Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Just doing nothing... (Leopardgaze)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimeza mei 21, 2016 11:04 pm

Hij legde zijn perfecte witte kop op zijn poten , zijn blik gericht op twee kits die probeerde een random tak uit de grond te trekken . Hij wist nog goed hoe hij dat vroeger ook deed , toen hij nog kit was . Starclan wat deden leopardgaze , Darkstar en hij domme dingen om hun zelf te vermaken!. Nou ja het was waarschijnlijk gewoon als afleiding van hun rot leven maar ach . Hij keek naar zijn poten zijn nagels hadden nog steeds een rode glans van het bloed van de rogue die hij die ochtend het leven had afgenomen . Hij grinnekte het was niet dat hij het leuk vond te doden , wacht toch wel ! . De awesome was niet te stoppen , de awesome was gevreesd en geliefd god wat was hij geweldig !. Hij doodde dat was zijn taak in de clan veel waren bang dat ze dan gestraft zouden woorden door starclan , maar storm wist beter Starclan bestond niet en bovendien was zijn leven niet al een straf genoeg ? . Hij sloot zijn prachtige ogen en zuchtte , af en toe was hij bang , bang dat hij te awesome was voor deze wereld en iedereen zou uitsterven . Maar ook was hij bang dat als hij dood ging de wereld zou vergaan aan gebrek aan awesomeness ! . Daar lag de kater dan piekerend over het doel van het leven verwikkelt in zijn eigen awesomeness . Hij opende zijn ogen weer en rolde op zijn buik , zou hij zijn awesomeness niet voor hij sterft aan iemand anders kunnen geven ?!. Maar aan wie niemand kon dat aan ze ouden sterven aan te veel awesomeness ! . Hij zuchte van opluchting toen hij bedacht dat een awesome kat als hij niet dood kon daar was hij te gewelding voor te awesome !. Plots rook hij een bekende geur en geur van een vriendin van hem !. Bij de geur te ruiken rolde hij weer op zijn zij , om laten we het zo zeggen lui te zijn .

awesome count : 9 keer
awesomheid : 100 procent
awesome rate 10 out of 10
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimezo mei 22, 2016 11:32 am

De grote poes stapte het kamp binnen, met twee muizen tussen haar kaken geklemd. Haar strenge groene ogen keken rustig het kamp door terwijl ze de poes naar de prooi stapel liep om haar buit te delen met de rest, het leek rustig in het kamp. Of tja het was nooit helemaal rustig natuurlijk maar er hing een fijne sfeer, opeens vielen haar gras groene ogen op een kater. Eentje met rode ogen Stormheart haar vriend van jongs af aan al, hij leek haar ook al gezien te hebben. Leopard legde een muis neer op de stapel en liep met de ander naar de Albino kater toe 'Zit je weer lekker te luieren Storm?' klonk haar stem sarcastisch terwijl ze hem een knipoog gaf. 'Oh why im i not supprised' ze greens naar de kater en ging naast hem liggen en legde de muis voor hem. 'Delen?' het was niet echt een vraag. Ze gingen gewoon dit muisje delen klaar, plus hij zou zoon vraag toch nooit afslaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimezo mei 22, 2016 5:50 pm

De geur van Muis deed hem opkijken , hij zag Leopard al aan lopen met het doden beest tussen haar kaken . "Zit je weer lekkers te luieren Storm ?" . Storm lachte en rekte zich overdreven uit en deed alsof hij gaapte . De poes knipoogde "Oh why am i not supprised?" vervolgde de poes met een grijns verscheen op haar gezicht . "Omdat je geen gevoelens hebt ?" murmelde de kater terwijl hij het laatste beetje bloed van zijn poot aflikte . "Delen?! de poes liet haar muis voor hem vallen en plofte naast hem neer . "Ik heb vast geen keus!" grapte de kater terwijl hij een hap nam van de heerlijke muis ."En voor het geval je het net wist , ik heb het recht te rusten !". Hij nam nog een hap van de muis "Ik heb vanmorgen wel afgehandeld met die vieze rogue !" hij keek weer naar zijn poten . "Iets wat jij niet kan zeggen he ?" hij grinnikte gemeen . Na een aantal happen genomen te hebben rolde hij op zijn zij . De zon verwarmde zijn prachtige witte vacht ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimema mei 23, 2016 2:15 pm

"Omdat je geen gevoelens hebt ?" murmelde de kater. Leoaprd liet een lage grom horen en keek de kater scherp aan 'Haha very funny' klonk haar lage stem, "Ik heb vast geen keus!" grapte de kater terwijl hij een hap nam van de heerlijke muis ."En voor het geval je het net wist , ik heb het recht te rusten !"Leoaprd knikte enkel op de woorden van de kater, het zal wel het zou niet wijs zijn om tegen hem in te gaan. Nee dat had ze wel geleerd na al die jaren, rustig nam de grote poes ook een hap van het dode dier en keek de kater emotieloos aan toen hij weer begon te praten. "Ik heb vanmorgen wel afgehandeld met die vieze rogue !" hij keek weer naar zijn poten . "Iets wat jij niet kan zeggen he ?" hij grinnikte gemeen. Leoapard greens en slikte 'Alleen vanmorgen? lieverd ik doe zulke dingen dagelijks'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimema mei 23, 2016 5:25 pm

De kater likte het laatste beetje bloed van zijn lippen toen leopard haar bek weer open trok 'Alleen vanmorgen? lieverd ik doe zulke dingen dagelijks'. Hij grinnikte terwijl hij zijn deputy respectloos aan aan keek "Dat is mijn taak!" grapte hij . Even staarde hij naar zijn staart "En jij weet heus wel dat vechten het enige is wat ik kan doen voor deze clan!" zei hij half gekwetst . Hij kon niet jagen dus gaf Dark altijd missies aan hem om rogues te doden of clans aan te vallen of te bespioneren . Hij slikte , even zijn ogen op de grond gericht , hij wou meer doen voor zijn clan jagen . Maar hij kon alleen maar vechten , vechten en doden. Hij sloot even zijn ogen en begon te grinniken "En dan nog niet te spreken over de dag dat ik een aanval's patrouille mocht leiden , en waar was jij ? , nog herstellen van het vorige gevecht!" siste hij , zijn ogen vol plezier op zijn deputy gericht .
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimeza jun 04, 2016 3:47 pm

"Dat is mijn taak!" grapte de witte kater waarna hij vervolgens even naar zijn staart keek. Leoapard gaf geen antwoord ze keek de kater alleen strak aan, "En jij weet heus wel dat vechten het enige is wat ik kan doen voor deze clan!" klonk de stem van de kater vervolgens, het was duidelijk in zijn stem dat hij wat gekwetst was. Leoapard versmalde haar ogen 'Dat is onzin, je kan altijd andere dingen doen' klonk haar stem laag en emotieloos. Ze kende storm al een tijdje ja maar betekende dat ze op haar woorden moest gaan letten? nee ze sprak aan gedachten tegen alles en iedereen. Storm moest gewoon tegen kritiek kunnen en anders moest hij dat maar leren, al kon hij nooit echt tegen kritiek van jongs af aan al niet. "En dan nog niet te spreken over de dag dat ik een aanval's patrouille mocht leiden , en waar was jij ? , nog herstellen van het vorige gevecht!" siste hij. Leopard liet een luide grom horen en keek de warrior uiters dreigend aan. 'Storm luister, ik ben een Deputy ik heb meer taken dan jij en vergeet niet dat maar een keer gebeurde' leoaprd's stem klonk laag en sirieus. 'Jij weet net zo goed als ik dat jij meer kan doen dan Rouges vermoorden' Leoaprd kwam voorzichtig dichter bij de witte kater. 'Alleen kunnen en willen zijn twee verschillende dingen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimeza jun 04, 2016 10:33 pm

Afwezig luiterde hij naar, naar de deputy, terwijl hij diep in zijn awesome gedachte verzonken was. Hij herrinderen zich nog goed hoe ze vrienden geworden waren. Daar in het bos, bij de boomstronk, hij grinnikte, ze hadden elkaar gezworen voor altijd vrienden te zijn. Ze hadden zij aan zij gevochten, ze hadden geheime gedeeld en gelachen. Darkstar had haar als deputy gekozen in plaats van hem en hij had niet geklaagd maar was blij voor de poes. Hij was nie ambitieus, zoals veel van hem dachten simpelweg omdat hij alles al had. Hij stond al boven de leaders , boven de deputy`s hij was AWESOME!. de kater sloot zijn perfecte ogen. Plots sprong hij op, hij had nog niet verteld over zijn apprentice, of toch wel? "Ich habe eine apprentice en du niet!"siste hij "Keseskesekese!". Wacht hij had het haar al verteld. Nou ja nog eens het er in wrijven maakt niet veel uit.

vertalingen :
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimewo jun 08, 2016 5:48 pm

"Ich habe eine apprentice en du niet!" siste de albino kater, Leopard nam weer wat afstand en liet een lage grom horen. 'Een Apprentice hebben is niet zo speciaal Storm' klonk haar stem emotieloos.'Elke warrior krijgt een Apprentice, ik heb er geen omdat ik te druk ben' de grote poes likte even aan heet rechter poot, ze was dit gedrag wel gewend van Storm zo was hij vroeger ook hij was niks veranderd. "Keseskesekese!" lachte de witte kater. Leopard greens even kort, zelfs zijn lachje was niet veranderd. 'Maar zeg eens Storm dear, wie heeft Dark jouw aangewezen als je apprentice?' vroeg de bruine tabby rustig terwijl ze rustig mer haar staart op de grond tikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimewo jun 08, 2016 9:33 pm

De poes gromde en zette een paar stappen naar achter 'Een Apprentice hebben is niet zo speciaal Storm.Elke warrior krijgt een Apprentice, ik heb er geen omdat ik te druk ben'. Storm grinnikte "Du klinkt al jaroers!". Hij ging weer liggen, hij was te awesome om te zitten en bovendien had hij geen taken meer vandaag. 'Maar zeg eens Storm dear, wie heeft Dark jouw aangewezen als je apprentice?' klonk de rustige maar irritante stem van Leopard weer. Hij opende een van zijn perfecte ogen. "Wrenpaw, und glaube mich das poesje hat talent in vechten. Ooit zal ze eine goße warrior worden!". Hij dacht weer terug aan de dag dat hij wrenpaw tot zijn apprentice benoemde. "Nu blijft alleen dat rot jong nog over. Maar Darkstar lijkt geintereseert in hem te zijn om de een of andere reden."...


vertalingen Wink:
awesomeness: 100 out of ten
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimedo jun 09, 2016 8:00 pm

"Du klinkt al jaroers!" klonk de stem van de witte kater, Leopard rolde met haar ogen. Kinderachtig as Always, ze had wel vaker een Apprentice gehad dat ze er nu geen had betekende niks. Ze had het gewoon te druk voor een apprentice, verder vertelde hij dat Wrenpaw talent had in vechten en een groot warrior zou worden. Leopard knikte 'Ik hoop het maar' antwoorde ze rustig. Schadowclan had goede warriors nodig, "Nu blijft alleen dat rot jong nog over. Maar Darkstar lijkt geintereseert in hem te zijn om de een of andere reden." de bruine tabby haalde een wenkbrauw om hoog en keek de witte kater even wat verbaasd en verontwaardigd aan. 'Ach Storm elke apprentice moet ook een kant krijgen he? Darkstar zou vast haar redenen wel hebben' klonk haar stem rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimedo jun 09, 2016 10:02 pm

'Ach Storm elke apprentice moet ook een kant krijgen he? Darkstar zou vast haar redenen wel hebben' sprak ze rustig. Storm haalde zin wenkbrauwen ongelovig op, Darkstar en een apprentice pfff nee dat ging gewoon niet!. Hij grinnikte, zijn ogen geamuseerd op Leopard bevestigd "weiße du nog das wij ooit apprentice`s waren?" hij lachte al om de gedachten, goede oude herinneringen van hoe awesome hij wel niet was vroeger!. De perfecte kater legde zijn kop op zijn poten "Morgen gehen ich naar Thunderclan!" sprak de kater trots hopend op een reactie..

Vertalingen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimevr jun 10, 2016 12:14 am

"weiße du nog das wij ooit apprentice`s waren?" Leopard greens, oh hoe kon ze dat ooit vergeten? al die dingen dat ze met zijn drieen deden. En al die tijden dat haar vader boos op haar werd omdat ze niet meer op haar trainingen zou focusen. "Morgen gehen ich naar Thunderclan!"sprak de kater trost. Leoapard keek haar oude vriend verbaasd aan 'Wat moet je daar?' klonk haar stem sirieus. Had Darkstar hem een missie geven? en waarom wist zij daar niks van? werden er dingen voor haar achter gehouden? 'Vertel Storm secret missie?' vroeg de bruine poes toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimeza jun 11, 2016 4:20 pm

"Wat moet je daar?" vroeg ze emotieloos. Stormheart keek haar aan en grijnsde vals, hij kon niet wachten het in der gezicht te Wrijven . Dat Darkstar zijn plan had goed gekeurd, was geluk normaal had ze het niet gedaan. "Vertel storm secret missie?" commandeerde de poes hem. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes "Jup ich gehen spioneren daar. de kater schraapte zijn keel "Dus was ga du doen morgen?" hij keek haar nieuwsgierig aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardwing
Deputy
Leopardwing


Real Name : San
Other Accounts : Vocalcord
Aantal berichten : 366
Registratiedatum : 12-04-16
Woonplaats : Ergens en nergensss

Cat Profile
Gender: Female
Age: 36
Status: Im...Happy very happy

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimema jun 20, 2016 5:22 pm

"Jup ich gehen spioneren daar'' klonk de stem van de albino kater, Leopard keek de kater even strak aan voordat ze haar blik rond het kamp liet gaan. Kittens waren wat aan het spelen wat warrior's kwamen terug van hun taken, alles leek rustig. "Dus was ga du doen morgen?" vroeg de kater nieuwsgierig. Leopard wende haar kop naar de kater, 'Genoeg' bromde ze kort. Ze vond het nog steeds een beetje raar Storm die gaat spioneren? hij was een goede vechter maar niet bepaald de stilste of de beste kat voor een spion. Maar Dark wist wel wat ze deed...wat het ook mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormheart
Moderator
Stormheart


Aantal berichten : 746
Registratiedatum : 09-04-16

Cat Profile
Gender: Male
Age: 3 jaar
Status: Mein gott i`m awesome!

Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitimema jun 20, 2016 7:03 pm

"Genoeg" antwoorde de pes nors, niet dat het hem uitmaakte, zo was leopard nou eenmaal. Zijn blik viel op zijn perfecte poten, wat waren ze toch prachtig wit, als sneeuw in de koude december avonden. De kater was nou eenmaal perfect, van staart tot snuit, van poot tot rug. Een warme bries strook zijn pels en wekte hem. Hij opende zijn bloedkleurige ogen en keek de poes grijnzend aan "Das ist wel viel informatie zeg!" sprak hij sarcastisch as fuck. De witte kater sprong op en ging zitten terwijl hij de poes speels porde met zijn poot. "Dus nog was interessants mee gemacht ?" vroeg hij om een onderwerp te vinden. Normaal kon hij uren door blijven praten, maar nu effe niet, het was is haar beurt wat te verzinnen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just doing nothing... (Leopardgaze) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just doing nothing... (Leopardgaze)   Just doing nothing... (Leopardgaze) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just doing nothing... (Leopardgaze)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leopardgaze
» "What the hell do you think your doing!" <Leopardgaze>
» I just want to see your face again (Leopardgaze)
» Leaving only rust behind (Leopardgaze)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Camp-
Ga naar: