Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 6:50 pm
Ik wil echt graag naar Groningen (de provincie en vooral de stad ;3) maar mijn ouders willen niet omdat het te ver is en ze weten niet wat je er allemaal kan doen >,< Dan maar wachten totdat ik zelf kan gaan ^^
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 6:50 pm
Heartpaw schreef:
wat doe je als je alleen thuis bent
-harde muziek op zetten -vreten pakken -rond het huis dansen
hmmm yea seems about right ^^
je vergat een paar dingen : - Van de bank rollen - vrienden vol spammen - beste vrienden vragen of ze komen al komen ze niet -Rond draaien in bureaustoel - van die stoel flikkeren -van alles af flikkeren - misselijk worden door het rond draaien - Je afvragen waarom je het deed moet ik doorgaan?
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 6:51 pm
wow wie wil hier naar groningen pfff brabandt is beter wij hebben water gras wacht da is zo in heel nederland....water en gras...
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 6:52 pm
Vooral water ja xD
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 6:53 pm
Wat is er mis met Sweety!!!!! Matthias wants to know!!!!
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26