Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:09 pm
Hummingbird schreef:
Beterschap Toot! <3
Dankjewel Punpum <3.. Check je Whatsapp :'3 & ga eens posten luie doos
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:10 pm
Ik besef me nu dat ik Brabant allemaal zit te verdedigen terwijl ik heeeeel erg ABN praat xD @Wrenpaw: Ik geef je eigenlijk wel gelijk. Friesland lijkt me echt heel mooi, en de Waddeneilanden zijn ook fantastisch.
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:11 pm
Wij zijn tenminste geen dramaqueens. (':
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Mn wifi op mn telefoon doet het waarschijnlijk niet (en mn 3g is operdepop xD) maar ik ga kijken^^ jaja rustig aan zijkert xD
toen zat je de hele tijd tijdens het leren disney liedjes te luisteren xD
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
En er zijn friezen paarden <33
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:12 pm
Dramaqueens? Eh?
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
izza is wel een dramaqueen ja
Silentpaw
Ik? Een dramaqueen? Eerder Amber lol
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:13 pm
Friezen paarden zijn gewoon <33 (en belgische trekpaarden, tinkers, fjorden, haffies, shires, clydesdales en zo kan ik nog wel even door xD)
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:13 pm
Zelfs de Brabanders vinden Friesland beter
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:14 pm
Silentpaw schreef:
Ik? Een dramaqueen? Eerder Amber lol
ind XD
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:15 pm
mehhh ik voel me opeens echt zo...idk KoopUtrechtseTulpen wie dit snapt verdient een koekje x3
iemand die moviestarplanet heeft? xD DONT ASK
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:15 pm
Jaa ind! En alle andere paardjes {Appaloosa's, paint's, quarter horses <33} Die zijn echt bae <33
Mathias
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:16 pm
ik ! had het mijn naam was toast met salami en boter
Wrenpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:16 pm
Friezen vind ik echt alleen mooi voor de kar. En maar heel weinig Friezen zijn echt mooie Friezen, zit meer prut tussen die paarden dan echte gave paarden (die iedereen altijd voor zich ziet als je "fries paard" zegt)