Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 Whats wrong with me?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 12:48 pm

Verward liep de poes door het oerwoud van haar eigen territorium. Het was een dag geleden toen ze Lukas en die andere kater ontmoette. Dat waren twee Rogue's. En die rode kater zei dat Lukas een crush op haar had... Maar dat kon toch niet? Niemand zal ooit een crush op haar hebben...

Zonder dat ze het wist liep ze naar het Rogue gebied. Toen ze eenmaal aankwam verstijfde ze. Nee, waarom moest ze nou weer precies hier naartoe gaan? Haar poten hadden haar onbewust hier gebracht. En op dit moment van de calico poes het helemaal niet eens met haar poten. Ik ga op dit moment nog liever richting Shadowclan territory dan naar het Rogue gebied! Dacht Leafstar boos.

First post: Matthias
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 1:00 pm

De kater trippelde vermoeid over zijn territorium, hij had een zware nacht achter de rug vol vreselijke nachtmerries ,nou ja nachtmerries?.Eerder zware herinneringen , van toen berwald hem verlied samen met tino.lukas was al vroeg weg , boos door wat matthias had gezegd. Hij zou gaan jagen , maar matthias was hem nog niet tegengekomen . Hij keek in het rond , zijn territorium bestond vooral uit rotsgrond en af en toe wat naaldbomen. Overal lagen bakstenen en resten van tweebeen huizen . Zij hadden hier vroeger geleefd. Een scherpe pijn in zijn nek herinnerde hem aan zijn gevecht van gister. Met een andere rogue jack . De rood bruine kater was zijn territorium in gegaan en wou nie weg. Matthias wist dat de kater ooit bij berwald in de groep had gezeten, maar ach . Hij had hem toch verslagen. Plots rook hij een vreemde geur , nou ja vreemd hij had het eerder geroken . Zijn ogen vielen op een gevlekte poes. Hij glimlachte , zoals altijd en stapte er zelfverzekerd op af . Hij had de poes eerder gezien , en hij wist bijna zeker dat lukas en crush op haar haar had . "ook hallo!"schreeuwde hij toen hij van een rots afsprong "opzoek naar lukas?!.ik kan je wel naar hem brengen?!" hij knipoogde terwijl hij een nog vrolijkere glimlach tevoorschijn toverde "ik ben matthias ,king of the northern rogue territory!"hij lachtte en keek de poes speels aan ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 1:15 pm

'Ook hallo!' Schreeuwde opeens iemand. Leafstar schrok zo erg dat ze wel bijna een meter omhoog sprong. Nee he, waarom moest ze nou zo schrikken?! Zo irritant! Ze zag een andere kat tevoorschijn komen. Ze herkende de kater, het was die ene kater die ze gister was tegengekomen. De kater die had gezegd dat Lukas een crush op haar had. 'Opzoek naar Lukas?! Ik kan je wel naar hem brengen?!' schreeuwde de kater verver. Leafstar, nog verstijfd van de schrik schudde stijf haar hoofd. 'N-n-nee...' Nee, ze wilde echt niet naar die witte kater! Nee, daar was ze veel te bang voor. Hoe zou Lukas reageren? Niet zo goed, dacht ze... 'Ik ben Matthias, king of the northern rogue territory!' Matthias lachte en keek haar aan. Maar hoe keek hij haar aan? Leaf wist het niet zo goed. Zo had een kater nog nooit naar haar gekeken... Was het.. speels? Ze snapte het niet zo goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 1:39 pm

Hij zag hoe de op schrok , dat had ze gister ook gedaan . Snel liep hij naar de poes en bekeek haar van top tot teen . Ze had een mooie wit, rodeen zwart gevlekte vacht en heldere amber kleurige ogen . Zijn dikke in de klit zittende staard zwaaide wild heen en weer. Hij was altijd vol energie en dit was de enige manier om het nu vrij te laten . Samen met van het poot naar de wippen "Wat is er dan ?!"vroeg hij haar nog altijd luid."Je hoeft niet bang te zijn hoor . Vrouwtjes zoals jij doe ik niks!". Hij keek haar zo vriendelijk mogelijk aan "Behalve als je prooi komt stelen of ons wilt aanvallen!"Hij lacht weer ,hij was de leader van dot territory en dat moet hij laten zien ook !
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 1:53 pm

'Wat is er dan?!' Vroeg de kater toen, nog steeds schreeuwend. Leafstar deed een klein stapje achteruit. Ze wist niet hoe ze hierop moest reageren. 'Je hoeft niet bang te zijn hoor. Vrouwtjes zoals jij doe ik niks!' Hij keek haar vriendelijk aan. Leaf hoopte maar dat hij het meende. Ze ontspande zich een klein beetje, maar was nog steeds alert. 'Behalve als je prooi komt stelen of ons wilt aanvallen!' Zei hij lachend. Er verscheen een klein lachje op het gezicht van de calico poes. Maar het was meer een lachje van, ik weet niet wat ik hiermee aan moet dus lach ik maar een beetje stom... 'I-ik k-kom geen prooi s-st-stelen o-of jullie a-aan-v-val-len...' Stotterde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 2:05 pm

De kater was te druk om goed te kunnen horen wat de poes stotterend zei . Maar hij kon haar angst goed ruiken . Even ontblootte hij zijn scherpe klauwen. Niet dat hij de poes wat wauw aan doen eerder om indruk te maken. "Wat doe je dan hier . Als je niet opzoek bent naar lukas of ons wil aanvallen?!"vroeg hij verward. Nog nooit was er iemand hun territory opgekomen zonder hen aan te vallen of opzoek was naar matthias. Zijn wond prikte weer ,lukas had hem geholpen het te genezen maar dat lukte niet echt perfect . Matthias keek even naar zijn poot waar restjes bloed zich in zijn vacht getrokken hadden . Het had niet geregend dus had hij het niet kunnen schoonmaken in een plas water. En het was te oud om schoon te likken . "Ben je verdwaald!?"hij keek de poes nu weer wild aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 3:02 pm

'Wat doe je dan hier. Als je niet opzoek bent naar Lukas of ons wil aanvallen?!' Vroeg hij. Leafstar was nu wel wat gewend aan zijn harde gepraat, maar het was nog steeds niet fijn. Maar wat ze hier dan deed.. Tja, dat wist ze zelf ook niet. Ze was weer gaan lopen om even van de drukte ontsnapt te zijn. Maar onbewust hadden haar poten haar naar het Rogue gebied gebracht, wat ze natuurlijk niet wilde. En nu kwam ze deze kater nog tegen ook... Ze schudde haar hoofd en keek naar haar voorpoten. Ze wist niet wat ze hier deed... 'Ben je verdwaald?!' De poes hief haar kop weer op. Was ze verdwaald? Nee, eigenlijk niet. Ze wist de weg terug naar het Thunderclan kamp. Weer schudde ze haar hoofd. 'N-nee, i-ik ben niet v-ver-d-dwaald...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 3:56 pm

De kater keek haar nu verward aan. Wist ze wel hoe gevaarlijk het hier was?. Dit was een list!,of toch niet . Er viel een labge stilte iets waar matthias niet tegen kon. Hij wiepte van de ene poot op de ander in de hoop dat er in eens een rogue hun zou aanvallen en erbwat actie zou komen. Wetende dat dat niet zou gebeuren stond hij de poes aan te gapen. "Dus hoe is het clan leven?!"zei hij terwijl hij op een rots ging zitten , om boven de poes uit te torenen . Niet dat dat nodig was hij was al veel groter maar gewoon voor het effect . Plots hoorde hij een woest gesis , en kwam er een bekende geur zijn neus in , Jack!. Hij keek de poes strak aan , hij moest haar beschermen tegen dat monster !


Effe wat actie er in gooien XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimezo apr 24, 2016 4:21 pm

Toen de kater op een rots sprong en hoog boven haar uit torende voelde ze zich nog nietiger. Waarom was ze dan ook zo klein? Was ze maar zo'n grote, stoere kat. Die nergens bang voor was... 'Dus hoe is het clan leven?!' Zei hij. 'E-ehm...' Zei Leafstar. Wat moest ze hierop zeggen? Het clan leven was op zich goed. Afgezien van haar slappe leiderschap, de bedreigingen van Darkstar, en dat ze zich voelde alsof ze de enige op de wereld was. Qua vrienden en familie dan. Haar vijanden lieten genoeg van hun horen.. 'H-het gaat g-goed hoor..' zei ze zacht. Ze had geen zin om de waarheid zeggen. En eigenlijk, op dit moment, was het tamelijk rustig tussen de vier clans.
Opeens hoorde ze een gesis. Ze schrok en keek bang om haar heen. Een onbekende geur vulde haar neusgaten. Ze zag dat Matthias ook alert was dus werd ze nog banger. Als Matthias bang was, dan was zij zeker bang.. 'W-wie i-is d-dat?' Vroeg ze aan de kater.


Jack is NPC toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimema apr 25, 2016 1:33 am

Matthias draaide zich woest om . Daar stond hij dan jack , de roodbruine kater was niet alleen , twee andere katers volgde hem. Matthias lachte , een scherpe lach "Nog steeds niet geleerd hè". De roodbruine kater keek hem agressief aan "volgens mij ben jij hier diegene in de minderheid!". Matthias keek hem nog altijd glimlachent aan . Hij draaide zich naar leaf Je bent net optijd voor de show !".
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimema apr 25, 2016 12:29 pm

De poes snapte er niets meer van. Wie was die andere kater? En er waren zelfs nog twee andere bij! Oh nee, wat moet ik doen?! Schoot er door haar hoofd. 'Nog steeds niet geleerd hè,' zei Matthias richting de andere kater. 'Volgens mij ben jij hier diegene in de minderheid!' Zei de onbekende kater. Matthias draaide zich naar haar om. 'Je bent net optijd voor de show!' Leaf stond als verdoofd naar het tafereel voor haar te kijken. Wat moest ze hiervan verwachten? Niet veel goeds, nam ze aan. Ze zouden vast en zeker gaan vechten. En Matthias tegen drie andere katers? Nee, dat mocht niet. Dat was gemeen, oneerlijk! Maar dat betekende dus dat zij zelf ook zal moeten vechten, schoot het door haar hoofd. Onzekerheid nam het weer over. Ze raakte in paniek en keek met grote, geschokte ogen toe. Dit kon ze niet. Langzaam zette ze een paar stapjes naar achter. Maar ze mocht Matthias ook niet in de steek laten. Dat zou zijn dood worden... 'M-M-Matthias? I-ik d-denk dat d-dit n-niet zo'n g-goed i-idee i-is...' Stotterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimema apr 25, 2016 12:45 pm

Matthias wende zijn blik naar de verwarden poes "Laat dit maar aan mij over !.Ik ben de baas hier en dit stuk ongeluk moet dat weten!". Zijn blik wierp hij weer op de roodbruine kater die hem nog altijd kalm aankeek"Bovendien is hij het niet waard om te vechten met een poes zo mooi als jij !" Hij knipoogde naar haar en wierp zich op jack die hem woest weg probeerde te slaan. De andere katers sprongen bovenop de gigantische kater . Hij slachtte"Drie tegen één laag zeg , erg laag!"...


Oja izza lukas kan hier binnenvallen als je wilt^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstar
Moderator & Leader
Leafstar


Real Name : Camilla :3
Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart
Aantal berichten : 3221
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Ergens...

Cat Profile
Gender: Female
Age: 27 Moons ~ 9 Lives
Status: Learning

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimema apr 25, 2016 6:31 pm

'Laat dit maar aan mij over! Ik ben de baas hier en dit stuk ongeluk moet dat weten!' Leafstar knikte zacht. Ze wist niet wat ze ermee aan moest.. 'Bovendien is hij het niet waard om te vechten met een poes zo mooi als jij!' Hij knipoogde naar haar. Leaf glimlachte verlegen. Toen wierp Matthias zich op de andere kater. En al snel waren ze in gevecht. 'Drie tegen één laag zeg, erg laag!' De poes hoorde dat nog net. Inderdaad, het was laag. En zij stond hier, niets te doen, toe te kijken. Dat is ook laag. Ze moest vechten. Ze kon Matthias niet in de steek laten. Hij zal zeker ernstig verwond worden, of zelf erger.. Ze huiverde bij die gedachte. Nee, dat mocht niet!
Ze deed dapper een paar stapjes naar voren. Ze stak haar borst vooruit en hief haar kop op. Ze moest er stoer en vastberaden uitzien. Nog even aarzelde ze maar toen sprong ze toch op de vier vechtende katers af. Ze moest dit doen, hoe bang ze ook was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimedi apr 26, 2016 7:35 pm

Nu had ook de leadster van thunderclan zich er mee bemoeid "Das je ben knap en kan vechten!" zei hij omder de indruk . Was dit wel dezelfde poes die zojuist nog zat te trillen van angst alleen al als je haar aanstaarde. Plots sprong een grijze kater op zijn rug en sloeg zijn scherpe nagels in matthais zijn keel. Hij lachtte van de pijn en rolde zich om . De grijze kater lag nu op zijn rug , instinctief sloeg matthias zijn klauwen in zijn keel. De kater gilde van de pijn , terwijl matthias steeds verder drukten. De oranje ogen van de rolde naar achter en zijn ademhaling stopte. Plots voelde hij een grootte druk op rug . Jack had zich boven op hem gegooid en beet hem in zijn nek ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lukas

Lukas


Real Name : Izza :3
Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil
Aantal berichten : 224
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)

Cat Profile
Gender: Male
Age: 23 moons
Status: Stuck with that idiot -.-

Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitimedi apr 26, 2016 10:37 pm

Zijn emotieloze ogen scanden het lege kamp rond. Uiteraard. Matthias was weg. 'Ik had hem nog zo gezegd in het kamp te blijven!' raspte zijn monotone stem. Een lage grom verliet zijn keel. 'Idiot'

Zijn poten bewogen over snel over de grond heen, zijn eens smetteloze vacht zat vol met takjes en blaadjes. Hij stopte echter toen hij bloed rook, vermengt met de geur van... Jack? Dat kan niet! Hij sperde zijn ogen open, wetend dat Matthias in gevaar was. Dus hij begon nog harder te rennen.

Daar was hij dan. Jack. Met Matthias onder hem. Hij zuchtte en rolde met zijn ogen. 'Get a room...' zei Lukas, voor hij met zijn poten Jack van hem aftrok en hem tegen de grond aanpinde.

Lol, kort xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Whats wrong with me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Whats wrong with me?   Whats wrong with me? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whats wrong with me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» What's wrong with you ! ( open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Areas :: Rogue Territory-
Ga naar: