Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Warrior Cats
Verandert je leven.* *Het beheer van dit forum neemt geen verantwoordelijkheid voor haarballen, gemiauw, plotselinge staartgroei, het eten van brokjes, het spelen met kattenspeeltjes, het brengen van muizen en vogels naar je baasje, spinnen, plotselinge vacht groei, katten oren, gekke vijf minuten, snorharen, het hebben van lange nagels en andere tekens die duiden op verslaving aan dit forum.
Inloggen
Switch Accounts
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 10:44 am
Dat dacht uk ook het komt uit sweden maar de rechten ervan zijn nu harstikke DUTCH
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 10:49 am
Wauw. Breaking nieuws hier. Straks heet mijn volgende kast Piet in plaats van Malsjö
Mathias
Real Name : Sannanas Other Accounts : Wolfstar , stormheart Aantal berichten : 861 Registratiedatum : 15-04-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Waar honden zijn duh
Cat Profile Gender: Male Age: 25 moons ||| 2 jaar Status: KING OF THE NORTHERN ROGUE TERRITORY!!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 10:50 am
Hahahahaha ind
Crowcry
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Wrenpaw & Dawnblaze Aantal berichten : 314 Registratiedatum : 27-04-16 Leeftijd : 26
Cat Profile Gender: Male Age: 36 moons Status: Everything's made to be broken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 11:07 am
Whirlpool heeft actie in zijn leven nodig... Iemand een idee? c:
Leafstar Moderator & Leader
Real Name : Camilla :3 Other Accounts : Sunstream, Feathermist, Dappleheart, Sweety, Dreamcatcher, Crookshanks, Twistedheart Aantal berichten : 3221 Registratiedatum : 31-03-16 Leeftijd : 22 Woonplaats : Ergens...
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic 2.0 zo mei 22, 2016 11:22 am
... Dit is een tweestrijd, echt waar Dx Ik wil niet dat Crow weg gaat dus ik moet Leaf laten toegeven? Maar ze wilt niet toegeven want ze moet ook een keer stoer worden zodat iedereen naar haar luistert x'D Wat moet ik doen??
Wrenpaw
Real Name : Renske Other Accounts : Whirlpool, Crowcry & Dawnblaze Aantal berichten : 309 Registratiedatum : 22-04-16 Leeftijd : 26