Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten
Ja, en het plezier. Als ze daar alleen maar naar kijken en niet eens een beetje met je kunnen praten, hoe jong of zo je ook bent, je kan toch wel gezellig met elkaar doen? Ik moet wel zeggen dat ik een keer echt een gezellig gesprek met iemand heb gehad, kort geleden nog maar alsnog xD
Ramblepaw
Real Name : Miri Aantal berichten : 86 Registratiedatum : 07-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Everything that broke, leave it to the breeze.
Maar gewoon ook dat je op iedereen moet reageren, met iedereen moet praten, ongeacht rpg niveau of hoe mooi je setje is of hoe nieuw je bent, soms heb ik het gevoel dat mensen alleen daar maar naar kijken :/
Terwijl sommigen gewoon super veel hun best doen voor een setje en ookal is het niet zo mooi, of post iemand niet zo spectaculair, het gaat om het RPG'en en welke avonturen je chars wel niet beleven... Mijn mening dan.
Dit! Het is natuurlijk leuk om een mooi setje te hebben et cetera, maar uiteindelijk moet je iedereen respecteren en het belangrijkste is natuurlijk gewoon lol hebben in de RPG!
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Ze vroegen aan mij als ik het uitgebreiden kon uitschrijven en dan weer opnieuw sturen omdat het wel iets origineels en echt een plottwtist was voor Windclan (windclan word altijd gezien als inactief, saai en zwak en dit zou een twist geven snapje?) dus ik had het gedaan, en toen hadden ze nooit meer gereageerd
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ik vind dat je als admin op ALLES moet reageren, hoe dom de vragen ook zijn, gewoon reageren. Iedereen is ooit noob geweest toch?
*wijst omhoog* precies deze
Aan de ene kant snap ik het wel, het is ook best onbeleefd. Aan de andere kant zal het ook wel heel veel tijd kosten om zo'n gigantisch forum te managen en ondertussen ook nog een uitgebreide verhaallijn te checken enzo. Ik weet het niet :'D
Zo'n groot forum is het niet, als je alle inactieve accounts aftrekt zijn het misschien max. 50 account die dagelijks nog online zijn. En zelfs dat is aan het zakken :') Maar ik snap je punt :p
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ze vroegen aan mij als ik het uitgebreiden kon uitschrijven en dan weer opnieuw sturen omdat het wel iets origineels en echt een plottwtist was voor Windclan (windclan word altijd gezien als inactief, saai en zwak en dit zou een twist geven snapje?) dus ik had het gedaan, en toen hadden ze nooit meer gereageerd
Nou, bij ons is Windclan juist superactief xD
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
Valt ook wel mee :'3
Valt ook wel mee :'3
Wel de grootste clan in ieder geval :')
Twistedheart
Real Name : Camiii Other Accounts : Pff.. Een heleboel xD Aantal berichten : 228 Registratiedatum : 06-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : ...
Cat Profile Gender: Male Age: 16,5 Moons Status: Twisted...
Ik vind dat je als admin op ALLES moet reageren, hoe dom de vragen ook zijn, gewoon reageren. Iedereen is ooit noob geweest toch?
*wijst omhoog* precies deze
Aan de ene kant snap ik het wel, het is ook best onbeleefd. Aan de andere kant zal het ook wel heel veel tijd kosten om zo'n gigantisch forum te managen en ondertussen ook nog een uitgebreide verhaallijn te checken enzo. Ik weet het niet :'D
Zo'n groot forum is het niet, als je alle inactieve accounts aftrekt zijn het misschien max. 50 account die dagelijks nog online zijn. En zelfs dat is aan het zakken :') Maar ik snap je punt :p
Oh haha oeps, ik dacht dat het echt ziek groot was met honderden actieve leden.