Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jun 16, 2016 8:08 pm
sHADOWCLAN mET HET AWESOMESTE TRIO ok dat klinkt raar VAN HET WOUD
Fernpaw
Aantal berichten : 757 Registratiedatum : 27-04-16
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: on a adventure !
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jun 16, 2016 8:09 pm
ik heb nog nooit geprobeerd vegetarier te zijn omdat in het wild worden die dieren toch opgegeten. Tijgers eten ook antilopen dus waarom mogen wij dan geen varken eten?
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jun 16, 2016 8:09 pm
Winterpaw schreef:
@Renske: Gefeliciteerd! @Camilla: Oh waarzegster, ga ik mijn pwweek halen?
Ehm... Ik heb eerst wat informatie nodig... Heb je goed geleerd?
Nee, kom in TC, we hebben katten nodig xD
@Cuckoopaw Ik was eerst ook flexitarier maar heb het niet vol kunnen houden omdat ik best wel heel erg van vlees houd. Maar een paar maanden geleden dacht ik, ik wil weer vegetarisch worden en tot nu toe heb ik het volgehouden ^^
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jun 16, 2016 8:10 pm
pRECIES sANNE
@cAMILLA: lOL NO
mAAR TIS PAS OVER 5 WEKEN OFZO
Cuckoopaw
Aantal berichten : 42 Registratiedatum : 16-06-16
Leafstar schreef:
@Cuckoopaw Ik was eerst ook flexitarier maar heb het niet vol kunnen houden omdat ik best wel heel erg van vlees houd. Maar een paar maanden geleden dacht ik, ik wil weer vegetarisch worden en tot nu toe heb ik het volgehouden ^^
Dat is precies de reden waarom mijn poging om flexitarier te worden mislukt is xD
Fernpaw
ik ben ook een geniuzzzz izza
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jun 16, 2016 8:12 pm
Fernpaw schreef:
ik heb nog nooit geprobeerd vegetarier te zijn omdat in het wild worden die dieren toch opgegeten. Tijgers eten ook antilopen dus waarom mogen wij dan geen varken eten?
Dat vind ik ook niet zo erg. Als erg gewoon normaal met het dier omgegaan word wil ik het op zich nog wel eten. Maar ik eet het ook niet meer omdat er tegenwoordig bijna overal rotzooi ingedaan word.
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jun 16, 2016 8:13 pm
En daarbij komt ook kijken, dat ik, als het weer zoiets word als vroeger dat we echt moeite moesten doen het dier te vangen en zo vind ik het ook best. Want dat is de natuur en het dier heeft vrij rondgelopen, dus een vredig leven gehad.
Fernpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do jun 16, 2016 8:13 pm
denk je da de tijger het boeit hoe die antilope geleeft heeft, tiger doesn`t care, if it`s hungry it`s hungry. tiger ain`T got time for that!.
nee grapje ik geef wel om hoe de dieren behandelt worden!
Winterpaw