Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten
Real Name : Jacqy-Chan Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 28-06-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Male Age: 18 moons Status: Delaying death is one of my favourite hobbies
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:34 pm
je bent zo gemeen, running en little zijn über schattig.
Littlewisp
Real Name : Pudding Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 28-06-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Female Age: 15 moons Status: If you want me, then fight for me. Cause I'm fighting like hell for you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:35 pm
Sweety schreef:
JAAAAH TC!!! Good job <3
I knowwww, thunderclan for life
@Runningwolf u suk, maar misschien, ooit, in de toekomst, komt het koppel
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:39 pm
aGH TEVEEL NIEUWE LEDEN *faints*
Runningwolf
Real Name : Jacqy-Chan Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 28-06-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Male Age: 18 moons Status: Delaying death is one of my favourite hobbies
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:39 pm
ik wil little blauw, blauw heeft koekjes.
(btw, ik maak topic)
Littlewisp
Real Name : Pudding Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 28-06-16 Leeftijd : 21
Cat Profile Gender: Female Age: 15 moons Status: If you want me, then fight for me. Cause I'm fighting like hell for you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:40 pm
hehehe, hoe meer hoe beter (:
Runningwolf
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:42 pm
hihi. (dit koppel moet kitten krijgen, drilpudding, ik bedoel. kijk nou wat voor drama dit gaat veroorzaken. tc x rc.)
wat zou er trouwens gebeuren als twee katten van andere Clans kitten krijgen? zijn daar vaste regels voor zoals verbanning?
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:46 pm
omfg riverclan! alweer eerst wolf dan whirl en nu Running XD
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:47 pm
Niet echt, het is meer iets wat aan de leaders van de Clan zelf ligt. Dark zou bijvoorbeeld gaan spasmen, maar ik denk dat Wolf het niet echt veel zou boeien lol
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:48 pm
wel het boeit er wel maar zij weet beter dan wie dan ook dat je liefde niet kunt verbieden en dat de geliefde er zelf wel achter komen waar hun loyaliteit ligt
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:49 pm
Mooi gesproken <3
Leafje zou helemaal in de war en in paniek raken xD
Littlewisp
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 4:49 pm
whahaha, oké dan running. we bespreken dit later verder.
oh ja, zou het dan leuk zijn dat er ook mensen zich mogen aanmelden voor de kittens xD running is gonna faint
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 5:00 pm
Mattie, reageer op ons topic ^^xD
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 5:01 pm
jaja wacht effe
Sweety
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 5:01 pm
Ik wacht
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 28, 2016 5:04 pm