Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Duststorm

Duststorm


Real Name : Sannemander
Other Accounts : erg erg veel andere
Aantal berichten : 154
Registratiedatum : 06-07-16

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 23, 2016 7:43 pm

Zuchtend keek ze naar de struik voor haar, alle rijpe bessen waren al op er hingen alleen nog maar van die verdomde groene dingen, die waren niet lekker, wist ze uit ervaring. Met moeilijke stappen trippelde ze terug naar de twee. 'Hihihi, moeilijk hè?' hoorde ze haar broer zeggen. Ze grinnikte "Moeilijk?" de poes knipperde met haar ogen "Hij moet gewoon ophouden controle over ons te hebben" ze gaf gray en vriendelijke knipoog "Maar we weten allebei dat meneer fluf hier, een zwakke plek heeft". Ze likte haar met sap bedekte lippen af en ging naast haar grote broer zitten en duwde haar kop in zijn dikke grijze pels, net zoals ze deden in de koude winters toen ze kits waren. Haar blik gleed over twisted die apart van de twee stond. "Kom er toch bij bro!" ze duwde wat harder "Geniet van de fluf voordat hij weer in pa verandert!" ze lachte, plezier twinkeltje in haar bruine ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graytalon

Graytalon


Real Name : Jullie liefste
Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy
Aantal berichten : 166
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 25

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16 moons
Status: You know I just want to protect you, right?

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23, 2016 10:48 pm


Whirlpool rolde zijn ogen toen Twistedheart sprak dat het moeilijk was, waarna hij met een vermoeide grijns op zijn lippen aan keek. ‘Vertel mij wat,’ sprak hij op grappende toon. Ja, hij wist er alles van. Nu kwam Duststorm er weer aan, blijkbaar had ze genoeg van haar bessen gehad. Controle hebben over hem. ‘Dat wil ik helemaal niet,’ protesteerde de grijze kater. ‘Jij doet gewoon steeds domme dingen en je moet eens leren dat je niet altijd je zin krijgt,’ beet hij zijn zusje toe. Ze was echt zó vermoeiend. Hij was altijd achter haar aan het lopen, omdat ze gewoon constant de verkeerde dingen deed. En hij wilde op Twistedheart letten, omdat hij zijn problemen had.
Grote zwakte? Wat nu weer. Hij volgde zijn zusje toen ze naast hem kwam zitten. Hij lachte toen Duststorm haar kop in zijn vacht legde. Ja, hij had hier zeker de langste vacht van alle drie hier. Hij schudde zijn kop en leunde tegen zijn zusje aan. Vervolgens maakte ze weer een opmerking dat hij teveel op een "vader" leek. Hij zuchtte. ‘Ik maak me gewoon zorgen om jullie. En misschien ben ik soms een beetje bezig, maar dat doe ik omdat ik van jullie hou,’ sprak hij kalm, zijn staart om Duststorm heen leggend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreamhorses.actieforum.com
Twistedheart

Twistedheart


Real Name : Camiii
Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD
Aantal berichten : 228
Registratiedatum : 06-07-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : ...

Cat Profile
Gender: Male
Age: 16,5 Moons
Status: Twisted...

Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 09, 2016 12:27 am


'Vertel mij wat,' sprak Gray op grappende toon. Twistedheart grijnsde. 'Moeilijk?' vroeg Dust grinnikend toen ze terug kwam. 'Hij moet gewoon ophouden met controle over ons te hebben,' zei ze. 'Dat wil ik helemaal niet. Jij doet gewoon steeds domme dingen en je moet eens leren dat je niet altijd je zin krijgt,' beet Graytalon zijn zusje toe. 'Maar we weten allebei dat meneer fluf hier, een zwakke plek heeft,' mauwde Duststorm. Twisted grijnsde. Het was altijd wel vermakelijk hoe de twee telkens aan het bekvechten waren. Dust ging naast de grijze kater zitten en duwde haar kopje in zijn dikke vacht. 'Kom er toch bij bro!' riep Dust naar Twist. Hij stond op en liep naar zijn sibs. Hij ging naast Gray zitten en luisterde aandachtig verder naar het gesprek tussen de twee. 'Geniet van de fluf voordat hij weer in pa verandert!' lachte Dust. Twisted liet een grinnikje ontsnappen. 'Ik maak me gewoon zorgen om jullie. En misschien ben ik soms een beetje bezig, maar dat doe ik omdat ik van jullie hou,' sprak de grijze kater kalm. Twisted knikte. 'Dat begrijpen we, Gray. En we waarderen dat. Tenzij, ik wel. Of Dust dat accepteert moet je haar maar zelf vragen,' mauwde hij grijzend. Hij keek zijn broer en zus plagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)   Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well what do you think? ( Graytalon en Twistedheart)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twistedheart
» Sweet in the Sun [Graytalon]
» Turn the Lights Off ll Graytalon
» Aren't you supposed to hunt? (graytalon)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: