Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 I never thought...(Darkstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 8:24 pm

Zijn ogen keken uit over het gore shadowclan gebied. Hij miste de bergen nu al, de sneeuw de vorst. Hij gaapte, hij was er klaar mee, klaar met leven maar waarom stond er nog een glimlacht op zijn gezicht?. Zuijn poten zaten onder de vieze kleverige modder en zijn snuit was gevuld met shadowclan stank. Berwald was weg, tino was weg en nu was ook Sweety weg. Zij hart was weg, alles was weg!. Hij had alleen zijn macht nog, alleen zijn gebroken glimlach nog. Zijn leven was pointless, het enige dat hij nog deed was zitten, en zijn gebied bewaken, verder niks. De enige die hij nog had waren emil en lukas..al werd emil ziek...erg ziek. Lukas doet wat hij kan om hun broertje te redden maar zelfs mathias zag in dat het hopeloos werd. Langzaam ging hij zitten toen hij iemand aan hoorde komen "Oh hoi...shadowclanner" mauwde hij zonder enig vorm van interesse
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:06 pm

Waarom was ze hier nog? Zou Storm nog terugkomen? Zou ze hem ooit nog zien? De zwarte leadster gromde onder haar adem door. Zo moest ze niet denken. Hij zou heus wel terugkomen... Right? Zou hij een poes gevonden hebben die beter was dan zijzelf? Hoewel Dark normaliter haar hoofd goed op orde had, konden deze ietwat paranoïde gedachten toch haar brein binnensluipen. Hoe erg ze zichzelf ook wijsmaakte dat het niets was, kon ze dit toch echt niet wegkrijgen, hoe erg ze ook probeerde. Ze had nauwelijks in de gaten dat ze tegen een Rogue aanliep.. Wacht. Spoel eens even twee seconden terug. ROGUE? Wat deed een Rogue op Shadowclanterrein? Darkstar kwam snel uit haar gedachten, waarna ze met een strakke, oranje blik naar de inbreker keek. "Oh hoi...shadowclanner" Ze gromde. "What do you think you're doing here... Rogue?" Ze liet eenzelfde pauze vallen die hij ook had gebruikt. Tssk. Wat was het toch met binnenvallers en Shadowclanterrein?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:12 pm

"What do you think you're doing here... Rogue?" mauwde de poes. Mathias grijnsde "Zitten, darkstar" Hij keek op, een grijns op zijn gezicht. Zijn helse ogen ontmoette die van Darkstar, de leadster was duidelijk verward. Hij stond op en stapte in haar richting, hij torende bovende de zwarte poes uit "Leader van shadowclan huh"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:19 pm

"Zitten, darkstar" Hij gaf haar een grijns. Tss. "Jij en velen anderen. Maar waarom hier? Je hebt zelf waarschijnlijk ook een práchtig territorium met voldoende plekken om uw royal arse op neer te zetten." De kater stond op en stapte in haar richting. Damn. Hij was groot. Waarom was ze ook alweer zo klein? Urgh. "Leader van shadowclan huh" Ze haalde een wenkbrauw op. "Ja. Gefeliciteerd. Je hebt het goed geraden. U mag nu een prijs uitzoeken... Either go the fuck home or go blind. You pick." Wat een vervelende, uitdagende kater. Wat moest ze hier nou mee. Ze had betere dingen te doen. Zoals.... Nah, nevermind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:25 pm

Hij lachte, duidelijk niet onder de indruk van haar sarcasme "Als ik mij goed herinner sprak ik je deputy nog...wanneer was het een maan geleden" hij grijnsde weer "Ik bood aan je te helpen. In jullie kleine oorlogjes you know. clan oorlogjes" hij zuchtte "Ik ken de clans beter dan elke andere rogues en ik ga je helpen hier in. Waarom hoor ik je denken" even was het stil "Wolfstar. Ik wil wraak, maar dat is wat anders. Dus ehm...hoe zeg ik dit netjes....ik ga me er mee bemoeien want je kunt alle hulp gebruiken geloof me. Wij berg katten kunnen heel wat aan"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:33 pm

De kater lachte droog. "Als ik mij goed herinner sprak ik je deputy nog...wanneer was het een maan geleden" hmm... Leopard had het niet aan haar gemeld. "Ik bood aan je te helpen. In jullie kleine oorlogjes you know. clan oorlogjes" De rode kater zuchtte. Hij was duidelijk niet onder de indruk van de Clans. "Ik ken de clans beter dan elke andere rogues en ik ga je helpen hier in. Waarom hoor ik je denken" even was het stil "Wolfstar. Ik wil wraak, maar dat is wat anders. Dus ehm...hoe zeg ik dit netjes....ik ga me er mee bemoeien want je kunt alle hulp gebruiken geloof me. Wij berg katten kunnen heel wat aan" Dark hield even stil, de woorden rustig in zich opnemend. Ze kon inderdaad alle hulp gebruiken... "Ik wens dat ik had kunnen zeggen dat ik geen hulp nodig had, maar het is wel zo en ik ga er niet om liegen. Ik heb alle hulp nodig die ik kan krijgen. Dus ik neem deze kans met beide poten aan. Niet dat ik een keus heb, natuurlijk." Ze pauzeerde kort. "Maar ik moet dan, obviously, wel weten met wie ik te maken heb." De zwarte leadster bestudeerde de kater. Hij had een gezicht waarop pijn in hoofdletters geschreven stond. Hij had een dikke vacht, misschien was hij rond de twee jaar? Een sterke kater, dat zeker. Een goede bondgenoot om te hebben, dat zeker. Dark gaf een knikje. "Tell me, wat weet je al?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:42 pm

"Ik wens dat ik had kunnen zeggen dat ik geen hulp nodig had, maar het is wel zo en ik ga er niet om liegen. Ik heb alle hulp nodig die ik kan krijgen. Dus ik neem deze kans met beide poten aan. Niet dat ik een keus heb, natuurlijk." mauwde de poes "Maar ik moet dan, obviously, wel weten met wie ik te maken heb.". Mathias knikte vol begrip voor haar vraag. "Tell me, wat weet je al?" ging ze verder voordat mathias kon antwoorden. "1 vraag te gelijkertijd" mauwde hij lachend "Ik ben Mathias, uit het hoge noorden. Ik heb daar een vrij groot gebied, met katten die zouden wilen sterven voor mij en hun gebied." even bleef hij stil "Ik heb daar al wat...wat gevechten met andere concurrenten als Berwald en Jack. Al leefde jack niet in de bergen." hij grijnsde "Hij is Wolfstar's vermiste broer ofzoiets..ik heb hem gedood een week terug. Maar daar wil ik verder niet over praten. Wat er speelt tussen mij en wolfstar speelt hou ik liever prive" de kater zuchtte kort "En wat ik weet?, dat je thunderclan wilt aanvallen, leafstar heeft storm vast en je clan aanaangevallen. Windclan steund je maar je vertrouwd ze niet erg goed volgens mij. Maar 1 ding kan ik je verzekeren, mij kun je vertrouwen, voor 100%." mauwde hij vol trots terwijl zijn blik die van dark ontmoette
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:49 pm

De kater lachte luchtig. "1 vraag te gelijkertijd" Darkstar zou er bijna zelf ook van gaan grijzen. "Ik ben Mathias, uit het hoge noorden. Ik heb daar een vrij groot gebied, met katten die zouden wilen sterven voor mij en hun gebied." Dark knikte, diep in zijn lichtblauwe ogen kijkend. "Ik heb daar al wat...wat gevechten met andere concurrenten als Berwald en Jack. Al leefde jack niet in de bergen." hij grijnsde "Hij is Wolfstar's vermiste broer ofzoiets..ik heb hem gedood een week terug. Maar daar wil ik verder niet over praten. Wat er speelt tussen mij en wolfstar speelt hou ik liever prive" Darkstar opende haar ogen wijd, maar herstelde zich snel. Gedood? Als zij met de moordenaar van haar broer samen zou werken, zou het nooit meer goedkomen tussen Wolf en haar... Maar als ze deze hulp niet aannam zou er geen kans meer komen om het goed te maken met Wolf. "En wat ik weet?, dat je thunderclan wilt aanvallen, leafstar heeft storm vast en je clan aanaangevallen. Windclan steund je maar je vertrouwd ze niet erg goed volgens mij. Maar 1 ding kan ik je verzekeren, mij kun je vertrouwen, voor 100%." De kater sprong bijna open van trots. "Watch it, young man, your pride is so big it's nearly gonna burst." ze keek weg. "Je moet scherp blijven. Geen emoties doorlaten dringen. Alleen zo kun je het winnen." ze grijnsde. "Maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 9:59 pm

"Watch it, young man, your pride is so big it's nearly gonna burst." mauwde darkstar. Mathias keek verbaast en wou in verdediging maar darkstar begon al te spreken "Je moet scherp blijven. Geen emoties doorlaten dringen. Alleen zo kun je het winnen."Maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk." de poes grijnsde terwijl mathias haar alleen maar aanstaren "Dat hoef je inderdaad niet. Mijn trots is wat mij gaande houd, het laatste wat ik heb en de enige reden waarom mijn hart nog klopt" mauwde hij een beetje uitdagend. Hij grijnsde "Maar ik denk niet dat ik je moet uitleggen wat trots betekend he" hij deed een stap naar voren om nog oger boven haar uit te torenen "Ik heb anders veel over jou en je vrienden gehoord" mauwde hij "Echt een leuk verleden had je niet right" de kater ging zitten "Nou wil ik me nergens mee bemoeien natuurlijk" hij gaf de poes een knipoog "Volgens jou ben ik maar een opschepperige rogue de zich overal mee bemoeit am i right?" de kater lachte zijn ogen nog altijd op de poes gericht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 10:14 pm

"Dat hoef je inderdaad niet. Mijn trots is wat mij gaande houd, het laatste wat ik heb en de enige reden waarom mijn hart nog klopt" Darkstar keek hem bijna medelijdend aan. "Just wait young man, you'll find out one day" mutterde ze zachtjes. "Maar ik denk niet dat ik je moet uitleggen wat trots betekend he" Dark's grijns vervaagde. "Ik heb anders veel over jou en je vrienden gehoord" Waar had hij dat dan wel niet vandaan? "Echt een leuk verleden had je niet right" de kater die de naam Mathias droeg ging weer zitten. "Nou wil ik me nergens mee bemoeien natuurlijk, volgens jou ben ik maar een opschepperige rogue de zich overal mee bemoeit am i right?" De kater gaf haar een knipoog na, waarna hij weer ging staan, nóg dichter bij haar, zodat hij nog hoger boven hem uit torende. Ze kon zijn warme adem tegen haar vacht aanvoelen. Ze keek hem niet aan. Hij had net haar enige zwakke punt weten te raken. Zou hij ook alles weten? Over haar broer, over Auburn, over Scarlet, over Green? Haar hele verleden? Ze keek hem met verzachte amberen ogen aan. "De manier waarop je praat doet me denken aan een ... vriend van me." De manier waarop de kater stond deed haar inderdaad wel iets denken aan Storm. Dezelfde statige, zelfverzekerde houding, die pijn verborg die geen enkele kat had mogen voelen. De bijna koninklijke manier van praten. De 'ik-tegen-de-wereld' mentaliteit. Dark voelde een steek van medelijden met de kater, terwijl ze bijna niets over hem wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 10:21 pm

. "De manier waarop je praat doet me denken aan een ... vriend van me." Mauwde de poes. Mathias grijnsde hij wist ongeveer over wie ze het had, stormheart. Hij grijnsde "Nu ben ik natuurlijk beter dan stormheart..of hoe moet ik het zeggen awesomer" hij lachte speels terwijl hij om hem heen keek "Ik heb een idee, aangezien jij de bergen niet in gaat, da overleef je echt niet kom ik wel naar shadowclan voor overleg enzo, ik beloof iedere keer in mijn eentje te komen" mauwde hij verder "Maar ja, ik ben erg onder de indruk van Shadowclans geschiedenis, met lightsun en jou.Echt..wonderbaarlijk!" mauwde hij vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 10:28 pm

"Nu ben ik natuurlijk beter dan stormheart..of hoe moet ik het zeggen awesomer" Ze glimlachte ietwat droevig. Ze miste de kater. Heel erg. "Ik heb een idee, aangezien jij de bergen niet in gaat, da overleef je echt niet kom ik wel naar shadowclan voor overleg enzo, ik beloof iedere keer in mijn eentje te komen" Dark knikte. Ze dacht alleen dat dat wel duidelijk was...? "Maar ja, ik ben erg onder de indruk van Shadowclans geschiedenis, met lightsun en jou.Echt..wonderbaarlijk!" Ze haalde een wenkbrauw op. "Ik ben niet gevoelig voor vleierij, maar dankje." ze gaf een zwiep met haar staart. "I wished I could say the same about your history, but I don't know anything about that." De altijd serieuze leadster gaf een klein, oprecht glimlachje. Ze vond het op de een of andere manier fijn om met de kater te praten. Alsof ze geen zorgen meer had. "Maar ik neem aan dat je voor je hulp wel wat terugwilt. Nobody works for free." Hoe sympatiek de kater ook was, ze moest zakelijk blijven. Anders kwam ze nergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimema nov 07, 2016 10:39 pm

"Ik ben niet gevoelig voor vleierij, maar dankje." mauwde de poes met een zwiep van haar staart "I wished I could say the same about your history, but I don't know anything about that." ging ze verder maar vorat de kater kon andwoorden sprak ze verder "Maar ik neem aan dat je voor je hulp wel wat terugwilt. Nobody works for free.". Mathias grijnsde "Ik hoef niks anders dan te kunnen vechten, en natuurlijk mijn geliefde beschermen." mauwde hij met oprechte trots. "Maar over mijn history, het is dat ik graag praat oven mijn overwinningen" hij grijnsde kort "Ik werd geboren, mijn moeder verliet ons, mijn vader werd vermoord door wolfstar. Ehm ik lukas en berwald trokken weg en stichten en groep, en ruzie kwam, berwald verliet me, ik doodde bijna mijn beste vrienden omdat ze weg wouden lukas bleef. Veel oorlogen tussen mij en berwald vonden plaats en mijn groep groeide uit tot een super grootte groep. Ik zou het graag in details willen uitleggen maar niet nu. Laten we dat bewaren voor later"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimedi nov 08, 2016 7:26 am

"Ik hoef niks anders dan te kunnen vechten, en natuurlijk mijn geliefde beschermen." Dark gaf een afwezig knikje, voordat de kater een heel verhaal afstak. "Maar over mijn history, het is dat ik graag praat oven mijn overwinningen" De kater gaf haar een grote grijns. "Ik werd geboren, mijn moeder verliet ons, mijn vader werd vermoord door wolfstar. Ehm ik lukas en berwald trokken weg en stichten en groep, en ruzie kwam, berwald verliet me, ik doodde bijna mijn beste vrienden omdat ze weg wouden lukas bleef. Veel oorlogen tussen mij en berwald vonden plaats en mijn groep groeide uit tot een super grootte groep. Ik zou het graag in details willen uitleggen maar niet nu. Laten we dat bewaren voor later" Wat een lekker karakter had deze kater. Wow. Super. Ze was met een maniak in zee gegaan. "Ok, is er nog iets anders wat ik zou moeten weten?"

-echt heel weinig zelf getypt voor deze maar who cares whahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitimedi nov 08, 2016 4:07 pm

"Ok, is er nog iets anders wat ik zou moeten weten?" mauwde darkstar. Mathias grinnikte terwijl hij opstond "niet veel behalve dat ik en mijn groep sterk zijn. We vechten met bergleeuwen, homden groter dan jij je kunt bedenken en winters zo koud niemand van alle clankatten zouden kunnen overleven."mauwde hij trots, zijn blik op hun teritorry "en oja ik kan zwemmen, echt...echt heel goed" mauwde hij alweer vol trots " ik weet eigenlijk niet echt hie dat kan maar ik kan het" even leek de kater verward. . .
n.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I never thought...(Darkstar) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I never thought...(Darkstar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: