Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten
Waren ze tam? Mijn cavia is tam en vindt het heerlijk om geknuffeld te worden (als je hem eenmaal hebt te pakken gekregen x3). Verschilt van cavia tot cavia zeker x3
Lynxpaw
Aantal berichten : 164 Registratiedatum : 15-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 7 moons Status: i am the hero!
ik heb er twee gehad , mambo (mijn eerste): hij was erg knuffelbaar ( na een jaar). hij stond je zelfs op te wachten en wou altijd knuffelen hij werd denk ik 3 jaar hij ging dood aan een hartaanval of longongsteking. hij was pluizig en zacht. mijn tweede heten chico , hij was een herrieschopper en een macho die het lekker vond onder zijn kinnetje geaaid te worden. hij was dan wel dominant naar mijn zusjes cavia`s hij was erg dapper en was voor niks bang. hij was wel erg druk en wild. hij werd 1 jaar en is pas geleden overleden. nu heb ik een konijn genaamd miffy, zij is erg knuffelbaar XD
Mothleaf Medicine Cat
Real Name : Fienbeest :3 Other Accounts : PRENK Aantal berichten : 56 Registratiedatum : 17-06-16 Woonplaats : Bij mijn swag-hebbende, übercoole, onwijs chille... Cavia :3
waarvan is het een oc of gwn zelf bedacht verhaal?
Fandom OC van Undertale (en dan weer van een bepaald "sub-fandom" dat hier te vinden is: klik) xD De engelenversie is gebaseerd op de menselijke versie van dat OC.
Lynxpaw
Ik heb teveel (niet goed genoeg uitgewerkte) OCs xD
//drops some more drawings of other people's OCs in here (WAARSCHUWING: grote plaatjes xD) :
Bovenste karakter is een origineel OC, de tweede is dezelfde als die tekening van daarnet, de derde is een AU versie van een OC uit hetzelfde sub-fandom als die tweede.
Lynxpaw schreef:
@Cuckoopaw al een idee voor welke clan het gaat worden? (niet opdringerig bedoeld ofz)
niet echt xD Mijn inspiratie is ver te zoeken (ik vraag me af waarom ik dit account eigenlijk heb aangemaakt xD)
Lynxpaw