Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 36 gasten
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Vent topic! za jul 30, 2016 2:17 pm
Oke als je et als mij bent kijk je ook hier en daar vents. Voor diegene die dat niet doen: een vent is waar je je mening of gevoelens uit voor b.v een karakter en deze onderbouwt. Dus ik dacht why not make a vent topic?
Hoe het werkt: Ik kies 1 van mijn karakters en iemand anders gaat zijn mennig geven over dat karakter geven en die GOED onderbouwen daarna kiest zij of hij een van hun karakters waarop iemand anders weer reageert.
Rules: je mag niet om en om, dus als jij gereageerd hebt op iets en iemand anders reageert daar weer op mag jij niet meer op hun reageren en moet je 1 beurt wachten. Wees zo uitgebreid mogelijk natuurlijk hoeft het geen pagina's lang te zijn maar zorg wel voor een goed onderbouwing dus niet: -oh zij is cool want ze is dapper - wel oke enz