Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 15, 2016 6:56 pm
En Sweety............... Ook Frans xD
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 15, 2016 6:57 pm
wauw oki! ik heb een lijst: hawk en buzzard: italiaans matthias: deens lukas: noors fern: australisch storm:duits winter:russisch leafje: frans smoke:spaans lynx.amerikaans sweety: frans
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 15, 2016 6:58 pm
Ja maar sommige niet. En ik ben lui xD
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 15, 2016 6:58 pm
Guys help even kiezen Een boek of de strips van The walking dead?
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 15, 2016 7:00 pm
Ik ga trouwens Leafjes leeftijd een Moontje omhoog doen^^ Of zal ik een halve Moon doen? Hmm...
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 wo jun 15, 2016 7:01 pm
hahaahaa ik heb een uitleg voor het talen verschil: nog voor de nucliare ramp waren de clans zeg maar opgesplits en verspreid geraakt en in verschillende culturen gekomen met verschillende talen. later kwamen er een paar bij elkaar en vertelde over hun voorouders van clans en zo en de clans woorden weer opnieuw gecreerd. En nu jaren en jaren later worden die talen nog altijd gesproken door ouders op kind en da kind weer op zijn kinderen enz. er is wel 1 hoofdtaal (nederlands9 die iedereen kan spreken !
Winterpaw
Real Name : Izza Other Accounts : Ayayayayaya Aantal berichten : 364 Registratiedatum : 14-06-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Breda