Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Oi, ik vind het prima zo geen school. Ik kan niet wachten totdat de examens voorbij zijn en ik even 3 maanden vakantie heb. (': -
Ik ga nu naar stal mensen, maak mijn topicjes als ik terug ben!
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Ik weet niet hoe lang ik nog had gemoeten als ik nog naar school zou gaan, waarschijnlijk nog minstens 1 na dit schooljaar. Normaal zou ik dit jaar in mijn laatste jaar van de middelbare zitten, maar ik kreeg wat problemen waardoor het beter was om minder (en uiteindelijk helemaal niet meer) naar school te gaan.
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Oh ja, ik speel natuurlijk ook Takje. En met hem wil ik als tweede posten, nadat ik het beginpost met Leafje heb geplaatst. Dus nog allemaal niet reageren voordat Takje heeft gereageerd! (Ik zal het ook nog in de post van Leafje zetten ;3) En doe lekker rustig aan, niet dat ik weer een post schrijf, post er weer iemand, moet ik mijn post aanpassen, post er weer iemand, moet ik weer alles aanpassen.. Dus doe lekker rustig aan allemaal! ^^