Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten
ze is ook heel lief en vriendelijk tegen iedereen, behalve tegen een enkel niet en als je haar uitdaagt
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
En Twisted? Ik heb het gevoel dat jullie al een topic zijn gestart zonder mij xD Ik heb nog helemaal niet naar een topic gekeken in SC hoor xD
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Ja je was weg en Sanne besloot gewoon te reageren! Dus je kan er nog gewoon inspringen hoor (;
Graytalon maakt zich wel zorgen om Twis, maar hij weet nog steeds niet wat hij met hem aanmoet.
Waarom zijn er eigenlijk twee Nederlandse Warrior Cats fora?
De een, die grote, bestaat al 6 jaar, maar ik vond het fijner om op een klein forum te RPG'en (en de mensen daar zijn ook niet zo heel aardig) Dus toen heb ik met Camilla een forum aangemaakt, en dat was deze :') En toen kwamen er allemaal mensen en nu is het druk hahaha
Waarom zijn er eigenlijk twee Nederlandse Warrior Cats fora?
Volgens mij is dit forum vooral opgericht omdat men het andere forum te druk vond (Heb ik in elk geval overwogen toen ik me hier registreerde) En ook deels omdat men zich hier meer op zijn gemak voelt.
ik zit niet op die andere, dus heel veel kan ik ook niet oordelen
Ramblepaw
Real Name : Miri Aantal berichten : 86 Registratiedatum : 07-07-16
Cat Profile Gender: Female Age: 6 Moons Status: Everything that broke, leave it to the breeze.