Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 45 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 45 gasten
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:13 pm
Hey! Hier weer een ideetje van mij, gehehe xD Ik hou best veel van games. Dan heb ik het over gewoon spelletjes op het internet, online spellen, echte games voor de pc, games voor de wii en voor de playstation. Eigenlijk alle soorten. ;3 En ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die ook van games houden. Zo ja, super leuk! Zo nee, probeer het eens! :3
Dit is dus een topic om over games te praten. Je kunt hier games delen en je mening erover geven. (ieder heeft zijn mening, heb daar respect voor ;3)
Dus, ga maar los!
-------------------- Games die ik echt helemaal te gek vind zijn: Life is Strange, De Sims (4), Assassins Creed (Black Flag), GTA (vooral om met de auto's te rijden xD) en nog veel meer games. ^^ Wat zijn die van jullie?
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:17 pm
GTA, Tomb Raider, Uncharted, Assassins creed en natuurlijk COD (=Call of duty)
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:18 pm
Oh ja, Uncharted <3 Ik kijk een serie op YouTube er van. Heb 3 gezien en hij is nu bezig met 4. Echt super leuk. Ik wil het zelf ook graag spelen, 1,2,3 en 4 ^^
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:19 pm
Ik ben meer van Valve. Half Life (1,2 en de episodes), Team Fortress, L4D, portal etc.
Sunstream Medicine Cat
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Leafstar, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 241 Registratiedatum : 14-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:30 pm
Die ken ik allemaal niet xD Is dat slecht van me? xD
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:51 pm
uNDERTALE
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:54 pm
Waar gaat het over?
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 8:58 pm
Jaa Undertale heb ik ook, maar ik heb zo weinig geduld en kom maar niet langs Mettaton Ex lol. Heb al een tijdje niet gespeeld trouwens.
Ja schaam je, Half Life is de grondlegger van de first person shooters en gezien als de beste games in hun tijd met revolutionaire grafics.
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 9:00 pm
Oh.... Waar gaat het over? xD
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 9:04 pm
Het is nu al oud tbh, maar het speelt zich af in een futuristische wereld en door een mislukt experiment openen allemaal poorten naar planeet Xen, waardoor Aliëns op de wereld komen en problemen. En ik ben nu bezig met Half Life 2 en dat speelt zich een aantal deccenia later af en dan heeft een dictator de hele wereld in zijn macht ofzo en het is nog een beetje vaag, maar ik moet dus naar de hoofdstad toe ofzo lol.
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 9:06 pm
ehm ik ben niet echt een gamer...ik kom nie verder dan The fucking sims en vroeger five nights at freddies
Sweety
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 9:08 pm
@Renske Ohh... Word is tijd dan dat ik het eens ga checken ;3
@Sanne Dat kan. xD De Sims is ook leuk hoor ^^
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 9:53 pm
Trouwens, ik heb Pewdiepie Uncharted 4 zien spelen en het ziet er zo vet uit. Alleen jammer dat je er een Playstation (?) ofzo voor nodig hebt.
Sims is life. Ik simste vroeger zo veel haha (':
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 10:06 pm
Ik kijk Uncharted op allthesegamez, een Nederlands gamekanaal. Ja, dat kan maar volgens mij kan je het ook op pc spelen. Dacht ik. Maar dat weet ik niet zeker O.o Mijn broer heeft een ps3 maar daar mag ik natuurlijk niet mee spelen.. Maar ik wil wel graag een ps4 nu want ja xD
Onderwerp: Re: Het Game Topic! wo jun 29, 2016 10:08 pm
Hahaha. Ik heb het een keer op steam opgezocht, en hij staat er niet tussen. Dus I guess (': Heb verder niet heel veel onderzoek erna gedaan, het is wel echt een prachtige game.