Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:10 pm
ik heb da niet gelezen maar ik weet alles al vanwege het internet , want ik ben gestopt met de boeken XD
Stormheart Moderator
omfg die is ook zo geweldig!
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Stormheart schreef:
ik heb da niet gelezen maar ik weet alles al vanwege het internet , want ik ben gestopt met de boeken XD
+9348932085708327507357320
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:11 pm
wauw echt toevallig xD ik ga namelijk Crookedstar's promise deze week bestellen! <3
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:11 pm
wauw lynx is echt overlopen door vrouwtjes in de apprentice den XD
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:12 pm
Smokestar schreef:
wauw echt toevallig xD ik ga namelijk Crookedstar's promise deze week bestellen! <3
Wat een kutboek maar tegelijkertijd zo'n gaaf en mooi boek.
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:12 pm
ja daar geven ze nog een beetje aandacht aan de meest geweldige krijger ooit ! ( stonefur )
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:14 pm
ivypool is my spirit animal peeps x3
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:15 pm
Wrenpaw schreef:
Smokestar schreef:
Ik vind het zo zielig dat Stormkit zijn kaak breekt en dan helemaal als die daarna Crookedkit word genoemd 3 dat las ik per ongeluk een tijdje geleden op het internet oeps..
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:15 pm
so fucking sad
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:16 pm
Smokestar schreef:
Wrenpaw schreef:
Smokestar schreef:
Ik vind het zo zielig dat Stormkit zijn kaak breekt en dan helemaal als die daarna Crookedkit word genoemd 3 dat las ik per ongeluk een tijdje geleden op het internet oeps..
Ja fuck die moeder. Echt dat is een bitch. En dat is pas het begin DDD:
Heartpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:17 pm
Smokestar schreef:
Wrenpaw schreef:
Smokestar schreef:
en dat Brightheart eigenlijk Lostface moest heten van Bluestar shit was sad Brightheart also my spirit animal lovee her <3
Stormheart Moderator
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:18 pm
ik vond het zielig toen stonefur zijn leven gaf voor zijn apprentice en dat zijn clan er helemaal niks tegen deed of hem hielp ...
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:19 pm