Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 23 gasten
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:02 pm
Ik denk ook dat ik me klein voel ook al weet ik niet hoe groot ik ben want ik hou dat soort shit nooit bij xD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:02 pm
Ik ben echt altijd super casual gekleed en vaak een losse bloes en een skinny aan met mijn sneakers, en mijn haar wisselt heel erg, van los naar vast naar knot naar halfvast naar paardenstaart idc (':
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:03 pm
Fernpaw schreef:
Ik ook en ik ben groter dan izza en ouder XD
'Groter': maximaal 5 cm 'Ouder': Fucking anderhalve maand
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:03 pm
Wanneer zijn jullie jarig dan? Ik heb geen zin om te kijken bij jullie profiel xD
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:04 pm
Haar in een staart Grijs of zwart shirt(of zwarte trui) Grijs vest of m'n leren Jack Zwarte broek Zwart/bruine bril of lenzen En zwarte Allstars
Wat een vrolijkheid xD Oh en ik ben 1.62 m 'hoog' met maat 40. Oftewel een hobbit zoals Mar dat noemt xD
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
ik 31 oktober, ZIJ DAAR 18 september als ik het goed heb hahaha
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
29 SEPTEMBER BITCHEZ. Dan word ik 18 (': Dat is al over 3 maanden ofzo.
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Vrijdag xD
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
MIJN hobbit! >D <3 afblijven dus!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:05 pm
Ik ben 22 juli. Dat betekent dat ik... ouder ben. MWOEHAAHAHAHAHA XD
Hoi 22 juli, ik ben Izza, hoe gaat het?
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:06 pm
Ik ben pas 2 maanden geleden 15 geworden (April) :'3 dus nog 10 maanden ofz
Whirlpool Administrator & Deputy
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:06 pm
Nice. Ik heb ook vaak maat 40/42. Maar sinds kort vinden de winkels het grappig om de maten steeds kleiner te maken ofzo? Als ik in de Bershka kom voel ik me echt een enorme papzak. Die kleding is echt mINI.