Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Dit zijn gwn een paar nrp karakters die voorkomen in mats en hawks geschiedenis. Ik woou binnen een half uuur een tekening mkn en niemands chars tekenen bang da ik het zou verpestenXD
tINO IS ZO CUTE mWEH
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
DIT IS EEN SNELLE TEKENING VAN Murphy Murpy is een van de vier karakters uit een comic die aan het mkn ben XD het gaat over drie half broers en hun half zus dei vier verschillende landen komen. Hun hebben de zelfde moeder maar andere vadersXD. Zo heb je nick de jong , de oudste uit nederland, hannes Müller, uit duitsland, murphy peeters uit belgie en Chelsea smith uit luxemburg. Het is iets wat ik en en mijn zusje maakte toen we ons verveelde en ik ben er op door gegaan XD
Darkstar Administrator & Leader
srry dat ik geen warriors tekeningen plaats btw, dat ga ik vanavond weer doen. Maar ik wou weer is wat anders tekenen dan katten, daarom dus deze vier XD
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda