Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Learn from the best~ <Teken/drop topic> di jul 05, 2016 5:46 pm
Hee :3!
Ik ben bezig met een nieuwe tekenstijl waar Sanne (@Stormheart) me een beetje me help, dus hierbij San nog bedankt voor je tips en je awesomess xD We love you all ghegghe <3
Ik drop dus hier mijn tekeningen waarbij ik dus mijn nieuwe stijl leer ^^
Hope you enjoy ~
CrowcryxRavenwingxStormheart:
Ps, je mag altijd een aanvraagje doen :3
Laatst aangepast door Arcanewish op do jul 07, 2016 3:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> di jul 05, 2016 6:09 pm
OMG OMG HET IS ZOOOO MOOII
Ik voel me zo vereerd dat je Crow hebt gekozen <3
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> di jul 05, 2016 6:26 pm
zo awesome blijf zo door gaan!
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> di jul 05, 2016 9:26 pm
Another draw :3! From Arcanewish and Firefly cause they are mine favorite <3
FirexArcane || Better love story than twillight~:
Ugh ik ship ze te veel xD <333 *shipshipshipship*
Firefly Administrator
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird & Pumpkinkit Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 01-07-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 22 moons Status: Your eyes, your smile, your laugh, it's you
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> di jul 05, 2016 9:27 pm
ze zijn zo schattig! :3 Haha en ik ship ze ook wel een klein beetje xD
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> do jul 07, 2016 2:45 pm
Warning; Foto is pretty bad :'3 Heb vandaag geprobeerd om omgeving te tekenen maar werd te lui dus werd het lelijk xD dus let op de katten en niet op de omgeving <3 lol
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> wo jul 13, 2016 12:14 pm
awwwwww ik zie het nu pas, echt awesome!!!! zou je miss(als je tijd hebt hoor) fernpaw en mettlekit kunnen tekenen?
Arcanewish Moderator
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> zo jul 17, 2016 10:57 pm
(Ziet het nu ook pas ^^") Yea sure! Ik zal deze week maken <3
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic> zo jul 17, 2016 10:57 pm
jeeeh!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Learn from the best~ <Teken/drop topic>