Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten
Maar ik vraag me eigenlijk wel af hoe jullie Takje zien... Zien jullie hem als een tak, gewoon, een tak? Of een kat? xD
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Mij maakt het ook echt niet uit xD Welke van de twee zal ongemakkelijker en hilarischer zijn?
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
xD Oké, als San dat ook vind mag Storm de ceremoniemeester zijn ^^
Mathias
.. Ik kan niet kiezen xD Wacht, ik vraag Takje! ^^ *Vraagt aan Takje* Hij weet het ook niet..
Mathias
Arg, ik kan geen leuke foto vinden van een calico cat met een tak... >,< Ook omdat ik het voor vandaag even als ava wil gebruiken en er in dat formaat nauwelijks foto's zijn....
EDIT: ff een editje, anders post ik heel veel achter elkaar xD Zien jullie Takje als levend of niet? Want ik weet het zelf eigenlijk niet zo goed. Ook omdat ik zelf de posts van Takje ga doen, moet ik wel weten of het nou echt levend is of gewoon een verbeelding van Leafje.. Zelf denk ik dat de verbeelding van Leafje, dat Takje écht leeft, wel het leukst is..