Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten
Handel maakt niet uit, het is alleen vervelend want de Britse koers gaat omlaag, dus worden wij voor de Britten duurden en zullen wij minder naar Engeland exporteren.
Silentpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Vanalles xD Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Cat Profile Gender: Female Age: ... ten moons miss ... Status: ... .-.
Maar het was ook maar een hele kleine meerderheid. De helft van het land is niet blij. +er heeft 28% niet gestemd en die verwachten volgens mij niet dat het serieus zou gebeuren.
Trouwen breaking news mensen: Ik heb zonet gewoon een work-out gedaan. Like wuttttt. Ik heb hardgelopen en een paar buikspieroefeningen gedaan en ik vond het hardlopen eigenlijk best chill terwijl ik vroeger echt een bloedhekel aan hardlopen had lol. Moet toch een beetje in shape komen voor september, ik wil wel er een beetje fit uit zien als ik naar de uni ga. Maar ik denk dat ik dat hardlopen wel kan volhouden, ik vond het helemaal niet zo erg. Nu opbouwen en kijken hoe ver ik kom.
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za jun 25, 2016 12:04 am
Da moment da je je vader vraagt om een liedje en hij je al zijn favoriete liedjes laat zien en liedjes die daarop lijken, liedjes die hij denkt dat jij leuk vind, oude liedjes, geweldige gitaristen, geweldigen zangers en zangeressen. en dan zit je daar 2 uur naar muziek te luisteren...
Cuckoopaw
Aantal berichten : 42 Registratiedatum : 16-06-16
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za jun 25, 2016 9:19 am
Fernpaw schreef:
Da moment da je je vader vraagt om een liedje en hij je al zijn favoriete liedjes laat zien en liedjes die daarop lijken, liedjes die hij denkt dat jij leuk vind, oude liedjes, geweldige gitaristen, geweldigen zangers en zangeressen. en dan zit je daar 2 uur naar muziek te luisteren...
Als het leuke muziek is, is dat toch geen probleem? xD
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za jun 25, 2016 10:39 am
Goeiemorgen people
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za jun 25, 2016 10:47 am
Morning :3
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za jun 25, 2016 10:51 am
morning!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za jun 25, 2016 10:55 am
Zo, ik ben er weer xD Gister weer een drukke dag gehad, met schoolfeest ^^ xD
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 za jun 25, 2016 10:56 am
cool
ik ga nu maar eens posten X(
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...