Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 5:04 pm
Ja... Maar het is wel vervelend dat het in het Engels is. Niet dat ik heel erg vast loop maar zo kan ik niet goed de grammatica leren..
Lukas
Real Name : Izza :3 Other Accounts : Darkstar, Silentpaw || Emil Aantal berichten : 224 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Bij mijn GROENE driewieler (͡° ͜ʖ ͡°)
Cat Profile Gender: Male Age: 23 moons Status: Stuck with that idiot -.-
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 5:04 pm
@Leafstar: Wist je dat het juist goed is om een taal vanuit een andere taal te leren? Dan leer je beide talen beter :3 En je hebt die notes altijd nog!
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 5:09 pm
Hoop het maar. Mijn ouders hadden ook al zo iets van, je moet op een cursus waar je Frans leert, dus niet op de computer eigenlijk. Maar nu ik dit heb ontdekt is het weer wat weggezakt en nu leer ik niet meer en ik snap niets van de grammatica omdat dat in Engels is... *sigh*
Hawkflight
Aantal berichten : 192 Registratiedatum : 25-05-16
Cat Profile Gender: Male Age: 14 moons Status: F**k off you bastard!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 29, 2016 5:09 pm
Dawnblaze schreef:
EEN FRYSKE CURSUS?? DAT MOETEN JULLIE ALLEMAAL DOEN