Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:16 pm
Hummingbird schreef:
Mn wifi op mn telefoon doet het waarschijnlijk niet (en mn 3g is operdepop xD) maar ik ga kijken^^ jaja rustig aan zijkert xD
toen zat je de hele tijd tijdens het leren disney liedjes te luisteren xD
Gheghe, :'3 allright then, maar schiet wel op xD *hint* De Aristokatten; kat met de grote K (dat was mijn jeugd :'D)
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:17 pm
Ja. Maar friezen zijn wel mooi maar verder heb ik er niet veel mee. oops... Maar ik vind het wel prachtige paarden. <33
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:18 pm
ik hou van : mustangs , clydesdale en friezen!!!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:18 pm
Oh my, mustangs <333 Al die Amerikaanse rassen, bae ♥
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:19 pm
Smokestar schreef:
Hummingbird schreef:
Mn wifi op mn telefoon doet het waarschijnlijk niet (en mn 3g is operdepop xD) maar ik ga kijken^^ jaja rustig aan zijkert xD
toen zat je de hele tijd tijdens het leren disney liedjes te luisteren xD
Gheghe, :'3 allright then, maar schiet wel op xD *hint* De Aristokatten; kat met de grote K (dat was mijn jeugd :'D)
Aristokatten, Tarzan, Pinokkio, Sneeuwwitje, Finding Nemo, THE LION KING, Dombo, 101 dalmatiërs, BAMBI... en zo kan ik nog wel even door
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:20 pm
Mijn favoriete ras is denk ik toch echt die Oldenburgers. Prachtige paarden oh my god. En Irish sport horses. <3
Ik hou echt meer van de "stevige" sportpaarden. En dan ook weer niet die bobybuilders van die dressuurpaarden, maar echt die wat grotere, stevigere springpaarden met een wat kortere rug en nek. Fantastische beesten <3 Dan is mijn favoriete hengst echt de Ierse Good Luck <3
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:20 pm
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:22 pm
doe mij maar gewoon van die koudbloeden, ongelijke projectielen xD met dikke billetjes <33
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 24, 2016 8:23 pm