Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten
Ik wil Whirls geschiedenis ook nog eens helemaal uitschrijven, maar daarvoor moet ik eerst al mijn topics een beetje bij zijn en alles even voor elkaar hebben.
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Nee is niet erg joh. Het gaat om het verhaal, niet dat er spelfouten in zitten oid. Ik ben altijd heel goed in stijlfouten maken. Ik lees mijn posts eigenlijk nooit na dus waarschijnlijk klopt de helft van de zinnen eigenlijk niet lol (':
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Ook niet mijn meest fantastische cijfer op mijn eindlijst *kuch*
Mijn hele eindlijst was niet zo daverend, maar ik ben geslaagd met maar één onvoldoende en ik had echt 2 verwacht en eigenlijk 3 dat ik een her moest doen. Maar wonder boven wonder had ik een voldoende gehaald op scheikunde en wiskunde B! alleen niet natuurkunde oeps
Wolfstar Leader