Warrior Cats
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Warrior Cats
Verandert je leven.*
*Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts



Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 23. Dit aantal is bereikt op za aug 14, 2021 8:04 am.
Staff
Season
18° - 26°
Zomer. Het is warmer, er is een overvloed aan prooi. De ultieme tijd om aan te sterken na een strenge winter!
Word Counter
Word Length: 0

 

 I never thought...(Darkstar)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 08, 2016 6:26 pm

De kater gloeide van trots. Dark gaf een korte 'tss'. "niet veel behalve dat ik en mijn groep sterk zijn. We vechten met bergleeuwen, homden groter dan jij je kunt bedenken en winters zo koud niemand van alle clankatten zouden kunnen overleven." Dark volgde zijn trotse blik. Alle awkwardness smolt weg als sneeuw voor de zon. "en oja ik kan zwemmen, echt...echt heel goed" ...Riverclan? Eh. Nee. " ik weet eigenlijk niet echt hie dat kan maar ik kan het" De kater keek verward. De leidster kon het niet laten om te lachen. "Nou, een handige vaardigheid om te hebben!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 08, 2016 7:05 pm

"Nou, een handige vaardigheid om te hebben!" zij de poes lachend. Mathias glimlachte voor het eerst oprecht in hun gesprek "Als jij het zegt" hij keek haar aan, en was sweety en emil al weer vergeten, hij grinnikte "Ik denk alleen niet dat ik er veel aan heb in een gevecht Wel in de bergen, er zijn daar veel tunnels die zo nu en dan vol stromen met water, vooral in de zomer." Met een vrolijke glans in zijn ogen keek hij rond , hij raakte gewend aan shadowclan gebied, de modder aan zijn poten en zijn door gesmolten sneeuw natte vacht. Na een tijdje begon hij het door te krijgen,waarom shadowclan hier zijn gebied had. Makkelijk om in te verdwalen, te verdrinken en moeilijk het kamp te vinden. Tot zijn schrik begon het al donker te worden, hoe kon hij in het donker terug de bergen in!. Hij zuchtte, als hij optijd terug wou zijn zou hij nu moeten vertrekken, het was wel een twee soms drie dagen langer reis om hier te komen!. Maar hij wou nog niet terug, hij wou bij dark blijven, hij wou haar laten lachen, hij wou zelf weer lachen. Het was duidelijk dat de twee verdriet aan het verbergen waren, darkstar miste stormheart natuurlijk. "Ik weet zeker dat hij terug komt" mauwde hij zacht "Stormheart" hij grinnikte "Die kater weet wel hoe hij zichzelf ergens uit moet praten of vechten, met zijn rare accentje" hij grijnsde en keek darkstar aan met een lieve maar ook ergens uitdagende blik vol blijdschap...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 08, 2016 10:30 pm

"Als jij het zegt" De kater keek haar met een vriendelijke blik aan. "Ik denk alleen niet dat ik er veel aan heb in een gevecht Wel in de bergen, er zijn daar veel tunnels die zo nu en dan vol stromen met water, vooral in de zomer." Dark gaf een korte lach. "Nou, dan is het wel handig ja!" De kater keek in de rondte met een lach op zijn gezicht. Ze kon hem niet goed lezen. Hij zag eruit als een kater die veel pijn had geleden in zijn leven, maar toch nog kon lachen. Dark schrok op van het geluid van krekels. Was het al zo laat? "Ik weet zeker dat hij terug komt" Dark gaf hem een verbaasde blik. "Stormheart" Mathias gaf haar een grinnik. "Die kater weet wel hoe hij zichzelf ergens uit moet praten of vechten, met zijn rare accentje" Dark lachte aan de herinnering van Storm met zijn aparte taalgebruik. "Er is awesome genoeg ervoor" aapte ze Storm na. "Hey, maar niet om een partypooper te zijn ofzo, maar moet jij niet terug? Het is best lang reizen naar Rogue territory."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 16, 2016 10:12 pm

Hij zuchtte,zijn ogen vol plezier "I know, ik denk dat ik ergens moet gaan overnachten" hij keek om zich heen "Misschien heeft leafje nog wel een plekje" mauwde hij grappend terwijl hij zijn ogen over de poes liet vallen om duidelijk te maken dat het een grap was. "Ach ja, ik moet er maar aan wennen die reis te maken, als ik je wil gaan helpen.". Zijn diepe blauwe ogen straalde van trots en kracht. "Ik doe het graag, die reis afleggen. Als ik weet dat jij en shadowclan daar staan om me te helpen" het was spottend bedoeld..maar ergens ook weer niet...hij wou bij haar blijven, haar helpen. Er was iets met de poes...wat hem vrolijk maakte...iets wat hij al lang niet meer gevoeld had....
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 17, 2016 11:58 am

mathias no
De kater zuchtte komisch. "I know, ik denk dat ik ergens moet gaan overnachten" Mathias keek om zich heen, alsof hij nadacht. "Misschien heeft leafje nog wel een plekje" Dark lachte. "Ach ja, ik moet er maar aan wennen die reis te maken, als ik je wil gaan helpen.". Dark keek met haar amberen ogen naar de kater voor haar. "Ik doe het graag, die reis afleggen. Als ik weet dat jij en shadowclan daar staan om me te helpen" De poes gaf een warme glimlach. "Je mag anders ook in het kamp blijven. Ik zou niet willen dat er iets met mijn bondgenoot zou overkomen." Zei ze dat nou echt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 22, 2016 6:49 pm

"Je mag anders ook in het kamp blijven. Ik zou niet willen dat er iets met mijn bondgenoot zou overkomen." mauwde de poes. Mathias grijnsde zijn ogen speels alsof al het verdriet was weg ge spoelt bij zij nieuwe blijdschap. "Klinkt goed, kan ik is een clan goed bekijken" mauwde hij energiek. Waarom voelde hij zich zo, in de buurt van de poes.....waarom wou hij bij haar blijven?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkstar
Administrator & Leader
Darkstar


Real Name : Izza
Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil
Aantal berichten : 1675
Registratiedatum : 31-03-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : In Isis' maag

Cat Profile
Gender: Female
Age: || 38 moons ||
Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 29, 2016 6:28 pm

"Klinkt goed, kan ik is een clan goed bekijken" Dark gaf een zwachte grijns. "Volg mij dan maar"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mathias

Mathias


Real Name : Sannanas
Other Accounts : Wolfstar , stormheart
Aantal berichten : 861
Registratiedatum : 15-04-16
Leeftijd : 21
Woonplaats : Waar honden zijn duh

Cat Profile
Gender: Male
Age: 25 moons ||| 2 jaar
Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!

I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 26, 2017 10:01 pm

hij knikte en stond op "Maar al te graag" mauwde hij. Mathias keek de poes een tijdje aan, waarom .. wat..hoe..hij wou zo graag bij haar zijn, de eerst gore shadowclan leek nu wel de geur van roze en het ooit zo darke shadowclan gebied leek in eens stukke mooier, zo met de leadster er in. Zijn hart begon sneller te kloppen, haar zwarte pels was zo...zo mooi. Hij schudde zijn kop..sweety...maar zij was weg...zijn blik viel weer op darkstar...misschien..kon hij het dan toch proberen?...sweety was tenslotte de gene die hem had verlaten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I never thought...(Darkstar)   I never thought...(Darkstar) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I never thought...(Darkstar)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Herb Hero {&Darkstar}
» Darkstar
» A normal day out || darkstar ||
» Oh noes ll Darkstar
» Who are you, your looking like a stranger [Darkstar]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan :: ShadowClan Territory-
Ga naar: