Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 There is always a choice (open)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 21, 2016 7:05 pm

Blij dat de kater zijn exuces aanvaarde keek ze hem dankbaar aan. En na een tijdje beandwoorde hij ook haar vraag. Nieuwsgierig luisterde ze naar zijn woorden, ‘Het is moeilijk te begrijpen, Fernpaw. Jij hebt niet meegemaakt wat ík heb meegemaakt. Dit is een zeldzaam scenario en de gevoelens die ik heb zijn moeilijk uit te leggen.’. Ze knikte maar hopend op meer woorden, ze wou alles weten, ze wou alles te weten komen over haar clan!. ‘Leafstar heeft een keuze gemaakt, om een moordenaar in Thunderclan te brengen. Iemand die mijn zusje heeft vermoord en hij verdient hetzelfde lot als die van haar. Maar Leafstar was te onwetend om te realiseren dat ze een moordenaar had binnengebracht, om hem vervolgens uit mijn klauwen te houden en een warm nest en prooi te geven in hetzelfde kamp. Daar kan ik niet mee leven en daarom besloot ik weg te gaan.’ Crowcry schudde zijn hoofd. ‘Stormheart betekent problemen, en er gaan problemen ontstaan tussen Shadowclan en Thunderclan. Darkstar en Stormheart zijn goede vrienden, en Darkstar zal dit niet waarderen. Helemaal wat er allemaal met Willowstar en haar is gebeurd. Er gaat een gevecht komen om die stomme kater en geen haar op mijn lichaam die eraan denkt dat ik om die kater ga vechten. Nooit.’ Oorlog?!, zou er dan echt oorlog komen?!. Ergens wist het poesje dat al lang, zeker na Leafstars gedrag van laatst. Ze keek de kater zacht aan niet de moeiten nemend de pijn en angst in haar ogen te laten zien. Ze wou geen oorlog, ze wou geen stress en al helemaal geen taken. Alles wat ze wou was rondhangen met andere apprentices en metttlelit. Haar ogen ontmoeette die van crowcry "Als er oorlog komt, zal ik vechten voor mijn clan, tot ik sterf. Niet omdat ik leafstar dan steun maar voor mijn clan!" sprak ze trots. Ze zou vechten hoe dan ook. Ze had dan wel niet haar warriors naam of negen levens, ze zou vechten!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 22, 2016 1:09 pm


Fernpaw leek alleen de woorden van vechten te horen, en niet te begrijpen wat hij haar probeerde te vertellen. Crowcry schudde zijn hoofd. Ze was ook nog jong, misschien nog te jong om alles te begrijpen. En als ze de woorden vechten en strijd hoorde, werd ze natuurlijk enthousiast omdat dat nieuw en spannend voor haar zou zijn. Maar vechten was niet leuk, helemaal niet als het groot zou worden. Er zou bloed vloeien en misschien weer levens worden verspild om nutteloze redenen. Helemaal als je met Shadowclan zou gaan vechten, hen maakte het niet uit als er doden zouden vallen, zolang zij maar wonnen.
‘Vechten is geen plezier en moet je heel serieus nemen, Fernpaw. Zorg niet dat je vecht om verkeerde redenen,’ sprak hij haar toe, hopend dat het tot haar zou doordringen. Crowcry keek even naar de hemel. De nacht was al verder gevorderd en het zou niet lang meer duren voordat de zon zich weer zou laten zien. Hij keek de apprentice weer aan en glimlachte naar haar. ‘Misschien is het beter om nu terug te gaan naar je clan, voordat ze je missen. En je hebt nog rust nodig om je taken morgen weer te kunnen uitvoeren.’ Crowcry keek haar doordringend aan. Ze moest echt weer terug. Hij had de nacht nog nodig om te jagen voor zichzelf en hij moest ook weer even nadenken. Hij wilde juist graag alleen gelaten worden, zodat hij alles kon verwerken. Zijn blik ging weer naar de apprentice en hij hoopte dat ze niet zou tegenstribbelen en eindelijk naar hem zou luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 29, 2016 8:30 pm

Ze had aandachtig naar de katers woorden geluisterd en ze geaccepteerd. Het poesje knikte met tegenzin "Kun je me iets beloven?" vroeg het poesje zachtjes zenuwachtig heen en weer schuivend "Blijf in de buurt van de clans...misschien als stormheart dood is .... kun je weer terug komen" ze keek hem aan "Stormheart is gemeen en starclan zal hem wel straffen met de dood...dan kun je weer terug komen toch?" hoopvol keek ze op. De twee hadden geen band helemaal niks en dat begreep ze maar om de een of andere reden vond ze hem aardig en ze wist dat hij een goed hart had iets wat je niet hoort te hebben als rogue. Ze had verhalen gehoord over rogues die hun eigen vrienden doodde voor eten, rogues die hun ouder vermoorde voor de lol. Daar hoorde Crowcry niet bij, hij was een clankat!. "Ik vind het tof dat je zo loyaal bent aan je zusje trouwens" sprak ze nog snel er tussen door...
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 29, 2016 9:52 pm


Plotseling begon Fernpaw over een belofte die hij moest maken. Crowcry fronste en luisterde naar de poes haar woorden, maar schudde al snel zijn hoofd. Hij begreep de redenering van de poes, dat als Stormheart uit de weg geruimd zou zijn alles weer op zijn plaats zou vallen. Maar zo makkelijk zou het niet gaan. Leafstar was nog altijd leider van Thunderclan en had keuzes gemaakt die hij niet terecht vond. Die hij gewoon niet kon accepteren.
‘Fernpaw... Je weet dat ik zo'n belofte niet kan maken. Ik blijf hier, in rogue territorium. Misschien dat ik ooit het clanleven weer opzoek. Maar ik heb nu de keuze gemaakt om te vertrekken en die keuze moet ik eren.’ Crowcry keek de kleine poes indringend aan. Hij wist ook niet wat hij verder moest zeggen de poes. Hij kon niet terugkomen, nu niet, misschien nooit niet. Misschien dat het clanleven hem ooit weer terug zou roepen. Thunderclan was alles wat hij tot nu toe had gekend, dat was nu verdwenen. Nu moest hij weer een heel nieuw leven in zijn eentje ontdekken.
Fernpaw sprak opeens weer over zijn zusje. Crowcry's mondhoeken krulden omhoog en hij keek het poesje dankbaar aan. ‘Dankje, dat betekent veel voor me,’ sprak de zwarte kater zacht. Hij zuchtte nogmaals en richtte zijn ogen, nu zonder de donderwolken van eerder, weer op de poes. Hij hoopte dat ze niet verdrietig zou zijn dat hij voorlopig niet terug zou komen. Zij zou ook moeten leren op eigen poten te staan en dat het leven niet altijd meezat hoe zij het liefst het wilde hebben. Het leven was oneerlijk, punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 30, 2016 10:26 pm

Nog steeds van slag door de katers woorden luisterde ze naar zijn bedank. Ergens was ze verdrietig, weer een mentor te verliezen maar na de katers woorden voelden ze zich ook weer sterker. Ze knikte kort "Het spijt me hoe ik vannacht was..." zuchtte ze terwijl haar blik over dit gebied gleed. "Jammer dat ik nu al moet gaan " haar groene ogen vielen weer op de kater "Maar ik begrijpt dat je van me af wilt voor de rest van je oh zo spannende rogue leven"sprak ze sipjes. Plots schoot haar weer een idee in haar hoofd een erg dom idee , een super dom idee maar ze zou het moeten zeggen, maar wel subtiel "Ik hoop dat ik je ooit kan laten zien hoe goede warrior ik wel niet ben geworden..." zuchtte ze "Over een aantal moons dan..." ze keek de kater vriendelijk aan met een vuur van doorzettingsvermogen en kracht. Ze hoopte de kater later te kunnen laten zien dat ze goed terecht was gekomen, dat ze een geweldige krijger was!....
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 01, 2016 9:14 pm


Fernpaw sprak over dat het haar speet hoe ze zich had gedragen. Crowcry lachte even. ‘Geen probleem, ik was zelf ook niet de makkelijkste,’ sprak hij. Nee, helemaal niet. Hij had zich echt misdragen, woedend geweest op een stomme apprentice. Al had ze het er ook wel een beetje naar gemaakt. Misschien was het wel beter, nu begrepen ze elkaar tenminste.
Fernpaw zei ook dat ze het jammer vond dat ze nu al moest gaan, en voegde eraan toe dat ze begreep dat hij van haar af wou. Crowcry schudde zijn hoofd. ‘Dat heb ik nooit gezegd, ik heb alleen even wat afstand nodig. Ik moet even alleen zijn.’ Hij moest alles uitleggen aan de apprentice, maar hij vond het niet erg. Ze kon beter weggaan met een goed beeld en een beetje goede raad, dan helemaal woedend wegrennen. Zo hadden ze het allebei beter afgesloten.
Fernpaw sprak toen over dat ze wilde laten zien dat ze een goede Warrior was geworden. Crowcry grijnsde. ‘Natuurlijk,’ zei hij kalm. ‘Als je je Warrior naam hebt gekregen, moet je maar weer langskomen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Fernpaw

Fernpaw


Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 27-04-16

Cat Profile
Gender: Female
Age: 7 moons
Status: on a adventure !

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 04, 2016 5:12 pm

Blij met de kater zijn excuses had het poesje gezegd te hopen hem haar als warrior te  laten zien. En zijn antwoord maakte het poesjes lach nog groter "Tuurlijk. Als je je Warrior naam hebt gekregen, moet je maar weer langskomen". Het poesje knikte dol gelukkig "Dat beloof ik!" ze keek hem dankbaar aan "Als ik terug kom ben ik de grootste warrior van het woud. Ik zal er hard voor trainen en dan als ik warrior ben kom ik weer langs. Dat beloof ik plechtig!" ze keek richting het woud "Je hebt gelijk ik denk dat ik moet gaan. Maar ik kom terug belooft!". Ze knikte hem gedag en dook de bosjes in. Ergens vond ze het jammer afscheid te nemen, maar het moest. En bovendien ze zou terug komen, als warrior dat had ze beloofd. En beloofd is beloofd, ze zou zich er aan houden wat er ook gebeurd!....
Fernpaw toping uit
Da feels X(
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcry

Crowcry


Real Name : Renske
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze
Aantal berichten : 314
Registratiedatum : 27-04-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 36 moons
Status: Everything's made to be broken

There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitimema jul 04, 2016 10:50 pm


Crowcry glimlachte bij het zien van het enthousiasme van de apprentice, alsof hij haar hele dag had gemaakt. Ze zei dat ze de beste Warrior zou worden. Crowcry lachte. ‘Eerst zien, dan geloven. Maar ik kijk uit naar de dag,’ sprak Crowcry kalm. De jonge poes realiseerde eindelijk dat ze moest vertrekken en hij knikte. Nog voor de derde keer maakt ze de belofte. ‘Ik hou je eraan,’ sprak hij. De zwarte kater glimlachte bij haar knikje en zag haar vertrekken. Voor enkele seconden keek hij haar naar, waarna hij zich keerde naar de bosjes en zijn bek opende op zoek naar geuren van prooi.

- Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





There is always a choice (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There is always a choice (open)   There is always a choice (open) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There is always a choice (open)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello, it's me [open]
» Hot as the sun (open)
» Ever... {Open}
» B-tch, please (open)
» Are you kidding me ? [ open ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: