Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:19 pm
@Renske; Echt eh!, wat een trut >_< zo'n rot beest zou ik meteen een rot trap verkopen! dat noem zich een moeder.. pff
@San; JAA omg! toen dat gebeurde gooide ik me boek door me kamer heen xD sinds dat mag ik Bluestar voor geen ene reet meer >C
ps. deze is zo mooi en sad tegelijk 3
I love Yellowfang
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:21 pm
Ja inderdaad. Stonefur was fucking savage. Daarom wil ik ook een super edition van Blackstar, omdat hij zo anders is in de eerste serie dan de latere series. Hij is al super oud!
Niet lezen als je Bramblestars Storm nog niet hebt gelezen!!
Spoiler:
En nu is ie DOOD ;_______; Des te meer reden voor een boek voor hem, am i right?
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:21 pm
ik vind sand storm ook beaa want zij heeft echt een uniek karkater integenstelling tot de meeste andere vrouwelijke cats
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:22 pm
we zijn echt aan het fangirlen over katten xD love it
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:22 pm
Guuuys ik probeer hier terug te lezen maar voor ieder bericht dat ik lees posten jullie er twee :c
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:23 pm
Smokestar schreef:
we zijn echt aan het fangirlen over katten xD love it
life goals
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 5:26 pm
Fuck me computer is uit gevallen! (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Branchpelt
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:20 pm
ik kom hier ook maar weer eens een kijkje nemen
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:23 pm
Hi :3
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:25 pm
jo!
Branchpelt
Real Name : Marieke Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 08-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Female Age: 45 moons Status: Alive (& also a single pringle)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:27 pm
asdfghkl
Ik heb een idee voor een forum, maar weet dat dat toch niks gaat worden omdat actief zijn niet iets is waar ik goed in ben .-.
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:27 pm
@Up; Wat voorn forum heb je in gedachten dan? gewoon nieuwsgierigheid
Branchpelt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:33 pm
Smokestar schreef:
@Up; Wat voorn forum heb je in gedachten dan? gewoon nieuwsgierigheid
Iets dat geïnspireerd is door de anime Boku no Hero Academia. Een RP forum dat zich afspeelt in en om een school voor jongeren met superkrachten. Op deze school leren ze niet alleen de basisdingen die op gewoon onderwijs geleerd worden, maar er zijn ook speciale lessen die te maken hebben met het leven van een superheld. Dat is een beetje het basisidee dat nog enorm veel uitwerking nodig heeft :')
Smokestar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:34 pm
Wauw, klint behoorlijk interessant :3
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma mei 23, 2016 6:45 pm