Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimewo jul 06, 2016 10:18 pm

"Foxstep vertelde mij dat ik beter aan het opletten was" siste de poes met haar ogen rollend. Dusstorm verstijfde van woede en keek de poes dan ook met vuur in haar bruine ogen aan "Wat!. We weten allemaal dat ik dat beter deed jij muisbrein!" schreeuwde ze door het kamp heen. "Volgens fox niet, dust" andwoorde ze. Dust deed dreigend een stap dichterbij "Hou je bek jij modder etende das!". De poes snoof minachtend en draaide zich om. Maar woest als ze was volgde dust haar "I wil crush you!" schreeuwde ze en ze zag hoe alle warriors in de warrior den haar aankeken. "Eerst laten zien dan geloven jij onnozele hals!" flamescratch keek haar moe aan. "Wat!" dust duwde de rode poes woest tegen de vloer van de warriors den. "Neem dat terug en geef toe dat ik beter ben jij slak likkend naar kikker ruikende vos!". Maar de shadowclanner was duidelijk niet onder de indruk en keek haar leeg aan. "Oke...jij was beter!" murmelde ze. Blij sprong de poes op en draaide zich om en vertrok, genietend van alle blikken die haar volgde. Met grote zelfverzekerde stappen stapte ze het kamp uit. Velen keken haar na, die natuurlijk ook de ruzie gevolgd hadden. Ze knipoogde hem toe voor ze de tijdelijke tunnel door stapte naar het groten woud er buiten. Ze vond het heerlijk de beste te zijn, in letterlijk alles. Heerlijk om alle aandacht te krijgen en geweldig om andere te entertainen. Ze was dan ook vaak te vinden in de gesprekken van de dag, meestal positief, in haar oren dan. Eindelijk aangekomen bij het enige schone beekje op dit territory nam ze een aantal grote slokken voordat ze naar haar spiegelbeeld staarde. Ze besloot op de rots aan de overkant te zitten en keek naar het territory. Ander clans vonden het goor, maar voor shadowclanners was het hun thuis!.
Foxstep en firescratch zijn random namen die ik zo even bedacht voor een discussie XD
Kiezen jullie maar wie er als eerst op reageert!
Terug naar boven Ga naar beneden
Graytalon

Graytalon


Real Name : Jullie liefste
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16 moons
Status: You know I just want to protect you, right?

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimema jul 11, 2016 1:49 pm


Graytalon was niet blij toen hij terugkwam van de jacht. Hij merkte meteen dat er een beetje onrust was onder de Warriors. Er werd gepraat en hij hoorde al snel de naam Duststorm meerdere keren vallen. Graytalon zuchtte, niet weer haar zus! Hij moest altijd achter haar aan lopen en haar problemen oplossen. De grijze kater legde zijn prooi neer op de prooistapel en snelde naar de eerste de beste Warrior die hij tegen kwam en vroeg wat er was gebeurd. Hij sprak over dat Duststorm weer één of ander wedstrijdje had gedaan en had verloren, en uiteindelijk Flamescratch op de grond had geduwd. Oh nee! Hij snelde naar de Warriors den en zag daar Flamescratch met Foxstep praten, duidelijk niet tevreden.
Graytalon snelde naar het duo en verontschuldigde zich voor het gedrag van zijn zusje en beloofde dat hij met haar zou praten, zodat ook Duststorm haar excuses zou gaan aanbieden. Hij zag aan de blikken van de katten dat ze hem niet geloofde, maar hij zou het toch doen. Iemand moest toch manieren in de kop van zijn zusje stampen? Al probeerde de kater dat bijna zijn hele leven al...

Graytalon rende het kamp uit, de geur van zijn zusje op de voet volgend. Graytalon merkte al snel dat ze richting de beek ging en versnelde zijn pas nog meer. Hij trof zijn zusje aan op een rots en een oordelende blik stond op zijn gezicht. ‘Kan je dan nooit een keer normaal doen, Duststorm?’ brieste Graytalon. ‘Wanneer ga jij eens leren dat het leven geen één grote wedstrijd is!’
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimema jul 11, 2016 10:43 pm

Haar lach verdween gelijk van haar smoel toen ze de grijze kater zag aankomen ‘Kan je dan nooit een keer normaal doen, Duststorm?’ . De poes rolde met haar bruine ogen en grijnsde uitdagend 2Ik ben normaler dan jij hoor!". De kater was duidelijk niet geintereseert in haar spelletje ‘Wanneer ga jij eens leren dat het leven geen één grote wedstrijd is!’. Ze rolde op haar rug en keek hem ondersteboven aan, en lachte hard genoeg om wat vogels te laten schrikken "Wanneer jij pa's rol niet meer probeert over te nemen!". Ze sprong op en huppelde naar hem toe "Luister ik heb jou niet nodig, je hoeft niet mijn problemen op te lossen. Niet dat ik die heb natuurlijk." ze grijnsde uitdagend "En als je denkt dat ik mijn excuses ga aanbieden, kun je het schudden. Mooi niet dat ik haar gelijk ga geven!". Ze ging zitten keek de kater een tijdje aan en gaf hem een duw met haar poot....
Terug naar boven Ga naar beneden
Graytalon

Graytalon


Real Name : Jullie liefste
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16 moons
Status: You know I just want to protect you, right?

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimewo jul 13, 2016 8:53 pm


Graytalon merkte dat Duststorm ook nog eens zelfvoldaan was ook. Graytalon probeerde zijn eigen woede te temperen, hij kon niet tekeer gaan tegen zijn eigen zusje. Maar iemand moest toch echt een manieren in haar kop stampen. Ze was zo koppig! Kon ze niet gewoon een keertje zich verplaatsen in andere katten en ophouden alleen maar te denken aan zichzelf.
Duststorm leek hem ook nog eens uit te dagen, zeggen dat ze normaal was. Ze beaamde zelfs dat ze normaler was dan hij. Graytalon zette een strenge blik op zijn gezicht. ‘Je vind een clangenoot op de grond drukken normaal?’ vroeg de kater verbaast. ‘Je hoort je clangenoten te beschermen, niet hun ogen uit te krabben bij elk klein meningsverschil!’ sprak de kater op een ouderlijke toon tegen haar. Graytalon had echt sinds hun ouders overleden al geprobeerd Duststorm te leren respectvol en vriendelijk met haar clangenoten om te gaan, toch leek dat niet door haar dikke schedel heen te dringen.
Opeens begon de poes dat ze zou stoppen met het leven als een grote wedstrijd te nemen, als hij zou stoppen "pa's rol" zou stoppen over te nemen. Graytalon zuchtte en keek Duststorm met een gemixte blik aan, een van verdriet en frustratie. ‘Ik zou dat niet doen als jij je volwassen kon gedragen,’ sprak de kater kalm. ‘Ik probeer al een beetje op Twis te letten, maar volgens mij ben jíj degene die meer aandacht nodig hebt. Als je eens stopt je te gedragen als een kit!’
Duststorm kwam vrolijk op hem af rennen, als een kitten, alsof ze direct probeerde te demonstreren dat zijn woorden niets hielpen. Soms had hij het gevoel dat hij tegen een boom stond te praten, want het boeide haar toch eigenlijk niets. Het ging het ene oor in en het andere oor net zo hard weer uit. Ze sprak nog uit dat ze hem niet nodig had om haar problemen op te lossen, om vervolgens te zeggen dat ze ze niet had. ‘Ik ben je broer! Natuurlijk heb je me nodig,’ zei de grijze kater lichtelijk gekwetst. ‘En waarom denk je dat je nooit problemen hebt? Ik ruim je zooi altijd achter je aan op, omdat jij dat weigert te doen. Misschien moet ik eens ophouden en jij je eigen problemen eens laten oplossen,’ protesteerde Graytalon. Haar houding stond de kater niet aan, zo uitdagend. Alsof het een spelletje was, dat was het niet! Clangenoten en eenheid betekende alles om een sterke clan te zijn, er kon geen ruzie van binnenuit zijn. Niemand zou hatelijke gevoelens voor elkaar binnen de clan moeten voelen. Ze zei nog dat ze niet haar excuses ging aanbieden en daarna een poot tegen hem aanduwde. Ergens kon de kater er nog wel om lachen, dus zijn lippen krulden voorzichtig iets omhoog. ‘Je gaat dat mooi wel doen! Je hebt haar op de grond gedrukt. Je hoeft haar niet meteen gelijk te geven... Al hoorde ik van Foxstep dat je wel verkeerd zat...’ sprak de kater nu uitdagend, zijn ogen met enkele pretlichtjes opkijkend naar de poes. Hij kon ook nooit lang boos blijven op zijn zusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimewo jul 13, 2016 10:15 pm

Een beetje onzeker liep Twistedheart door het drassige bos van Shadowclan. Hij had net weer een ''aanval'' gehad. Hij had gezien dat ze bomen opeens allemaal verdwenen in levende dingen, het was heel angstaanjagend. Gelukkig was het afgelopen. Maar hij vond het wel eng. Wat als het weer gebeurde? Het zag er echt maar ook zo... ongeloofwaardig uit... Bang en met trillende poten liep Twistedheart verder. Zijn blik was gericht naar de grond. Hij maakte een zo groot mogelijke bocht langs de bomen, bang dat ze weer tot leven kwamen.
Opeens hoorde hij stemmen. Zijn kop schoot overeind. Hij herkende de stem van zijn zus, Duststripe. Even later hoorde hij ook zijn broer, Greytalon. Snel liep hij erheen. Bij hen voelde hij zich wel veilig. Zijn broer en zus konden hem wel beschermen tegen de kwaadaardige, levende bomen. Even later kreeg hij de grijze vacht van Grey in zijn zicht. Nu begon hij te rennen. Hij wilde zo snel mogelijk bij zijn siblings zijn. Die konden hem beschermen. Hij wilde weg van de bomen. Hijgend kwam hij naast zijn broer tot stilstand. 'G-Grey!' riep hij beverig. 'De.. De bomen.. Z-ze.. Leven!' kreeg hij eruit. Hij keek zijn broer angstig aan.

- omg xD Ik kon niets anders verzinnen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimewo jul 13, 2016 10:41 pm

Om eerlijk te zijn luisterde ze niet echt naar haar broer al kwamen zijn laatste woorden wel binnen ‘Je gaat dat mooi wel doen! Je hebt haar op de grond gedrukt. Je hoeft haar niet meteen gelijk te geven... Al hoorde ik van Foxstep dat je wel verkeerd zat...’. Haar haren schoten omhoog van razernij "Ik had gelijk!" snauwde ze agressief. Er verscheen een glimlach op haar gezicht bij het zien van zijn glimlach en porde hem nog eens "Aw kom op big bro, je weet dat ik gelijk had!". Plots galmde er een luide schreeuw door het woud en ze wist gelijk wie het was. 'G-Grey!" even was het stil De.. De bomen.. Z-ze.. Leven!' . Meteen sprong ze op en zag hoe haar broer beverig naar hen toe kwam. Ze zag hoe de katers blik op de oudste broer gericht was "Hey, waarom roep je hem en niet mij?!" ze glimlachte "Joh, bomen leven, ze drinken en ademen net als ons , duh!" trots keek ze naar haar oudere broer "Geen dank!" ze ging zitten en zwiepte trots met haar staart...
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimewo jul 13, 2016 10:45 pm

'Hey, waarom roep je hem en niet mij?!' zei Duststripe opeens. Twisted draaide zich geschrokken om en zag daar zijn zus staan. 'Dust! D-de bomen leven!' herhaalde hij nog maar eens. 'Joh, bomen leven, ze drinken en ademen net als ons, duh,' zei de poes. Twisted zijn ogen werd groot van angst. Dus ze leefde écht? Bang keek hij naar zijn broer. 'Ze... Ze l-leven?' vroeg hij bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graytalon

Graytalon


Real Name : Jullie liefste
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16 moons
Status: You know I just want to protect you, right?

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimewo jul 13, 2016 10:57 pm


Hij zag dat zijn zusje meteen haar nekharen overeind vlogen bij zijn laatste opmerking. Hij moest een beetje lachen en gaf haar plagend een por. Ze sprak nog over dat hij haar gelijk moest geven en schudde toch zijn hoofd. ‘Ik weet niet meer wie ik moet geloven als jij er deel van bent. Maar serieus, je moet je verontschuldigen!’ Graytalon keek zijn zusje even enkele seconden indringend aan, maar het werd verbroken door een vreemd geluid dat door het moeras aan kwam stormen.
Graytalon hoorde Twistedheart zijn naam roepen en meteen schoot hij in een bezorgde houding. bomen die leven? Twistedheart had zeker weer een van zijn vreemde aanvallen gehad. Hij had dat wel vaker en niemand kon de dingen verklaren die hij zag, zelf geen Medicine Cat die hem kon helpen. Hij zocht zijn broertje tussen de bomen en wierp Duststorm een verwijtende blik toe toen de poes zich verontwaardigd voelde door alleen maar dat haar naam niet genoemd werd. Toen sprak ze de woorden. Hij ontmoette Twisted zijn angstige blik met de rust zelf liep naar zijn broertje toe en sloeg zijn pluizige staart om hem heen. ‘Ssst, stil maar,’ sprak de grijze kater kalm. Toen Duststorm zei dat de bomen inderdaad leven, kon hij haar wel vermoorden. Alsof dat Twis nu zou helpen! Meteen werd zijn broertje weer angstiger. ‘Twis, ze leven niet zoals wij leven. Ze praten niet en ze kunnen niet bewegen. Bomen leven op een andere manier, maar ze kunnen je niet pijn doen. Bomen staan vast in de grond en hebben water en warmte nodig om bladeren te groeien, en ademen dezelfde lucht als wij, maar écht leven als katten kunnen ze niet.’ Hij hoopte dat zijn broertje hem begreep. Je moest altijd heel duidelijk maken aan hem wat er aan de hand was. ‘Begrijp je dat? Ze doen niets kwaad,’ sprak hij geruststellend tegen zijn broertje. Hij wierp nog even een blik naar Duststorm dat ze niet nóg een domme opmerking moest maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimewo jul 13, 2016 11:17 pm

Verrast staarde ze naar haar broers reacte, waarom was ie nou weer bang?!. Ze voelde Gray's ogen in haar vacht branden toen ze pijnzend weg keek. ‘Twis, ze leven niet zoals wij leven. Ze praten niet en ze kunnen niet bewegen. Bomen leven op een andere manier, maar ze kunnen je niet pijn doen. Bomen staan vast in de grond en hebben water en warmte nodig om bladeren te groeien, en ademen dezelfde lucht als wij, maar écht leven als katten kunnen ze niet.". De poes rolde met zijn ogen, vieze betweter die hij was. ‘Begrijp je dat? Ze doen niets kwaad,’ ze stond op en stapte weer naar de twee "Er is niks om bang voor te zijn Bro, als ze je wat aan doen zal ik je redden. Dat weet je toch!" ze gaf hem een por met haar poot "Niet dat ze dat zouden doen natuurlijk" ze grijnsde speels en duwde haar kop even in zijn vacht voordat ze een uitdagende blik op Gray legde. "Daar heb je een zusje voor" ze sprong op en beukt Gray voor de grap omver ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimedo jul 14, 2016 1:16 pm

''Ssst, stil maar,' zei zijn broer terwijl hij zijn pluizige staart om hem heen sloeg. Twistedheart keek nog even angstig achterom, naar de bomen, bang dat ze weer tot leven zouden komen. Hij richtte zijn angstige blik weer naar Graytalon toen hij weer begon te praten. 'Twis, ze leven niet zoals wij leven. Ze praten niet en ze kunnen niet bewegen. Bomen leven op een andere manier, maar ze kunnen je niet pijn doen.' Dat kalmeerde Twisted een klein beetje maar echt overtuigd was hij niet. Hij had het toch zelf gezien? Ze waren kwaadaardig en wilde hem pijn doen. 'Bomen staan vast in de grond en hebben water en warmte nodig om bladeren te groeien, en ademen dezelfde lucht in als wij, maar écht leven als katten kunnen ze niet,' zei Gray. Twisted knikte. Ze leefde dus wel maar niet echt... 'Begrijp je dat? Ze doen niets kwaad,' sprak zijn grote broer geruststellend. Hij keek nog even over zijn schouder, naar het moerassige bos. De bomen stonden er stil bij. Hij hoorde het zachte ruisen van de wind door de bladeren. Ze leefde dus wel. Maar niet echt... Zijn aandacht werd weer gegrepen door zijn zus. 'Er is niks om bang voor te zijn Bro, als ze je wat aan doen zal ik je redden. Dat weet je toch!' Zijn zus gaf hem een por met haar poot. 'Auw..' mauwde Twistedheart zachtjes en verontwaardigt. 'Niet dat ze dat zouden doen natuurlijk. Daar heb je een zusje voor,' zei Duststorm. Alweer knikte hij. Hij werd beschermt door zijn broer en zus. Dat was een geruststelling. En ze leefde dus niet echt, zoals katten. Hij kwam wat meer overeind. Hij was gerustgesteld maar dat betekende niet dat hij helemaal overtuigd was. Hij had het zelf gezien, ze leefde. Maar blijkbaar ook weer niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Graytalon

Graytalon


Real Name : Jullie liefste
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16 moons
Status: You know I just want to protect you, right?

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimevr jul 15, 2016 3:46 pm


Graytalons woorden leken zijn broertje een beetje te kalmeren, al dacht hij twijfel in zijn ogen te zien. Maar met zijn jongere broertje wist je het maar nooit. Hij had hem nooit helemaal begrepen, hij dacht dat hun ouders hem meer begrepen. Graytalon wilde hem zo graag helpen, overal waar hij kon, maar Duststorm was ook al zo'n pijn in zijn staart. Waarom konden hun ouders er niet gewoon zijn? Die wisten vast hoe ze Twistedheart het beste konden geruststellen.
Duststorm probeerde het nog beter te maken met stoere praat over dat zij wel de redder in nood zou spelen. Graytalon rolde zijn ogen, maar ging er verder niet op in. Je kon bijna geen rede in de kop van zijn zusje stampen. Vervolgens gaf Duststorm Twistedheart een por, waarna de kater auw mauwde. ‘Voorzichtig!’ waarschuwde de grijze kater zijn zusje.
Opeens kwam nadat Duststorm met Twistedheart had gepraat, haar lichaam naar hem toe en beukte ze hem aan de kant. Graytalon herstelde zich al snel en duwde met zijn schouder terug naar Duststorm. ‘Dit bedoel ik nou, Dust! Twis is bang, en vervolgens ga jij iedereen weer mooi heen en weer beuken. Je kan nooit iets serieus nemen,’ bromde Graytalon geïrriteerd naar zijn zusje. Zijn ogen gingen weer naar Twistedheart toe, een compleet kalme blik ontmoette hem. ‘Gaat het weer?’ vroeg hij bezorgd aan zijn broertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimevr jul 15, 2016 6:38 pm

'Voorzichtig!' waarschuwde Gray tegen Dust. Twisted schudde zijn hoofd. 'H-het geeft niet hoor..' mauwde hij zachtjes. Het deed wel even pijn, hij was namelijk ook er gevoelig. Niet alleen vanbinnen maar ook van buiten. Hij voelde het sneller en meer als er iets pijn deed. ]
Duststorm beukte daarna speels tegen Gray aan waardoor hij schrok en achteruit deinsde. Al snel had hij in de gaten dat er verder niets aan de hand was en kwam hij weer wat naar voren. 'Dit bedoel ik nou Dust! Twis is bang, en vervolgens ga jij iedereen weer mooi heen en weer beuken. Je kan nooit iets serieus nemen,' gromde de grijze kater. Twistedheart schudde zijn hoofd. 'Dust bedoelde het vast niet zo...' mauwde hij zachtjes. Hij nam het voor zijn zus op en Gray zal daar misschien niet heel blij mee zijn, maar dat was Dust. Zo was zij nou eenmaal, net zoals Gray Gray is en hij hij... 'Gaat het weer?' vroeg zijn grote broer toen aan hem. Hij knikte. 'Ja hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimezo jul 17, 2016 11:39 pm

Ze rolde met haar ogen bij Grays waarschuwing, ze was totaal niet onder de indruk!. Dit bedoel ik nou Dust! Twist is bang, en vervolgens ga jij iedereen weer mooi heen en weer beuken. Je kan nooit iets serieus nemen,' gromde hij er achter aan. Haar haren schoten overeind van woede. 'Dust bedoelde het vast niet zo...' verdedigde twisted haar zachtjes. Ze knikte en keek toe hoe gray vroeg of het weer ging. Ze zwiepte ergerend met haar staart "Tuurlijk gaat het weer jij idioot" ze keek haar broer uitdagend aan "Deze kater hier is van steen, niks kan hem aan, behalve ik natuurlijk!" ze lachtte luidt toen plots een geur haar neusgaten tikkelden. Was het...was het echt!. Snel glipte ze het struikgewas in en haar gen vielen op de licht rode besjes. "Hell jeah!" schreeuwde ze terwijl ze de bessen naar binnen douwde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Graytalon

Graytalon


Real Name : Jullie liefste
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16 moons
Status: You know I just want to protect you, right?

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimedi jul 19, 2016 1:22 pm


Graytalon keek Twistedheart even streng aan toen hij zei dat het niet gaf. Hij rolde zijn ogen en keek van hem naar zijn lichtbruine zusje. ‘Natuurlijk geeft het. Duststorm kan ontzettend lomp zijn,’ zei hij met een oordelende blik op zijn zusje werpend. Echt, waarom was zijn nest zo'n grote zooi. Soms wenste hij dat zijn broertje en zusje wat normaler konden zijn. Maar hij hield intens veel van zijn nestgenootjes en zou ook niet anders willen.
Toen hij vroeg of het weer ging zei Twistedheart van wel en hij was weer een beetje gerust gesteld. Maar natuurlijk moest Duststorm het weer verpesten door voor hem te gaan antwoorden. Hij rolde zijn ogen en luisterde naar zijn zusjes woorden. Hij wist ook wel dat ze Twistedheart beter wilde laten voelen, dus hij ging er maar niet verder op in. Opeens sprong zijn zusje op en hij fronste toen ze zich vol begon te stouwen met rode bessen. Juk. Echt, niemand in zijn familie was ook maar een beetje normaal. Soms had hij het gevoel dat hij de enige was die logisch kon nadenken en hij zuchtte diep.

OOC: Sorry deze post is een mess en jullie hebben er waarschijnlijk niets aan D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitimedi jul 19, 2016 1:32 pm

'Natuurlijk geeft het. Duststorm kan ontzettend lomp zijn,' zei Graytalon toen Twisted het voor zijn zusje op nam. Twisted grinnikte zacht. Hij vond het wel grappig, die kleine ''gevechtjes'' tussen zijn broer en zus. 'Tuurlijk gaat het weer jij idioot,' zei Dust tegen Gray. 'Deze kater is van steen, niks kan hem aan, behalve ik natuurlijk,' zei ze. Twisted knikte. Hij wist dat dat niet helemaal waar was, dat hij van steen was, maar hij begreep wat zijn zusje bedoelde.
Opeens riep Duststorm 'Hell jeah!' en weg was ze. Later zag hij hoe zijn zusje rode besjes in haar bekje aan het proppen was. Hij keek haar met een scheef kopje aan. Hoorde dat wel? Hij keek zijn grote broer vragend aan net op het moment dat hij diep zuchtte. Hij kon het niet laten maar grinnikte door zijn broer. 'Hihihi, moeilijk hè?' vroeg hij op een plagerige toon. Zijn angst voor de levende bomen was nog niet helemaal weg maar het was al ver naar de achtergrond geschoven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twistedheart
» Sweet in the Sun [Graytalon]
» Turn the Lights Off ll Graytalon
» Aren't you supposed to hunt? (graytalon)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: