Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 52 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 52 gasten
Real Name : Nynke aka Nynkebeest Other Accounts : // Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Somewhere in the Netherlands
Cat Profile Gender: Female Age: 24 moons Status: OK ~
Swallowflight was vroeg opgestaan om er zelf even op uit te gaan. Ze had soms gewoon even haar privacy nodig en dit was een van die momenten. Als deputy had je het aardig druk, en omdat het zo vroeg was had ze de leiding gegeven aan één van de oudere warriors, die al veel ervaring hadden. Nu struinde ze door het woud, de vogeltjes floten en af en toe hoorde ze geritsel in het struikgewas. Maar ze was niet aan 't jagen dus ze lette er niet erg op. Eigenlijk was ze gewoon een beetje doelloos aan het rondwandelen. Ze had pas door dat ze bij de boundaries was aangekomen toen ze al bijna de grens tussen ThunderClan en ShadowClan stapte. Gelukkig had ze het net op tijd door en stapte een paar passen terug. Het zou erg gênant zijn als je als deputy betrapt werd wanneer je per ongeluk de grens overtrad, nietwaar? {open voor alles en iedereen c:}
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Cat Profile Gender: Female Age: 36 Status: Im...Happy very happy
Onderwerp: Re: Hello, it's me [open] za apr 16, 2016 9:40 am
De grote poes liep rustig langs de grenzen, iets wat ze best vaak deed. Plus ze vertrouwde de andere clans voor geen meter, opeens verscheen er een zwarte schim. De geur van thunderclan vulde haar neus gaten. De andere kattin had haar duidelijk nog niet in de gaten, dus bleef Leopard rustig op een afstandje kijken. Ze stapte bijna de grens over, maar nam snel een paar stappen terug. Leopard versmalde haar ogen en snoof afkeurend, terwijl ze met grote stappen naar de zwarte kattin toe liep. 'Ik zag je wel hoor' klonk haar scherpe en lage stem, 'Vertel me wie je bent' siste de deputy vervolgens naar de andere kattin. Ze wist wel dat die thundrclanners niet te vertrouwen waren. Ze zag het wel ze probeerde de grens over te steken,vieze rat.
Swallowflight Deputy
Real Name : Nynke aka Nynkebeest Other Accounts : // Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Somewhere in the Netherlands
Onderwerp: Re: Hello, it's me [open] za apr 16, 2016 6:30 pm
Opeens trad er een tabby uit het struikgewas en sloeg een erg brutale toon tegen Swallowflight. Toen die beval om te zeggen wie ze was ging ze zitten, en zwiepte geïrriteerd met haar staart. "En wie ben jij dan om mij dat te bevelen?" miauwde ze kalmpjes, met een iet wat strenge ondertoon. Die Shadowclanners dachten blijkbaar dat ze alles waren. "Het gebeurd jou vast ook wel eens dat je gedachteloos aan het wandelen bent en bij een van de grenzen komt. Daar is niks verkeerd aan." ging de zwarte poes verder. Moest ze nou echt een vijandige Warrior de les laten lezen?
Leopardwing Deputy
Real Name : San Other Accounts : Vocalcord Aantal berichten : 366 Registratiedatum : 12-04-16 Woonplaats : Ergens en nergensss
Onderwerp: Re: Hello, it's me [open] za apr 16, 2016 6:45 pm
"En wie ben jij dan om mij dat te bevelen?" miauwde de zwarte poes rustig. Leopard snoof geirriteerd en versmalde haar ogen,'Leopardgaze de deputy van Schadowclan' miauwde de poes duidelijk. Haar gras groene ogen bestudeerde de zwarte poes nog een goed, ze was jonger dan haar. "Het gebeurd jou vast ook wel eens dat je gedachteloos aan het wandelen bent en bij een van de grenzen komt. Daar is niks verkeerd aan." ging de zwarte poes verder. Leopard schudde haar kop. 'Ik weet niet in welke wereld jij leeft Youngster maar dat is mij of iemand die ik ken nog nooit overkomen' klonk de lage stem van de oudere poes. 'Verzin geen smoesjes rat' ging de grote poes veder.
Swallowflight Deputy
Onderwerp: Re: Hello, it's me [open] za apr 16, 2016 6:55 pm
Dus deze rat durfde zichzelf een deputy te noemen? Amusant. Ze knikte kort, dat ze het heus wel begrepen had. Echter sprak ze niet, en luisterde ze naar wat de deputy te zeggen had. "Ik weet niet in welke wereld jij leeft Youngster maar dat is mij of iemand die ik ken nog nooit overkomen" O, ze werd dus boos? Swallowflight keek de ander met opgetrokken wenkbrauwen aan toen ze zei dat ze smoesjes bedacht. "Het is dom dat je mij onderschat oudje. Ik deed niks bijzonders. Overigens kan je ook wat respectvoller tegen mij zijn. Ik ben toevallig ook Deputy, maar dan van Thunderclan. Mijn naam is Swallowflight." De kalmte in haar stem was duidelijk te horen, maar je zag aan haar oren en staart dat ze behoorlijk gekwetst was. Wat dacht dat oude wijf niet?
Leopardwing Deputy
Onderwerp: Re: Hello, it's me [open] zo apr 17, 2016 1:45 pm
"Het is dom dat je mij onderschat oudje. Ik deed niks bijzonders. Overigens kan je ook wat respectvoller tegen mij zijn. Ik ben toevallig ook Deputy, maar dan van Thunderclan. Mijn naam is Swallowflight." klonk de kalme stem van de poes. Leopard keek de poes wat verbaasd aan, zij was deputy? was dit een grap? eerste die Leafstar als leider als wat ze al bijna niet kon geloven en dit was de deputy? zielig zeg. 'Ik geloof daar helemaal niks van' siste de grote tabby vel. 'Niet liegen Youngster, wat is je echte rang' het kon gewoon niet dat dit de deputy was. Deze Swallowflight als dat wel haar echt naam was, zat gewoon wat dingen te verzinnen. Het kon niet anders. Het kon niet dat Thunderclan geleid werd door deze twee...ratten.
Swallowflight Deputy
Onderwerp: Re: Hello, it's me [open] zo apr 17, 2016 6:20 pm
Nu werd Swallowflight echt boos. Die Leopardgaze dacht dat zij niet deputy-waardig was? Nou, ze durfde te wedden dat ze vele malen sneller en behendiger was dan dit grote wezen. "Deputies liegen nooit, zo ik ook niet. Ik spreek de waarheid, en als je me niet geloofd moet je Leafstar maar zelf vragen. Of moet ik mij bewijzen ofzo?" siste ze, met haar oren plat tegen haar kop. Haar haar stond recht overeind, en ze zat ineengedoken tegenover de ander, klaar om diegene aan te vallen. Als deze zo doorging, was die zo morsdood. Want Swallowflight zag er dan wel klein en schriel uit, dan had ze nog wel haar snelheid en tanden.
Leopardwing Deputy
Onderwerp: Re: Hello, it's me [open] di apr 19, 2016 5:45 pm
. "Deputies liegen nooit, zo ik ook niet. Ik spreek de waarheid, en als je me niet geloofd moet je Leafstar maar zelf vragen. Of moet ik mij bewijzen ofzo?" siste ze, met haar oren plat tegen haar kop. Klaar om haar aan te vallen, Leopard liet een lage grom horen. En snoof 'Jij zou jezelf nooit aan mij kunnen bewijzen' miauwde de droogjes, terwijl ze de zwarte kattin nog eens strak aankeek. 'En ik weet niet wat jij aan het doet bent maar onthoud wel dat als je mij aanvalt dat oorlog betekend he?' siste ze emotieloos. Terwijl ze een stap dichter bij deed, ze was niet bang voor de poes. Ook al was ze een Deputy ze was jonger dus minder ervaren, ze zou het vast niet durven. 'Of Thunderclan moet uit op oorlog zijn' vervolgde de bruine kattin.