Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 6 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 7:56 pm
Heartpaw schreef:
Sweety schreef:
Ik moet nog huiswerk maken.... >,< Wie begint ook te laat met zijn huiswerk? Ikke wel xD
ik ga helemaal me huiswerk vvoor morgen niet maken yolo
ik maak nooit hw en bovendien ga ik me ziekmelden morgen XD
Heartpaw
Real Name : San(ne) Other Accounts : Leoaprdgaze~ Vocalcord Aantal berichten : 116 Registratiedatum : 23-05-16 Leeftijd : 22
Cat Profile Gender: Female Age: 7 moons Status: Fine
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 7:57 pm
Matthias schreef:
Heartpaw schreef:
Sweety schreef:
Ik moet nog huiswerk maken.... >,< Wie begint ook te laat met zijn huiswerk? Ikke wel xD
ik maak nooit hw en bovendien ga ik me ziekmelden morgen XD
luccckkkyy x3
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 7:57 pm
Heartpaw schreef:
Sweety schreef:
Ik moet wel, anders moet ik nablijven :'( xD
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 7:58 pm
Hummingbird schreef:
tessa dan? lekker met die beugel xD
Ik hou het liever op twee
Stormheart Moderator
Aantal berichten : 746 Registratiedatum : 09-04-16
Cat Profile Gender: Male Age: 3 jaar Status: Mein gott i`m awesome!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 8:01 pm
@Heartpaw@Sweety hahahaha ja ik zei zo maandag " mam , vrijdag moet ik van 15:10 tot half vijf hw begeleiding, maar we hebben de laatste drie uur uitval dus moet ik drie uur in de aula zitten!". En mijn moeder antwoorde " Oei volgens mij heb je vrjdag in eens last van de paarse pokken , ik denk dat je thuis moet blijven..." en ik "Aw maar dan mis ik hw klas..." zij "Sorry meis". XD
Sweety
Real Name : Camillalalala xD Other Accounts : Leafstar, Sunstream, Feathermist & Dappleheart Aantal berichten : 568 Registratiedatum : 17-05-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Met Sweety! <3333
Cat Profile Gender: Female Age: 17 Moons Status: Sometimes he isn't the right guy for you...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 8:01 pm
x'D
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:09 pm
IK HEB VAKANTIE HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH
Hawkflight
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 25-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 14 moons Status: F**k off you bastard!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:39 pm
wren is zo fucking cute i definitely ship haar met lynx nu al !.
Whirlpool Administrator & Deputy
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 28 moons Status: Happy as hell
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:40 pm
Wren is mijn schattige baby. Ze is nog súper naïef haha (':
Hawkflight
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:41 pm
jup en storm is ook al zo cute tegenover haar ! ( omfg cuteness overloud!)
Real Name : Renske Other Accounts : Wrenpaw, Crowcry, Dawnblaze & Ivy Aantal berichten : 1529 Registratiedatum : 19-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:42 pm
Wren haalt gewoon de liefde bij iedereen naar boven haha (':
Ik heb al zo lang zitten nadenken over een Warrior naam voor haar, maar ik weet nog niets dat echt bij haar past.
Hawkflight
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:43 pm
ehm wrenwing , wrenfeather zoiets. ( fuck ik moet er ook een bedenken voor lynx!)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:45 pm
Ja ik had Wrenfeather zelf ook al bedacht, maar ik vind hem een beetje afgezaagd ofzo (': En toen dacht ik Wrenstrike of Wrendash, maar die vind ik weer te "agressief" voor haar ofzo.
Hummingbird
Real Name : Bianca of Isis, the choice is yours Aantal berichten : 1136 Registratiedatum : 13-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn RODE driewieler^^
Cat Profile Gender: Female Age: ℵ 38 Moons ℵ Status: ℵ My nightmares are usually about losing you ℵ
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:46 pm
wrenleaf xD nee laat maar hier ben ik slecht in xD
Hawkflight
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 do mei 26, 2016 9:47 pm