Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:25 pm
hahaahaaha
Darkstar Administrator & Leader
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:26 pm
Ohja: Ik had mijn kluisje opgeruimd xD Het is nu opeens netjes!
Wolfstar Leader
Real Name : Sannanas Other Accounts : Stormheart, Matthias Aantal berichten : 1887 Registratiedatum : 07-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : EuropaXD
Cat Profile Gender: Female Age: 32 moons || 8 lives || Status: if it ain`t making a profit, than it ain`t worth doing
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:27 pm
ik spreek liever nie over mijn kluisje..
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:27 pm
Ik sta een 6 op wiskunde dus ik kan nog een 3 halen om een 4,5 te blijven staan, dus dat is geruststellend. Maar ik moet wiskunde eigenlikk niet te slecht maken, omdat ik scheikunde ook al niet zo heel best heb gemaakt en natuurkunde ga ik toch al verneuken (weet ik nu al) en grieks is ook nog kiele kiele.
Maar ik heb iets van een 8 gehaald op Engels dus ik voel alsof ik mezelf mag belonen (':
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:28 pm
ik sta er een 3,1 voor , maar heb er laatst een 1 voor gehaald
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:30 pm
Wauw goed zo
Hoe kan je trouwens een één halen, dan moet je echt helemaal niets goed hebben. Dat is best knap hahaha (':
Wolfstar Leader
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:30 pm
jup ik had niks ingevuld
Smokestar Leader
Real Name : Marlie Other Accounts : Too much Aantal berichten : 933 Registratiedatum : 11-04-16 Leeftijd : 23
Cat Profile Gender: Male Age: ≿ 42 Moons ≿ 5 Lives Status: ≿ I am a fire spirit, I will burn all in my pad. Do not get in my way, all of those who do will burn in hell like I do.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:31 pm
Ik sta ook een 3 voor Wiskunde :'D ik haat me leven
Wrenpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:31 pm
En even fair to mention, ik heb wiskunde B en het is hel. Slechtste keuze die ik ooit heb gemaakt (+kiezen voor een NT&NG profiel)
Maar ik wil bio studeren dus ik moet wel (':
Real Name : Izza Other Accounts : Lukas, Silentpaw, Buzzardwing, Winterpaw || Emil Aantal berichten : 1675 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : In Isis' maag
Cat Profile Gender: Female Age: || 38 moons || Status: || I've got nothing to lose, and only one way: up! ||
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:32 pm
i-i-k sta een 7.7 voor alles gemiddeld
Wrenpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:33 pm
Ja in klas 1, 2 en 3 stond ik ook overal nog een 7 of hoger op. Helaas ging dat snel naar beneden in de bovenbouw en ik realiseerde dat ik een luie trut ben (':
Wrenpaw
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:34 pm
Ik moet vergelijkingen oplossen waar meer letters in staan dan cijfers, dus ja. Onderbouw is makkelijk.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 di mei 17, 2016 9:34 pm