Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 50 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 50 gasten
Onderwerp: Re: Whats wrong with me? di apr 26, 2016 11:38 pm
'Das je ben knap en kan vechten!' Hoorde Leafstar vaag naast haar. Ze had het te druk met vechten en.. bang zijn... Waarom koos ze hier ook al weer voor? Oh ja, omdat ze Matthias niet in de steek kon laten. Toen zag ze dat Matthias klem kwam zitten. Oh nee, ze moest hem helpen. Ze wilde net naar hem toe rennen toen er een andere kater bij kwam. Toen ze de witte vacht van de kater zag verstijfde ze. D-dat i-is... Lukas... Dat ze verstijfde was een fout geweest. Ze werd keihard tegen de grond geslagen door een andere kat. Haar hoofd kwam keihard tegen de harde grond. Er kwam een witte lichtflits en toen zwart...
- Ze is bewusteloos, niet dood ;3
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Whats wrong with me? di apr 26, 2016 11:45 pm
Plots werd het zware gewicht van hem afgerukt"Lukas!"lachtte hij nonchalant . "Hoe gaat het er mee?". Plots klonk er een harde klap achter hen . De vrij onbekende poes was had tegen de grond geslagen. "Lakas help haar!"schreeuwde hij half in paniek , wetende dat de kater een goede heler was . Hij sprong boven op de licht grijze kater , die zo juist leaf had aangevallen en douwde hem hard tegen de grond . Zijn blik viel op jack ,de rode kater had zich omgedraaid en rende weg "Ga maar watje!"schreeuwde hij hem na . Nu liet hij de witte kater los , die ook op zijn beurt weg rende . Hij draaide zich om "Nou dat was leuk !"zuchtte hij ..
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Cat Profile Gender: Male Age: 23 moons Status: Stuck with that idiot -.-
Onderwerp: Re: Whats wrong with me? zo mei 29, 2016 5:42 pm
Dat Thunderclannertje verstijfde toen ze hem zag. Hij trok een wenkbrauw op en ging door met vechten. "Lukas!" De irritante kater lachte nonchalant. "Hoe gaat het er mee?" Lukas rolde met zijn groene ogen. Hij wilde wat terugzeggen, maar hoorde een harde plof. "Lakas help haar!" Hij rolde opnieuw met zijn ogen. 'Wat dacht je dan dat ik ging doen?' Hij snelde op de poes af, alleen om te zien te ze slechts flauwgevallen was. 'Ze wordt vanzelf wel weer wakker.' Inmiddels was het gevecht al voorbij, dus Lukas had niet veel te doen. Hij wendde zich dus maar op Matthias. 'Wat de fuck heb jij nu weer gedaan?'
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Whats wrong with me? zo mei 29, 2016 5:56 pm
Ze hoorde zwakke stemmen. Langzaam opende ze haar ogen. Ze zag alles wazig. W-wat was er gebeurd? Ze probeerde op te staan maar haar hoofd deed zo pijn dat ze zich weer met een zucht op de grond liet vallen. Alweer hoorde ze stemmen, deze keer wat harder. Ze herkende de stemmen niet meteen. Toen ze haar ogen weer opende kon ze weer wat scherper zien. Ze zag een witte kater en een rode met witte kater. Weer kreunde ze zachtjes. Wat was er in Starclans naam gebeurd?
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Whats wrong with me? zo mei 29, 2016 6:32 pm
Matthias kwam aan trippelen , zijn schouder lag open en deed behoorlijk veel pijn . Hij glimlachte vriendelijk naar de witte kater die zich van de poes afwende "Wat de fuck heb jij nu weer gedaan!". Matthias grinnikte trots "Jackass een lesje geleerd!" hij knikte alsof dat het nog duidelijker maakte dat hij trots op zichzelf was. Plots opende de poes haar ambere ogen, ze leek verward. Matthias keek haar vriendelijk aan "Dus jij en lukas zien elkaar alweer!" sprak hij geamuseerd.