Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten
hier zie je et verschil niet tussen een admin en een normaal lid, wat erg fijn is XD
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Dat komt omdat wij gewoon teveel spammen :') Ey maar ik ga slapen jongens! En ik ben morgen naar de Efteling dus dan kan ik niet posten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ik hou wel van die kleine foraatjes. Al is het ook wel leuk om wat meer leden te hebben. Dreamhorses was destijds echt perfect voor mij toen het nog in zijn beste tijd zat. Gewoon een stuk of 30/40 mensen die lekker actief waren, heerlijk haha.
Ze gingen telkens dood hahahaha Ik heb volgens mij ook een dag ofzo op Dreamhorses gezeten... Maar Renske, jullie komen de hele tijd online om te zeuren dat het zo inactief is, waarom gaan jullie dan gewoon niet posten xD
Omdat we allemaal oude wijven zijn hahaha (': Ik heb het dit jaar nog wel geprobeerd met Sara, maar het is zo lastig joh. Alleen de oude kern blijft komt af en toe online. Het komt vooral omdat Claudia en Nikki er niet meer zijn, dat waren vroeger echt dé mensen van DH. Ik bleef een tijdje alleen over in het Team en met Bouddica een beetje, maar het is er nooit meer van gekomen. Heel jammer
Twistedheart
Real Name : Camiii Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD Aantal berichten : 228 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : ...
Cat Profile Gender: Male Age: 16,5 Moons Status: Twisted...
Hahaha echt he xD Ik had vandaag weer actief moeten zijn daar maar ik ga denk ik morgen lekker beginnen xD Of zal ik daar helemaal stoppen? hmm....
Je moet dat helemaal zelf weten. Als jij het daar nog wel leuk vindt, moet je gewoon actief blijven. Wij zeiken allemaal een beetje, maar dat betekent echt niet dat het een slecht forum is! Die layout van hun is wel echt bae tbh.
Duststorm
Real Name : Sannemander Other Accounts : erg erg veel andere Aantal berichten : 154 Registratiedatum : 06-07-16
Weet ik niet zeker, volgens mij niet want ik werd toen zegmaar inactief omdat het een klote fora was geworden
Ik zit te twijfelen... @Darkstar Shadefeather heeft net een Apprentice! En Chestnutkit is net het kamp uitgesneakt xD
Je moet dat helemaal zelf weten. Als jij het daar nog wel leuk vindt, moet je gewoon actief blijven. Wij zeiken allemaal een beetje, maar dat betekent echt niet dat het een slecht forum is! Die layout van hun is wel echt bae tbh.
Dat klopt. Het is een mooi forum en ik kom er eigenlijk alleen nog maar om te posten xD
Duststorm
Real Name : Sannemander Other Accounts : erg erg veel andere Aantal berichten : 154 Registratiedatum : 06-07-16