Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 7:46 pm
Ja, dat is waar, meestal is de smaak er heel snel af of is het kauwgompje gewoon te klein xD Ik stop ook altijd twee watermeloenkauwgomballen (klopt dat woord? xD) in me mond zodat er meer smaak aanzit en het groter is xD
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 8:20 pm
SORRYYY!! xD
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 8:26 pm
Je vergeet het steeds D:
Dappleheart
Real Name : Camilla ^^ Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Sweety, Crookshanks, Dreamcatcher Aantal berichten : 461 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens xD
Cat Profile Gender: Female Age: 28 Moons Status: Broken in my heart...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 8:30 pm
Ja... sorry... Dat komt ook omdat ik niet zo heel vaak inlog met Dapple en hij geeft niet aan dat daar gepost is, dus ik kijk er vaker overheen... Ik zal er beter opletten, beloofd ^^
Ik denk dat ik een beetje veel accounts heb...
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda