Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence, Robinpaw, Rose and Fightkit Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 11-07-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Not Sweet!!
Onderwerp: Sweet in the Sun [Graytalon] do jul 14, 2016 12:29 am
Het was middag en de zon scheen fel op de gevlekte vacht van de kitten. Enkele katten liepen het kamp in of uit maar verder was het redelijk rustig. Sweet lag op haar zij weg te dutten aan de rand van het kamp. Af en toe opende ze even haar oogjes om de katten om haar heen in de gaten te houden maar sloot ze daarna al weer snel. Bij het horen van een geluid wat haar kant op kwam opende ze haar oogjes om te zien wie of wat het was.
- First post Graytalon
Graytalon
Real Name : Jullie liefste Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 166 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 16 moons Status: You know I just want to protect you, right?
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] do jul 14, 2016 6:40 pm
Graytalon wierp zijn vangst op de prooistapel. Tevreden keek hij hoe de stapel groeide met enkele kikkers, en hij had zelfs een lijster weten te vangen. Er kwamen niet heel veel vogels in Shadowclans territorium, dus hij hoopte dat hij er een queen of elder heel erg blij mee zou kunnen maken. Graytalons blik ging weg van de prooistapel en hij liep met grote, voldane passen verder het kamp in. De grijze kater voelde zich verrassend goed na een goede jacht, hij zou er zo weer op uit kunnen gaan. Hunkerend keek hij weer naar de uitgang van het kamp, zou hij het gewoon gaan doen? Hij was al van plan om weer te vertrekken, totdat hij bijna over een kitten heen struikelde. Net op tijd wist hij voor het kleintje te stoppen en haalde opgelucht adem. ‘Sorry daar, kleine, ik zag je bijna niet,’ sprak de jonge warrior vriendelijk.
Sweetkit
Real Name : Selena Other Accounts : Differentsilence, Robinpaw, Rose and Fightkit Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 11-07-16 Leeftijd : 21
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] zo jul 24, 2016 5:04 pm
Nadat ze haar oogjes had geopend zag ze een Warrior die zowat over haar struikelde. Kon hij niet wat beter opletten waar hij liep? Maar Sweetkit besloot vriendelijk te blijven, boos worden hielp toch niks. "Sorry daar, kleine, ik zag je bijna niet," sprak een jonge kater. Terwijl Sweet zo op de grond lag leek de kater voor haar nog groter. Ze ging rechtop zitten en keek de ander vriendelijk aan. De kater herkende ze als Graytalon. Een jonge Warrior. "Hallo," begon Sweetkit met haar typische kitten stemmetje. "Geeft niet," andwoorde ze maar vriendelijk. Ze keek de ander vriendelijk aan. Wat gezelschap kon ze wel gebruiken. Ookal was het dan geen leeftijdgenootje, een gesprek met een Warrior was ook wel eens goed.
Graytalon
Real Name : Jullie liefste Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 166 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 16 moons Status: You know I just want to protect you, right?
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] zo jul 31, 2016 8:02 pm
Graytalon snorde tevreden toen de kitten sprak dat ze het niet erg vond. Gelukkig maar, hij had haar zowat kunnen laten stikken met zijn dikke pluizige vacht. Ergens moet hij grinniken om het idee dat iemand geen lucht zou kunnen krijgen door zijn dikke vacht. Oeps. ‘Wat doe je, kleine?’ vroeg Graytalon toen vriendelijk aan het kittentje.
OOC: Suuuuuuuuuuuper kort sorry, maar vond dat ik je niet langer kon laten wachten.
Sweetkit
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] do aug 04, 2016 11:38 pm
Sweetkit bleef de Warrior rustig aankijken. "Wat doe je, kleine?" Vroeg de grijze kater vriendelijk. "Ik lag lekker in de zon," sprak ze, met haar typische kitten stemmetje, waarbij ze de nadruk duidelijk legde op het woordje lag, maar bleef ondanks dat wel vriendelijk. "En wat ben jij aan het doen?" Ging de jonge kattin al snel verder. Haar nog blauwe oogjes stonden even blij en vriendelijk zoals ze eigenlijk altijd stonden.
Graytalon
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] ma aug 08, 2016 5:34 pm
Graytalon knikte toen het kleine katje sprak over dat ze lekker in de zon lag. ‘Ja, dat is ook heerlijk,’ beaamde de kater instemmend met het jonge poesje. Hoewel hij haar waarschijnlijk haar zonnebaden verstoord had. Hij lachte even ongemakkelijk, maar hij wist wel bijna zeker dat het poesje hem niet zou veroordelen. Sweetkit vroeg wat hij aan het doen was. ‘Oh, ik heb net gejaagd. Zat erover na te denken om het bos weer in te gaan. Maar op dit moment praat ik met jou,’ sprak de kater op vriendelijke toon, zijn bleke ogen op het poesje gericht. ‘Heb jij geen vriendjes waar je mee moet spelen?’ vroeg de grijze kater vervolgens aan de kitten. Hij speelde vroeger eindeloos met zijn broertje en zusje. Meer met Duststorm, omdat Twistedheart toen ook wel eens zijn buien had, maar hij had altijd zoveel plezier. Altijd maar spelen, slapen en eten. Dat was nog een leven, toen alles voor je gedaan werd, maar hij genoot nu ook van het Warrior zijn. Hij kon niet wachten tot hij ooit eens een apprentice die hij moest mentoren of misschien in de toekomst wel een kittens van zichzelf. Dagdromend staarde hij voor zich uit, het kittentje even kort vergeten.
Sweetkit
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] wo aug 10, 2016 1:25 pm
"Ja, dat is ook heerlijk," beaamde de kater. Sweetkit knikte, het was inderdaad heerlijk geweest zoals Graytalon zei. De kater leek even wat ongemakkelijk te lachen maar Sweetkit bleef hem vriendelijk aankijken. "Oh, ik heb net gejaagd. Zat erover na te denken om het bos weer in te gaan. Maar op dit moment praat ik met jou," sprak de warrior vriendelijk. Sweetkit knikte, ze zou nu wel graag een keer het kamp uitwillen. Helaas moest ze nog een paar maandje wachten. "Heb jij geen vriendjes waar je mee moet spelen?" Vroeg Graytalon haar. "Niet echt," andwoorde ze en schudde haar koppie van nee. Soms speelde ze wel wat met de andere kittens, maar echt vriendjes had de kitten niet. Graytalon leek niet echt meer op haar te letten, maar wat voor zich uit te staren, maar Sweetkit bleef nog geduldig wachten op een andwoord terwijl ze hem nog vriendelijk aankeek.
Graytalon
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] za aug 13, 2016 2:26 pm
Graytalon schrikte op uit zijn gedachten toen de kitten opeens weer sprak over dat ze niet echt vriendjes had om mee te spelen. Graytalon kantelde zijn kop en keek de kit met een glimlachje aan. ‘Wat doe je dan de hele dag?’ vroeg hij met een hint van humor in zijn stem. Ja, wat dééd een kitten de hele dag...
OOC: Sorry, suuper kort D:
Sweetkit
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] di aug 23, 2016 11:47 am
"Wat doe je dan de hele dag?" Vroeg Graytalon haar. "Ik vermaak me wel," begon Sweetkit met een grijns op haar kopje. "Soms speel ik wel met de andere kittens hoor," voegde ze eraan toe. Haar oogjes dwaalden afgeleid weg van Graytalon naar de rest van het kamp. Mocht zij maar is het kamp uit, dan had ze wel veel meer te doen. Maarja die Moons tot haar Apprentice ceremonie leken wel steeds langer te duren. Uiteindelijk richtte ze haar vriendelijke blauwe oogjes weer op Graytalon.
- Sorry, voor de zo late reactie
Graytalon
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] di aug 23, 2016 10:52 pm
Graytalon snorde tevreden toen ze sprak dat ze zich wel vermaakte. Mooi. Spelen was echt zijn leven geweest als kitten, hij had zoveel te beleven. Zonder taken was het zo rusteloos. Hij wilde af en toe wel weer eens een maan in de nursery kruipen, zonder zich ergens druk over te hoeven maken. Hij keek de kitten aan. ‘Hoe oud ben je nu?’ vroeg hij aan de jonge kittyen. Hij dacht zo'n drie manen. ‘Je kan zeker niet wachten om apprentice te worden?’ vroeg hij met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht.
Sweetkit
Onderwerp: Re: Sweet in the Sun [Graytalon] di aug 30, 2016 7:26 pm
"Hoe oud ben je nu?" Vroeg Graytalon haar. "Twee Moons," andwoorde ze al snel. "Je kan zeker niet wachten om apprentice te worden?" Vroeg de Warrior verolgens met een vriendelijke glimlach. Sweetkit knikte gelijk. Natturlijk kon ze niet wachten om Apprentice te worden. Wat was er nou beter dan Apprentice? Nouja, Warrior natuurlijk, maargoed. Voor ze een Warrior zou worden moest ze natuurlijk eerst Apprentice worden, dus eerst daar maar is heen om vervolgens een goeie warrior te worden. "Natuurlijk kan ik niet wachten!" Andwoorde de kitten dan uiteindelijk ookal. "Dat lijkt me zo leuk, Apprentice zijn," voegde ze er aan toe. "Dan kan ik beginnen met trainen,"vervolgde ze. "Om een goeie Warrior te worden," praatte de kitten maar door. Aan haar houding was niks anders af te lezen dan dat ze blij was.