Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Drop Through board yes or no?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Smokestar
Leader
Smokestar


Real Name : Marlie
Other Accounts : Too much
Aantal berichten : 933
Registratiedatum : 11-04-16
Leeftijd : 22

Cat Profile
Gender: Male
Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives
Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.

Drop Through board yes or no?  Empty
BerichtOnderwerp: Drop Through board yes or no?    Drop Through board yes or no?  Icon_minitimeza mei 28, 2016 10:46 am

Heyja guys :3

Ik zit al een tijdje overna te denken om een longboard te kopen, nu helemaal omdat de zomer er aan komt en ik toch liever iets actiefs buiten ga doen in de vakantie dan alleen maar achter de computer weg te rotten :'3 (dat heb ik vorige jaar namelijk al gedaan gheghe) de board die ik wil is een Drop Through het heeft dus een lage deck wat de board veel stabiliteit geeft waardoor je comfortabel lange afstanden kan afleggen :'3 dus bijvoorbeeld gewoon s'ochtends naar school skaten inplaats van fietsen ect ect.

Alleen omdat ik het maar 1x heb gedaan (dat is ook alweer 4 jaar geleden) plus ik er nooit echt goed in was twijfel ik een beetje, er is wel iemand die het me kan leren maar toch twijfel ik omdat ik toch zo'n persoon ben die het na een maand is uitgekeken maar toch als er veel plezier in heb zou ik er ook zo jaren mee kunnen doen :'D wat vinden jullie het verstandigst en wat zouden jullie doen? Kopen of niet?


Drop throught board 1:

Drop Throught board 2:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingbird

Hummingbird


Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours
Aantal berichten : 1136
Registratiedatum : 13-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^

Cat Profile
Gender: Female
Age: ℵ 38 Moons ℵ
Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ

Drop Through board yes or no?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drop Through board yes or no?    Drop Through board yes or no?  Icon_minitimeza mei 28, 2016 11:23 am

Ze zien er gaaf uit mar, het is dat ik het niet kan en snel flukker anders had ik ze ook gekocht xD
Ik zou het gewoon proberen als ik jou was :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardwing

Buzzardwing


Real Name : Izza
Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 27-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: Heehee, you would like to know, huh?
Status: Heehee!

Drop Through board yes or no?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drop Through board yes or no?    Drop Through board yes or no?  Icon_minitimeza mei 28, 2016 5:18 pm

Ligt er natuurlijk aan hoeveel het kost enzo ^^'' Als het niet te duur is gewoon doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Stormheart, Matthias
Aantal berichten : 1887
Registratiedatum : 07-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : EuropaXD

Cat Profile
Gender: Female
Age: 32 moons || 8 lives ||
Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing

Drop Through board yes or no?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drop Through board yes or no?    Drop Through board yes or no?  Icon_minitimeza mei 28, 2016 5:34 pm

Buzzardwing schreef:
Ligt er natuurlijk aan hoeveel het kost enzo ^^'' Als het niet te duur is gewoon doen!
izza je bent echt een stereotypische nederlander!
Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardwing

Buzzardwing


Real Name : Izza
Other Accounts : Darkstar, Lukas, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 27-05-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Breda

Cat Profile
Gender: Male
Age: Heehee, you would like to know, huh?
Status: Heehee!

Drop Through board yes or no?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drop Through board yes or no?    Drop Through board yes or no?  Icon_minitimeza mei 28, 2016 7:31 pm

@Wolfstar: Jup xDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Drop Through board yes or no?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drop Through board yes or no?    Drop Through board yes or no?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drop Through board yes or no?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Chitchat-
Ga naar: