Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:51 pm
Ja, zo'n soort stijl heb ik nu ook en dat wil ik ook gewoon ongeveer hetzelfde houden als ik hippie ben maar dan met een hippie look ;3
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:53 pm
We moeten echt een meeting houden damnit
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:54 pm
YASSS
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:55 pm
Eentje voor mijn hippie make-over en erna xD
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:56 pm
Mijn stijl/uiterlijk is like; Zwart haar (los of twee plukjes naar achteren in een mini knotje) Zwarte ronde hipster bril B) Eenvoudige losse t-shirt Altijd een soort vestje erop Spijkerbroek En versleten zwarte schoenen
Perfecte stijl right? XD
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:57 pm
Ja hoor <3
Maar, meeting, wie is voor, wie is tegen?
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:58 pm
Ik ben een bange schijtert dus meeting zou ik nooit zo snel gaan doen xD maar misschien komt daar ooit verandering in
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:58 pm
Leuk hoor <3
Mijn stijl/uiterlijk is dit: Donker blond haar, altijd in een vlecht omdat het heel lang is Een simpel t-shirt Met meestal een vest omdat ik echt een koukleum ben xD Spijkerbroek Zwarte schoenen
En het meeste is zwart of donkere kleuren (met af en toe wel een kleurtje)
En dat gaat naar: Hippie xD
Meeting: VOOOOOOORRRRR
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:59 pm
Ja, zou ik ook zijn, wie weet heet ik wel Henk oh fuck i told my secret
Dreamcatcher
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 4:59 pm
Ik ben ook een bange schijtert. Maar ik ga gewoon gebracht worden door me ouders. En als ze dat niet doen dan.... doen ze het toch wat het moet van mij xD
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:00 pm
Mijn stijl: Een broek Een shirt Sokken Schoenen Donker blond haar die vaak los zit en een eigen wil heeft en niet te temmen isXD Eyeliner , oog potlood[size=31] en mascara [/size] NAILED IT!
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:00 pm
Ik weet niet, ik heb het gevoel dat ik dan super oud ben ofzo (':
Ik heb echt veel grotere maten lol, maar dat komt ook omdat ik 1,80 ben en al snel alles te kort is.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:01 pm
Hahaha! Ik ga wss met de trein en sleep Sanne mee xD
Mijn stijl: Donkerbruin middellang/lang haar, los Meestal een simpel, beetje strak t-shirt of een blouse Rokje met panty of spijkerbroek als ik lui ben lol En matchende schoenen, serieus, ben extreem kieskeurig als het om schoenen gaat xD
Laatst aangepast door Darkstar op wo jun 29, 2016 5:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:01 pm
Whirlpool schreef:
Ik weet niet, ik heb het gevoel dat ik dan super oud ben ofzo (':
Ik heb echt veel grotere maten lol, maar dat komt ook omdat ik 1,80 ben en al snel alles te kort is.
nu voel ik me klein xD
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 29, 2016 5:02 pm