Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 7:11 pm
I am back again ^^ Sorry voor mij lange afwezighied van vandaag maar ik had eerst school (Dx) En daarna teken en schilder les dus jaaa xD
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 7:12 pm
teken en schilder les?
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 7:12 pm
YAAASSSS <333
Dreamcatcher
Real Name : Camilla xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist, Dappleheart & Sweety Aantal berichten : 258 Registratiedatum : 18-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In in huis.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 ma jun 20, 2016 7:18 pm
Ik HAAAT kauwgom!! xD Ik hou niet van pepermunt, veel te sterk. Maar meloenkauwgom is eigenlijk gewoon snoep xD Waar je op kan kauwen, in de ''vorm'' van een meloen en volgens mij moet het ook smaken als watermeloen maar het smaakt meer naar suiker xD Maar 't is wel lekker <33
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26