Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
dit is gwn een stukje comic van een grotee comic waar aan ik bezig ben en al eerder tekeningen van geplaatst hebXD. Nick hier schaatst als sport en hij is erg goed. Zijn broer hannes is een waar sport fanaat en voetbaltalent. Hij weigerde te geloven dat schaatsen moeilijk was en een waren sport. Dus daagde nick hem uit. Hannes viel na ongeveer 6 meter en nick won dik.
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
karakters (VAN VOREN NAAR ACHTEREN): Graytalon en Twistedheart naughtyglance , duststorm en waspgaze Mothflight en dreamcatcher Wrenpaw en lynxpaw en daarachter heartpaw Alona(fallenkit) en sweetkit Leopardgaze en darkstar stormheart en vogel
time taken: ongever 23 en een half uur denkXD next drawing: dunno misschien riverclan kamp , nog niet zeker
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
omfg dit is mijn lang vergeten oc icewing, die waarschijnlijk alleen izza zal herkennen
story:
Icekit luisterde bluestar en leafpool af terwijl spttedleaf haar de nieuwe profetie voorlegd " een vuur zal komen en het ijs doen smelten". bluestar zegt dan dat ze zojuist icekits dood hadden voorspelt, ijskit is getroamatiseerd maar vergeet het snel. haar mentor werd tigerclaw. maar dan komt vuurpoot en ze heeft meteen door dat hij het vuur is (die haar gaat doodde) ze begint hem te haatte en wilt hem weg hebben en heeft hem zelfs geprobeert te vermoorden. dit alles door een eerder profetie "ice zal de clan redden". Ze is bang dat als fire haar dood ze de clan niet meer kan redden. Ze word en warrior en shit en is geschokt als tigerclaw verbannen word. Dan verdwijnt ze en denkt iedereen dat ze bij tigerstar is. Maar nee hoor ze is bij scourge en krijgt kits maar keert terug en geeft haar kut aan scourge. Iedereen ziet haar als verraader but she don't care. Ze vecht mee in het gevecht tegen bloodclan maar is er kapot van als scourge dood is. But she moves on. Gaat mee op reis en shit. Maar dan krijgt ze in haar dromen bezoek van tigerstar. Ze gaat tigerstar "helpen" en geeft hem informatie. Maar is eigenlijk de verkeerde dingen aan het doorgeven om haar clan te beschemen. Ondertussen dreigt en rogue groep de clans aan te vallen met als hun leader , haar zoon. Na enkele gevechten vermoord ze haar zoon, die wraak wou voor zijn vaders moord(scourge was zijn vader) Maar DAN komt ivypaw en ziet haar, ze zweert niks te zeggen maar op de een of andere manier komt firestar er achter en later de hele clan. Ze vlucht en word rogue. Dan word firestar aangevallen door darkforrest katten en word neergehaald. Icewing springt voor hem en jaagt twee darkforrest katten weg(darkstripe en hawkfrost) maar sterft aan haar verwondingen, ze verteld fire het helen verhaal en gaat naar starclan. jup ik heb da verzonnen 2 jaar terug omfg. Goede tijden goeden tijden...
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
karakters: hawk en jack hawkflight is waarschijnlijk 1 van de grootste angsthazen op dit forum daarom koos ik hemXD
uitleg:
ik tekende jack hier in omdat ik denk dat iedere warrior een starclan beschermer heeft. Dit is de eerste geliefde die je verliesd. De meeste kunnen die niet zien of contact mee krijgen. Maar katten zoals firestar konden dat wel (spottedleaf). Daarom tekende ik jack erbij, aangezien jack de eerste geliefde is die hawk verliest. Hawk kan hem niet zien maar geloofd wel dat jack over hem waakt .
Lostheart
Real Name : Sannemander Other Accounts : to many others Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 22-07-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij pascal de paddestoel
Cat Profile Gender: Female Age: 26 moons Status: keep your friends close, but your enimies closer
Onderwerp: Re: Keep smiling (teken topicje) za jul 23, 2016 12:24 am
Bit of the story: Arcane koos voor het pad van eer en starclan, zij koos het goede pad en werd een eerbiedwaardige warrior en later deputy. Terwijl haar zusje, lostheart , die geobsedeerd was door macht,vooral het macht over leven en dood, koos voor de duistere en evil kant.
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you
eya! ik ben bezig met een klein comicje , dus ik zal geen requests doen! maar ik geef je wel de lijst van karakters die in de comic gaan zitten: -Leopardstar(wing) -fallenpaw(alona) -sweetpaw -darkstar -stormheart
Arcanewish Moderator
Real Name : Toto <3 Other Accounts : Smokestar, Naughtyglance & Swanfeather Aantal berichten : 717 Registratiedatum : 30-06-16
Cat Profile Gender: Female Age: ↠ζ 26 Moons Status: ↠ζ It's you. It's always been you