niks zeggen, ze wist niet wat. Wolfstar leek zo gebroken en alleen. Ze wilde naast de Leadster kruipen en haar geruststellen maar ze was bang om afgewezen te worden, bang om raar gevonden te worden. Dus bleef ze maar hulpeloos zitten, niet wetend wat te doen of zeggen. Urgh, this was the worst..
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 11:18 pm
Ze stond op en keek leafstar zacht aan "Wees niet bang, leafstar, we zijn beide leadsters, je kunt spreken" zij ze, bijna lachend. "Waarom....is dood zo oneerlijk?" mauwde ze ineens "Het neemt diegene die het niet verdienen mee" even was ze stil en hief ze haar kop weer naar de sterren "Maar niet diegene die er om vragen...". Ze zuchtte diep toen een traan over haar kaken gleed. De leadster keek weer om haar heen, haar oren in der nek "Alles ging zo snel..." mompelde ze zachtjes kijkend naar haar herinneringen van deze plaats
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 11:29 pm
Wolfstar stond op en keek haar zacht aan. 'Wees niet bang, Leafstar, we zijn beide Leadsters, je kunt spreken,' zei ze. Leaf knikte maar zei nog steeds niks. Ze waren dan misschien wel allebei Leadsters maar Wolfstar verdiende het meer. Zij had een hele revolutie geleid en wat deed zij? Zij freaked out toen haar Leadster overleed en liet bijna de Clan in de steek. Wel, ze liet de Clan in de steek. Ugh, ze was zo stom. 'Waarom... Is dood zo oneerlijk?' mauwde de grijze poes opeens. 'Het neemt diegene die het niet verdienen mee. Maar niet diegene die er om vragen...' zuchtte ze diep. Leaf keek op en zag een traan over Wolfs kaak stromen. Ze moest haar best doen niet zelf te gaan huilen. Wolf verdient het niet om zo te leidden. Absoluut niet. 'Alles ging zo snel...' mompelde ze terwijl ze rond keek. Het bleef een tijdje stil toen Leafstar eindelijk sprak. 'I'm sorry..' sprak ze zachtjes en keek Wolf meelevend aan. 'Echt, je verdient het niet om zo te leiden. Het is.. Vreselijk..' mauwde ze zachtjes, haar kopje wegdraaiend.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 11:39 pm
'I'm sorry..' wolfstar keek haar verbaast aan 'Echt, je verdient het niet om zo te leiden. Het is.. Vreselijk..' . wolfstar zuchtte "Ik verdien het, niet alles is goed en kwaad. Ik heb ook dingen gedaan waar ik spijt van heb. Maar...mijn vrienden..oh mijn vrienden ,...zij verdiende het niet. Ik had moeten sterven! Niet zij!. Zij waren onschuldigen warriors...gestorven zodat ik leadster kon worden...zelfs mijn arme aprentice...ze vocht zo dapper...zo goed, maar natuurlijk was het niet genoeg...ze was net zo oud als die arme fernpaw" mauwde ze peinzend "Ik had haar gezegd niet mee te gaan..." ze keek neer op haar poten "En nightwhisper...die tegen de revolutie was..die geen bloedbad wou..maar toch mee vocht uit ware loyaliteit..en het niet na kon vertellen!"
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 11:47 pm
'Ik verdien het, niet alles is goed en kwaad. Ik heb ook dingen gedaan waar ik spijt van heb. Maar... Mijn vrienden.. Oh mijn vrienden.. Zij verdiende het niet. Ik had moeten sterven! Niet zij! Zij waren onschuldigen Warriors.. Gestorven zodat ik Leadster kon worden... Zelfs mijn arme Apprentice... Ze vocht zo dapper... Zo goed, maar natuurlijk was het niet genoeg... Ze was net zo oud als die arme Fernpaw. Ik had haar gezegd niet mee te gaan... En Nightwhisper.. Die tegen de revolutie was... Die geen bloedbad wou.. Maar toch mee vocht uit ware loyaliteit.. En het niet na kon vertellen!' Ze hoorde het verhaal van Wolf met verdriet aan. Ze bleef stil, wat moest ze zeggen? Ze keek naar haar poten, niet wetend wat ze moest doen.
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Till this day (Leafstar) di feb 28, 2017 11:55 pm
Wolfstar zuchtte "Ik snap dat je niet aan het wachten was op een heel verhaal, maar...ik wil gewoon dat je weet...dat je je geen zorgen moet maken om crowfeather of wie er ook aan je twijfelt. Dat zullen ze altijd blijven doen welke keus je ook maakt. Weet dat er altijd andere zijn die aan je kant staan. Dat je moet genieten van diegene die aan je kant staan, zolang je die nog hebt. Ik kijk wel eens naar je op gatherings, ik heb met willowstar gesproken. En om eerlijk te zijn ben ik wel eens jaloers. Jij hebt zo veel vrienden...en je ziet het zelfs niet eens. Arcane, fire, fern, scorch...zullen je altijd bij staan....net als mijn vrienden dat deden. Geniet van het moment dat nu hebt voor het je ontnomen word...