Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 40 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Drop Through board yes or no? za mei 28, 2016 10:46 am
Heyja guys :3
Ik zit al een tijdje overna te denken om een longboard te kopen, nu helemaal omdat de zomer er aan komt en ik toch liever iets actiefs buiten ga doen in de vakantie dan alleen maar achter de computer weg te rotten :'3 (dat heb ik vorige jaar namelijk al gedaan gheghe) de board die ik wil is een Drop Through het heeft dus een lage deck wat de board veel stabiliteit geeft waardoor je comfortabel lange afstanden kan afleggen :'3 dus bijvoorbeeld gewoon s'ochtends naar school skaten inplaats van fietsen ect ect.
Alleen omdat ik het maar 1x heb gedaan (dat is ook alweer 4 jaar geleden) plus ik er nooit echt goed in was twijfel ik een beetje, er is wel iemand die het me kan leren maar toch twijfel ik omdat ik toch zo'n persoon ben die het na een maand is uitgekeken maar toch als er veel plezier in heb zou ik er ook zo jaren mee kunnen doen :'D wat vinden jullie het verstandigst en wat zouden jullie doen? Kopen of niet?
Drop throught board 1:
Drop Throught board 2:
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Drop Through board yes or no? za mei 28, 2016 11:23 am
Ze zien er gaaf uit mar, het is dat ik het niet kan en snel flukker anders had ik ze ook gekocht xD Ik zou het gewoon proberen als ik jou was :3
Buzzardwing
Real Name : Izza Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 27-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Male Age: Heehee, you would like to know, huh? Status: Heehee!
Onderwerp: Re: Drop Through board yes or no? za mei 28, 2016 5:18 pm
Ligt er natuurlijk aan hoeveel het kost enzo ^^'' Als het niet te duur is gewoon doen!
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Drop Through board yes or no? za mei 28, 2016 5:34 pm
Buzzardwing schreef:
Ligt er natuurlijk aan hoeveel het kost enzo ^^'' Als het niet te duur is gewoon doen!
izza je bent echt een stereotypische nederlander!
Buzzardwing
Real Name : Izza Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 27-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Male Age: Heehee, you would like to know, huh? Status: Heehee!
Onderwerp: Re: Drop Through board yes or no? za mei 28, 2016 7:31 pm