Algemene Onzin Topic 2.0
+29 Ivy
Rose
Hawkflight
Silentpaw
Hummingbird
Smokestar
Sunstream
Mothleaf
Differentsilence
Feathermist
Mathias
Sweety
Dawnblaze
Winterpaw
Stormheart
Cuckoopaw
Leopardwing
Pumpkinpaw
Smokingpaw
Fernpaw
Wolfstar
Crowcry
Wrenpaw
Dappleheart
Whirlpool
Dreamcatcher
Darkstar
Leafstar
Lynxpaw
33 plaatsers
Auteur Bericht Whirlpool Admin istrator & Deputy
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 4:35 pm Live paardensport joehoe Zijn er ook belgen hier? You suck jullie staat laatste en Nederland staat eerste!
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Cuckoopaw
Aantal berichten : 42Registratiedatum : 16-06-16 Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 4:51 pm Waarom ben ik ook alweer Homestuck dingen aan het bedenken voor mijn niet-Homestuck OCs? xD
Whirlpool Admin istrator & Deputy
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 6:09 pm
Gast Gast
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 6:38 pm
Fernpaw
Aantal berichten : 757Registratiedatum : 27-04-16Cat Profile Gender : Female Age : 7 moons Status : on a adventure ! Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 6:46 pm En toen was groot Brittannië weg uit de Europese unie!
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 6:50 pm
Silentpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : Vanalles xDAantal berichten : 417Registratiedatum : 27-04-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Female Age : ... ten moons miss ... Status : ... .-. Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 6:53 pm Fernpaw schreef: En toen was groot Brittannië weg uit de Europese unie! Holy shit ik lees het net
Fernpaw
Aantal berichten : 757Registratiedatum : 27-04-16Cat Profile Gender : Female Age : 7 moons Status : on a adventure ! Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 6:54 pm Nou ja , ze zaten niet vast aan het continent, ze betaalde niet met de euro, je moet door een grens cotrole....jup zo erg hoorde ze er nog nie bij. Omfg ongeveer 1350 euro per Nederlander vertrekt nu uit iedereens portemonnee. Die rot britten!!!!!
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 7:12 pm Pffft. Het is wel een beetje een drama. Heb alleen maar nadelen gehoord.
Silentpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : Vanalles xDAantal berichten : 417Registratiedatum : 27-04-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Female Age : ... ten moons miss ... Status : ... .-. Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 7:57 pm Inderdaad! En er komt waarschijnlijk weer een referendum voor Schotland als het doorgaat... Ook voor Noord-Ierland volgens mij
Fernpaw
Aantal berichten : 757Registratiedatum : 27-04-16Cat Profile Gender : Female Age : 7 moons Status : on a adventure ! Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 8:25 pm Ik heb wel voordelen gehoord hoor
Real Name : RenskeOther Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & IvyAantal berichten : 1529Registratiedatum : 19-04-16Leeftijd : 26Cat Profile Gender : Male Age : 28 moons Status : Happy as hell Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 8:26 pm Die willen dan onafhankelijk worden toch?
Leopardwing Deputy
Real Name : SanOther Accounts : VocalcordAantal berichten : 366Registratiedatum : 12-04-16Woonplaats : Ergens en nergensssCat Profile Gender : Female Age : 36 Status : Im...Happy very happy Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 8:29 pm Silentpaw schreef: Fernpaw schreef: En toen was groot Brittannië weg uit de Europese unie! Holy shit ik lees het net ze gaan het niet halen zoiezo finacieel niet
Fernpaw
Aantal berichten : 757Registratiedatum : 27-04-16Cat Profile Gender : Female Age : 7 moons Status : on a adventure ! Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 8:30 pm Nu engeland weg is van de Europese handel , kunnen buitenlandse bedrijven meer interesse hebben in nl in plaats van engeland
Silentpaw
Real Name : IzzaOther Accounts : Vanalles xDAantal berichten : 417Registratiedatum : 27-04-16Leeftijd : 22Woonplaats : BredaCat Profile Gender : Female Age : ... ten moons miss ... Status : ... .-. Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 vr jun 24, 2016 8:40 pm Fernpaw schreef: Nu engeland weg is van de Europese handel , kunnen buitenlandse bedrijven meer interesse hebben in nl in plaats van engeland Handel maakt niet zoveel uit hoor, wij drijven toch ook handel met Noorwegen die niet in de EU zitten?
volgens mij tenminste ahahaha
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0
Algemene Onzin Topic 2.0