Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:10 pm
Wow, dacht net effe dat Jillz mijn kamer in liep terwijl dat helemaal niet was.. O.o
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:10 pm
Waspsting schreef:
AAWWWWW WHIRL IS SO CUTE <33 *fangriling*
<333333333
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:11 pm
Whirlpool schreef:
Nice.
Is dat niet gewoon Mars dan? (': Ik ben niet goed in planeten.
omg nvm het is mars xD
mars is mijn favo planeet <3
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:11 pm
Whirlpool schreef:
Waspsting schreef:
AAWWWWW WHIRL IS SO CUTE <33 *fangriling*
<333333333
Matthias is zo cuteeeeeeeeeee*fangirling*
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:12 pm
Die van mij Pluto <333 Ook al is het geen planeet, ik vind van wel. Want daar komt Sweety vandaan xD Oh wacht, Sweety is raar dus dan is Pluto helemaal geen planeet want het is een buitenstaander. En Sweet ook. Soort van. Maar alsnog xD
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:13 pm
Leafstar schreef:
Die van mij Pluto <333 Ook al is het geen planeet, ik vind van wel. Want daar komt Sweety vandaan xD Oh wacht, Sweety is raar dus dan is Pluto helemaal geen planeet want het is een buitenstaander. En Sweet ook. Soort van. Maar alsnog xD
ja echt ik vind Pluto ook een planeet ik bedoel hij was als 40 jaar een planeet dus ik vind dat hij er nog steeds een is klaar <3
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
ik niet het boeit me namelijk niet echt
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Pluto = Hades = Lord of the Underworld.
Mijn favo planeet is ook Mars. Misschien in 50 jaar kunnen we tripjes maken naar Mars en wonen daar mensen. Echt 100% dat ik dat als het ooit mogelijk is ga doen. Het lijkt me zoo vet om in de ruimte te zijn omg
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:14 pm
Ja inderdaad. Het is toch een rond ding in ons zonnestelsel? Dan is het toch gewoon een planeet? Op zijn minst een dwergplaneet, kan ik nog wel mee leven maar géén planeet? Nee...
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:14 pm
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:15 pm
Whirlpool schreef:
Mijn favo planeet is ook Mars. Misschien in 50 jaar kunnen we tripjes maken naar Mars en wonen daar mensen. Echt 100% dat ik dat als het ooit mogelijk is ga doen. Het lijkt me zoo vet om in de ruimte te zijn omg
Precies Sweety! Alleen is Sweetertje een poes xD
Nee, ik ben gewoon bekend met Griekse en Latijnse mythologie omdat ik 6 jaar gymnasium heb gedaan (':
Waspgaze
Whirlpool schreef:
i knoww im so hyped <33
ik hou zoiezo veel van space enzo <3
ik wil echt een keer naar de ruimte zou er echt alles voor over hebben