Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ik weet niet, op de ene manier vind ik het ook wel mooi geweest met DH zo, dat het gewoon dood is gebloed na een paar hele goeie jaren, maar aan de andere kant is het ook weer zo zonde.
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Meh ik ben nog een paar keer langs geweest maar ik heb me pet er naar gegooid toen ik ineens dik werd genegeerd en shit
Ik zou dus stoppen
Ik stuurde een keer een mail naar een mod daar, werd gewoon genegeerd
Ik had een super leuke verhaallijn uitgedacht met een paar mensen met Sweetheart enz toen moest ik mijn hele idee uittypen en naar de Admin sturen, heb dagen er over gedaan om alles netjes geordend en shit te krijgen en uiteindelijk doorgestuurd
Nooit een reactie terug gekregen.
Graytalon
Real Name : Jullie liefste Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 166 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 16 moons Status: You know I just want to protect you, right?
Meh ik ben nog een paar keer langs geweest maar ik heb me pet er naar gegooid toen ik ineens dik werd genegeerd en shit
Ik zou dus stoppen
Ik stuurde een keer een mail naar een mod daar, werd gewoon genegeerd
Ik had een super leuke verhaallijn uitgedacht met een paar mensen met Sweetheart enz toen moest ik mijn hele idee uittypen en naar de Admin sturen, heb dagen er over gedaan om alles netjes geordend en shit te krijgen en uiteindelijk doorgestuurd
Nooit een reactie terug gekregen.
Omg, dat is ook echt heel zielig van hun >,< Wat was die verhaallijn dan? NU ben ik nieuwsgierig xD
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Maar gewoon ook dat je op iedereen moet reageren, met iedereen moet praten, ongeacht rpg niveau of hoe mooi je setje is of hoe nieuw je bent, soms heb ik het gevoel dat mensen alleen daar maar naar kijken :/
Terwijl sommigen gewoon super veel hun best doen voor een setje en ookal is het niet zo mooi, of post iemand niet zo spectaculair, het gaat om het RPG'en en welke avonturen je chars wel niet beleven... Mijn mening dan.
Ramblepaw
Real Name : Miri Aantal berichten : 86 Registratiedatum : 07-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Everything that broke, leave it to the breeze.
Ik vind dat je als admin op ALLES moet reageren, hoe dom de vragen ook zijn, gewoon reageren. Iedereen is ooit noob geweest toch?
*wijst omhoog* precies deze
Aan de ene kant snap ik het wel, het is ook best onbeleefd. Aan de andere kant zal het ook wel heel veel tijd kosten om zo'n gigantisch forum te managen en ondertussen ook nog een uitgebreide verhaallijn te checken enzo. Ik weet het niet :'D
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Maar gewoon ook dat je op iedereen moet reageren, met iedereen moet praten, ongeacht rpg niveau of hoe mooi je setje is of hoe nieuw je bent, soms heb ik het gevoel dat mensen alleen daar maar naar kijken :/
Terwijl sommigen gewoon super veel hun best doen voor een setje en ookal is het niet zo mooi, of post iemand niet zo spectaculair, het gaat om het RPG'en en welke avonturen je chars wel niet beleven... Mijn mening dan.