Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
jA CAMILLA ALS IK DAT MAILTJE OP HOWRSE NOOIT NAAR JE GESTUURD HAD WAS DIT ALLEMAAL NIET GEBEURD HAHAHA
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ohh, dacht dat het al wat ouder was omdat jullie elkaar al zo goed kennen!
Dit is niet zo'n grote site waardoor je elkaar beter leert kennen ^^
@Darkstar JAAHHH <333 GELUKKIG HEETTE IK GRIJZE JAGER ZODAT JIJ EEN MAILTJE STUURDE XD
Ja, klopt. Op grote sites duurt het soms maanden voordat je als het ware 'ingeburgerd' bent.
Al had ik dat helemaaaal niet met Dreamhorses 5 jaar geleden, daar kwam ik ook helemaal als noob en iedereen was daar zo aardig, ook al was dat toen ook nog echt een heel groot forum. Nu is het dood.
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Nee, ik kende deze mensen helemaal niet toen ik hier kwam (':
Je kende mij stiekem al wel een beetje xD
Huh waarvan dan?
xD Op WCNL had je toch dat account, Duststripe? Dat was de moeder van Chestnutkit xD
Nee jong, ik zit niet op WCNL (':
Ja ik heb inderdaad op nog een WC forum gezeten ergens met Whirl (': Was die ook van jou?