Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 5:57 pm
ind!!!!! overal drama!!!!!!!
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 5:57 pm
Darkstar schreef:
groen is cool
groen moet je doen
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 6:00 pm
Waspsting schreef:
Darkstar schreef:
groen is cool
groen moet je doen
Als ik hier likes kon geven had ik die likebutton kapotgemaakt
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 6:10 pm
hahahahah XD
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 6:38 pm
Ik ben morgen vriiijjjjjjjjjjjjj
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 6:38 pm
wrm!!!!(bart ook al)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 6:39 pm
Lerarenuitstapje lol
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 6:40 pm
wow bart zei studiedag! die liegenaar!
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 6:41 pm
oja matts ava word steeds donkerder je kunt wel raden wrm XD
Cuckoopaw
Aantal berichten : 42 Registratiedatum : 16-06-16
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 7:04 pm
Waarom wil ik een human AU Warrior Cats cosplay ask blog ding proberen te starten? :')
Swanfeather Deceased ✞
Real Name : Nicknames; Cutie, Toto, Toverbal & Luiaard Aantal berichten : 142 Registratiedatum : 26-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: Endless ✞ Status: Walking in the stars..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 7:05 pm
Cosplay..?
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 7:09 pm
Cuckoopaw schreef:
Waarom wil ik een human AU Warrior Cats cosplay ask blog ding proberen te starten? :')
omdat het cool is :3
Cuckoopaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 7:29 pm
Waspsting schreef:
Cuckoopaw schreef:
true xD
Maar... ik ken al de karakters uit de boeken niet heel goed want ik heb ze al lang niet meer gelezen... Misschien dat ik zegmaar.. Mensen hun eigen Warrior Cats OCs kan laten spelen (maar dan wel maximaal 2 per persoon)? Zegmaar zoals ook hier op 't forum gebeurt, maar dan in menselijke vorm? xD
Waspgaze
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 7:33 pm
Cuckoopaw schreef:
Waspsting schreef:
Cuckoopaw schreef:
true xD
Maar... ik ken al de karakters uit de boeken niet heel goed want ik heb ze al lang niet meer gelezen... Misschien dat ik zegmaar.. Mensen hun eigen Warrior Cats OCs kan laten spelen (maar dan wel maximaal 2 per persoon)? Zegmaar zoals ook hier op 't forum gebeurt, maar dan in menselijke vorm? xD
is ook een goed idee ^^ ik heb om eerlijk te zijn de boeken nooit gelzen xD heb alles van internet
of je doet van alles wat xD gewoon warriors en Ocs
Cuckoopaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 7:35 pm
Waspsting schreef:
Cuckoopaw schreef:
Waspsting schreef:
Cuckoopaw schreef:
true xD
is ook een goed idee ^^ ik heb om eerlijk te zijn de boeken nooit gelzen xD heb alles van internet
of je doet van alles wat xD gewoon warriors en Ocs
Maar dat zou sommige dingen overhoop kunnen halen qua how de verhalen in de boeken gaan en zo (':
Ik weet niet eens zeker of ik dit wel ga doen xD Ik start vaak impulsief dingen waar ik later nooit mee verder ga :')