Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 21, 2016 5:18 pm
Dawnblaze schreef:
Winterpaw schreef:
Dawnblaze schreef:
En hij was immers altijd al een beetje raar geweest.
mijn baby :'(
Jij zei zelf dat ie raar was!
het doet nog steeds pijn xD
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 21, 2016 5:28 pm
HAHA hahahaha lkkr voor je izza. Posts komen hopelijk vanavond!
Pumpkinpaw Deceased ✞
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 19-06-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: You can't touch me, I'm hiding, but I'll be behind you in your shadow Status: Dead
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 21, 2016 5:36 pm
mensen ik verdien een applausje... ik heb binnen 24uur gepost! xD sorry trouwens voor de mensen die al 6 jaar zitten te wachten, ik ga mijn best doen! ^^
Pumpkinpaw Deceased ✞
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Other Accounts : Hummingbird Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 19-06-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: You can't touch me, I'm hiding, but I'll be behind you in your shadow Status: Dead
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 21, 2016 5:45 pm
https://www.youtube.com/watch?v=K8E_zMLCRNg
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 21, 2016 6:42 pm
Op mijn eerste forum had ik op mijn hoofdaccount niet eens 500 berichten xD En dat was een vol jaar actief!
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di jun 21, 2016 6:45 pm
Lol.
Ik snap ook niet hoe Sanne al die accounts van haar ook al zoveel berichten op heeft!? Ik post toch voor mijn gevoel ook best wel veel en ik heb iets van 800 posts op al mijn accounts samen denk ik lol.
Jij trouwens ook met Winterpaw, die heb je nog super kort en nu al meer dan 100 berichten. Hoe dan?