Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:03 pm
Waspsting schreef:
Leafstar schreef:
Het is zoooo stom >,< Twee uur, super lang! En dan nog voetballen en softbal ook! Echt de meest ergste sporten die er bestaan >,<
gelukkig heb ik geen sportdag
oke ja eigenlijk wel ik ga als mentor uitje naar een sporthal ;/
Nou, leuk mentor uitje dan.. Wij gaan naar de Maas ^^
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:04 pm
De maas! das toch een rivier?
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Ja
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
eja just googled that shit
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:05 pm
xD
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:05 pm
ik moet slapen maar ehhhh
plus mams is weg dus ik ben alleen thuis >:3
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:06 pm
wauw ik moet wel alle steden en rivieren in rusland weten maar wa de maas is neh nie nodig XD
Mathias
Waspsting schreef:
ik moet slapen maar ehhhh
plus mams is weg dus ik ben alleen thuis >:3
wrm ga je dan slapen je hebt het hele huis voor jouzelf!
Ik moet eigenlijk ook slapen. Maar ik doe het niet xD Al ben ik al wel bezig met een paar dingetjes klaar maken enzo. Anders worden ze boos. En daar heb ik geen zin in xD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Hahaha nice.
Whirl said it. He just said it <3
Waspgaze
Real Name : San Other Accounts : Snowykit Leopardwing Aantal berichten : 271 Registratiedatum : 27-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: 24 Status: Dont get in my way
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 11:07 pm
ik zocht De maas op en kreeg dit:
eehh google volgens mij is dat pluto xD
Laatst aangepast door Darkstar op wo jun 29, 2016 12:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Plaatje rekte pagina uit ^^'')